Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Timesplitters 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halonhakkaaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Halonhakkaaja

New Member
Mulla on ollut yleensä tapana aloittaa threadi siitä pelistä jonka kohta saan. Nyt on vuorossa Timesplitters 2 (30-huuto.net)
Hain jo valmiiksi pari juttua et miten voi aukaista moninpeli kenttiä ja saada ukkoja ja missä on minipelit. Tämän pelin omistajilta kaipaan mielipiteitä ja faktoja pelistä. Ite voin vastata uudestaan huomenna ja kirjoittaa oman mielipiteen. Sanokaa onko peli liian nopea ja kuinka monta asetta yhteensä. (ei löydy mistään)

TS2 hakkaa halon mennen tullen

itse pidin pelistä erittäin paljon.. varsinkin challange ja arcade modit rok!

ps. se tähtäys on taitolaji

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
TS2 hakkaa halon mennen tullen
Hei älä nyt viitti naurattaa! Ennen kuin Halonhakkaajan odotukset on katossa, niin voin kertoa että turha odottaa mitään Haloon liittyvää tältä peliltä. Ok, ne on molemmat FPS pelejä, mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten suurinpiirtein taitaa jäädäkin...

Jos osaa pelattavuutta arvostaa, niin TimeSplitters 2 pieksee voiton Halosta tuomariäänin. Kontrollit ovat loistavat ja sihtailemisessa on imua. Moninpeli on parasta mitä on tarjolla.

Tarinapuolella Halo on toki vakuuttavampi, mutta TimeSplittersissä on arcade-osionsa sun muut pidentämässä pelin ikää. TS2 on FPS-pelien kärkeä, samassa seurassa Halon kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Jos osaa pelattavuutta arvostaa, niin TimeSplitters 2 pieksee voiton Halosta tuomariäänin. Kontrollit ovat loistavat ja sihtailemisessa on imua. Moninpeli on parasta mitä on tarjolla.

Tarinapuolella Halo on toki vakuuttavampi, mutta TimeSplittersissä on arcade-osionsa sun muut pidentämässä pelin ikää. TS2 on FPS-pelien kärkeä, samassa seurassa Halon kanssa.
LOL! Niin armotonta jöötiä, ettei tuohon enää pysty edes mitään vastaan! :D TS2 ei piekse Haloa muussa, kuin äänien hauskuudessa. Niistä irtosi välillä hyvät naurut...siis lähinnä sen takia, että ne oli niin huonot ettei se ollut enää edes todellista!!? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
LOL! Niin armotonta jöötiä, ettei tuohon enää pysty edes mitään vastaan! :D

Hyvä, etten kehunut TimeSplitters 2:n tasosuunnittelua. Olisi voinut käydä liian vaikeaksi sinulle.

Hyvä, etten kehunut TimeSplitters 2:n tasosuunnittelua. Olisi voinut käydä liian vaikeaksi sinulle.
Joo kannattaa varmaan mennä kehuskelemaan ko. peliä vaikka tuonne PS2 puolelle, niin saat vähän lämpimämmän vastaanoton kommentteihisi? :D

Mun mielestä (ja varmaan monen muunkin XBOX-FPS pelien ystävän) TS2 on todella surullinen tekele verrattuna esimerkiksi Haloon tai Ghost Reconiin. Tosin voi olla, että TS2 on oikeasti nuorempien pelureiden mieleen koska muistelisin jonkun sitä täälläkin kehuneen. Siis XBOX pelaajan, jolla on ollut Halosta muutakin kokemusta kuin tyyliin "kävelin joskus Anttilassa demokoneen ohi ja Halo oli siinä päällä, näytti aika tyhmältä"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Tosin voi olla, että TS2 on oikeasti nuorempien pelureiden mieleen koska muistelisin jonkun sitä täälläkin kehuneen.

Kappas vain, minäkin olen kuullut TS2:ta kehuttavan.

Minulla on kyllä Xbox haloineen, mutta täytyy myöntää, ettei peli ole kulunut levykelkassa yhtä paljon kuin TimeSplitters 2. Kumman hyväksi tuo sitten pitäisi laskea.

ekat kommentit

Todella mahtava peli ja ehkä juuri sellaista piristysruisketta mitä ghost reconin jälkeen kaipaa. En ole vielä pelannu storyä mutta luotan siihen että se on edes pitempi ku halossa. Tähtäys on todellaki taitolaji tässä pelissä ja se vie oman aikansa ennen ku zombeilta alkaa päät tipahtelemaan. Ehkä addiktiivisin peli mitä olen pelannut ja map maker on tehty hienosta. Tein oman kentän ja pelasin siinä TDM ja voi että oli hauskaa. Tiedän jo missä ne kaksi minipeliä. Pitäis kohta alkaa vääntämään story-modii. Tiedättekö että miten map makerilla voi tehdä story-modiin karttoja? Pitäs kai vilkaista tuota eidosin map maker sitee.

Ei se kyllä ihan Halon tasolle yllä ei sitten millään. Moninpeli on täyttä pa**aa. Tylsää sähläystä. Noi nyt oli vaan mun mielipiteitä joten älkää ottako käpyä peppuun. Yksipeli coooppina on sitten vähän hauskempaa.

Mukavaa kun pönkität omaa mielipidettäsi "jos osaa pelattavuutta arvostaa" latteudella. Kun pelattavuus on tärkein osatekijä hyvässä pelissä, käytännössä sanot "jos arvostat hyviä pelejä", eli tyrkytät omaa mielipidettäsi faktana ja leimaat eri mieltä olevat tyhmiksi. Ei hyvä.

Tarina on hyvä myös, mutta ehdottomasti Halon suuri vahvuus on juuri se pelattavuus. Eri tyylisiä räiskintöjä on tietysti paha verrata suoraan, mutta ihmettelen miten Halon täydelliset padi-kontrollit, asetasapaino, suojakentän tuoma taktisuus, haasteellisuus ja hieno maailma fysiikkamallinnuksineen ja älykkäästi toimivine toimijoineen ainakaan häviäisi pelattavuudessa pelille, jonka kantava voima on tuhannessa ja yhdessä pelimoodissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Mukavaa kun pönkität omaa mielipidettäsi "jos osaa pelattavuutta arvostaa" latteudella. Kun pelattavuus on tärkein osatekijä hyvässä pelissä, käytännössä sanot "jos arvostat hyviä pelejä", eli tyrkytät omaa mielipidettäsi faktana ja leimaat eri mieltä olevat tyhmiksi. Ei hyvä.

Jos ei osaa ottaa toisen kommenttia mielipiteenä, niin kai sitten on tyhmä.

Halo on loistava tunnelmansa ja laajojen taistelujensa puolesta, mutta pidän enemmän TimeSplittersin pelituntumasta.

Jos ei osaa ottaa toisen kommenttia mielipiteenä, niin kai sitten on tyhmä.
Sitten mennään jo nimittelyyn...... Harva asia on hauskempaa kuin ylläpidon suututtaminen. :p

Jos joku on tyhmää niin se on mielipiteidensä esittäminen faktoina. Tokihan moni subjektiivinen asia on niin selvä, että sen voi esittää objektiivisena toteamuksena, mutta Halon pelattavuuden peittoaminen ei sitä ainakaan vielä ole. Voihan mielipiteenkin esittää suorana toteamuksena ilman mitään "minun mielestäni" lässytyksiä tai typeriä "IMO" lyhenteitä, mutta "jos tietää mistään mitään" haistattelut eivät mielipiteisiin kuulu.

...joku on melkoinen pilkunnu***ja, tai sitten harvinaisen herkkänahkainen:confused:

Itse en ainakaan olisi osannut aloittaa moista vuodatusta Saintbertin 'Jos osaa pelattavuutta arvostaa' lauseesta.

Minä ainakin käsitin tuon lauseen enemmänkin että:
'Jos osaa Timesplitters2:n pelattavuutta arvostaa....'
enkä suinkaan 'Jos pelaaja ylipäänsä osaa minkäänlaista pelattavuutta arvostaa'
eikä siinä ollut havaittavissa minkänlaista toisten pelaajien aliarviointia tms...

Täällä foorumilla on tullut joku ihme trendi tästä 'Ei mielipiteitä saa esittää faktoina', jos vähänkään erehtyy olemaan itse vahvasti jotain mieltä.

...Harva asia on hauskempaa kuin ylläpidon nuoleskelu :p

Edit: Oho! oonkin eksyny xbox alueelle, sorry...

Olen kateellinen niille, jotka saavat Timesplittersistä enemmän irti kuin Halosta. Itselle Timesplitters 2 oli keskinkertainen peli, joka ei tarjonnut mitään uutta Perfect Darkkiin verrattuna. Tuota suhteellisen samanlaista, mutta paremalla yksinpelillä varustettua peliä tuli aikoinaan mätettyä N64:llä paljon isoveljen kanssa. Hauskaa oli, joten odotukset olivat suhteellisen korkeat Timesplittersin kohdalla ja varsinkin todella hyvien arvosanojen takia. Lopulta kuitenkaan Timesplitters 2 ei sitten iskenyt ollenkaan. Oliko sitten liian samanlainen, eikä mitään kehitystä ollut tapahtunut? Tylsä yksinpeli ja moninpelikin oli suurimmaksi osaksi vain perus deathmatchia tai lipunryöstön eri variaatioita. Co-oppinakaan ei sitten jaksanut, kun tehtävät oli niin onnettoman tylsiä. Keskinkertainen peli, joka ei jaksanut kiinostaa.

Minulle TS2 oli lievä pettymys, sillä odotin todella paljon ykköstä jo aivan liian kauan jauhaneena. Ihan hyvä peli, muttei Halon veroinen minusta sentään ole.

Huoh

Taas aloitin omasta mielestä asiallisen threadin ja sitten täällä valitetaan ihan muusta. Sanokaa pelistä jotain. Ite pelasin eilen illalla arcade-league. Ne kolme virus-tehtävää oli suoraan helvetistä pakokauhuiselle pelaajalle. Ahtaat käytävät ja virus juoksee nopeampaa ellei ite saa boostii.
Sitten se robottien mätkiminen raketinheittimillä oli jo mukavaa :)
lisää kommentteja ja sanokaa lempimap ja ukko.
map: Aztec ukko: Trooper Green

Perfect Dark on suosikkipelejäni eikä häiritse tippaakaan, jos TimeSplitters sitä muistuttaa. Tähtäyssysteemi iskostuu selkärankaan ja vähentää turhaa heilumista. Järjestelmä sopii konsolipadille loistavasti sen sijaan että se yrittäisi matkia hiiren kanssa näpertelyä. Mitä yksinpeliin tulee, niin toki story-moodin kentät ovat vähän niukat joskin huumoripitoiset, mutta arcade- ja challenge-tehtävät ovat TimeSplitters 2:n soolo-osuuden suola. Kyseessä on omalla kohdallani yksi pitkäikäisimmistä FPS-peleistä, ja sille annan arvoa.

Moninpelinä TS2 erottuu edukseen sulavuudellaan ja viihdyttävillä leveleillään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Itse en ainakaan olisi osannut aloittaa moista vuodatusta Saintbertin 'Jos osaa pelattavuutta arvostaa' lauseesta.

Vastuu on lukijalla ja hyvä niin.

Vastuu on lukijalla ja hyvä niin.
No näännetään sitten vielä.... Vastuu ON kyllä kirjoittajalla. Jos päästää sammakon suustaan on turha olettaa, että vastaanottaja sen joksikin muuksi automaattisesti tulkitsisi. Lause "Jos osaa pelattavuutta arvostaa, niin TimeSplitters 2 pieksee voiton Halosta tuomariäänin" ei ole millään tulkittavissa muotoon "Jos osaa Timesplitters2:n pelattavuutta arvostaa...." sanoo Juupis sitten mitä tahansa.

Mitä Time Splitters 2:een tulee, pelin saa cdon.comista hintaan 44.95. Jos peli kiinnostaa, tuolla hinnalla kannattaa ehdottomasti siihen tutustua.

Ylös Bottom