Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Timesplitters 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halonhakkaaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
...Lause "Jos osaa pelattavuutta arvostaa, niin TimeSplitters 2 pieksee voiton Halosta tuomariäänin" ei ole millään tulkittavissa muotoon "Jos osaa Timesplitters2:n pelattavuutta arvostaa...." sanoo Juupis sitten mitä tahansa.
Ja juupis sanoo yhä, että
'Jos osaa pelattavutta arvostaa, niin TimeSplitters2 pieksee voiton Halosta tuomariäänin'
on luettavissa
'Jos osaa TimeSplitters2:n pelattavuutta arvostaa, niin TimeSplitters2 pieksee voiton halosta tuomariäänin (tuomarin olessa tässätapauksessa saintbert)'

Mutta miksi ihmeessä tämänkin threadin piti heti alussa mennä metsään. Halonhakkaaja ilmiselvästi pitää hankkimastaan TS2 pelistä, niin eikö vaan heti 'Halofanaatikot' ala polkea peliä suohon. Kyllä kai muitakin hyviä (jopa parempia kuin Halo, joittenkin mielestä) fps pelejä maailmaan mahtuu.
Eikö Halo kestä yhtään siihen kohdistettua arvostelua.

Tuntuukin että mielipide näillä perustuu siihen, että koska TS2 on periaatteessa alunperin PS2 peli, niin se on automaattisesti p**ka.
Edit: ymmärrän kyllä, itse pidän Splinter Cell peliä keskinkertaisena pelinä xboxilla, ja samaa keskitasoa se on PS2:llakin (pelattavuus molemmissa on käytännössä sama, graafiset erot ei tässä paina). Johtuneeko se sitten joistain xbox antipatioista vai ei, sen saa jokainen itse arvioida :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Höpöhöpö. Jos yhtään luit juttujani, huomasit varmaan, että en juurikaan kommentoinut TS2:sta. Puhuin muusta. Tällä hetkellä minulla on pelistä liaan vähän kokemusta, mutta haukun tai kehun sitä sitten kun sen tuolta tarjouksesta saan itselleni tilattua. Fanatikkoja täällä ei taida olla kuin sinä. Vaikka sinulla on siihen taipumus, älä oleta, että muut tuomitsevat pelin sitä pyörittävän koneen mukaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mutta miksi ihmeessä tämänkin threadin piti heti alussa mennä metsään. Halonhakkaaja ilmiselvästi pitää hankkimastaan TS2 pelistä, niin eikö vaan heti 'Halofanaatikot' ala polkea peliä suohon. Kyllä kai muitakin hyviä (jopa parempia kuin Halo, joittenkin mielestä) fps pelejä maailmaan mahtuu.
Eikö Halo kestä yhtään siihen kohdistettua arvostelua.
Sivuraitelle mentiin tässäkin tapauksessa sen takia, että jos jotain "PS2 peliä" erehtyy täällä XBOX puolella vähänkin joku kritisoimaan, niin heti eksyy toinen toistaan fanaattisemmat PS2-fanboyt niitä tänne puolustamaan ja kertomaan kuinka hyviä ne on. Juu ei tämä ollut tosiaankaan eka kerta, eikä varmaan valitettavasti viimeinen. Olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että TS2 on perseestä ja syvältä. Jos joku muu on eri mieltä, niin ei siinä mittään sitten. Kiva, että joku tykkää!

Mutta siinä vaiheessa kun täällä aletaan kirjoittelemaan täysin puutaheinää, niin tottakai siihen on jotain kommentoitava. Viittaan tässä lähinnä juttuihin, jonka mukaan TS2 on pieksee Halon mennen tullen vain miten se meni?

Kaikki jotka vähänkin enemmän ovat pelanneet Haloa ja TS kakkosta käsittää, että ne painii ihan eri sarjassa. Todella harva on oikeesti sitä mieltä, että TS2 on parempi pelinä. Myös tässä threadissa se on todettavissa. Monessa replyssä käy ilmi, että ko. peli ei ole mikään Halon kaltainen huippupeli.

Niinkuin aiemminkin kirjoittelin, niin arvelisin, että ko. peli on lähinnä pikkumukuloiden mieleen ja Sainbertin...tai sitten 2 edellämainittua on sama asia?

Tuntuukin että mielipide näillä perustuu siihen, että koska TS2 on periaatteessa alunperin PS2 peli, niin se on automaattisesti p**ka.
Olen kerrankin melkein samaa mieltä kerrankin sun kanssa! Korvaat vaan sanan "näillä" sanalla "PS2-fanaatikoilla" & korvaa sana "p**ka" sanalla "huippupeli" :D

Halonhakkaaja: Sori vaan tosiaan, kun tämä meni tällaiseksi paskan jauhannaksi! Toivottavasti saat siitä pelistä hupia irti, vaikka se ei ehkä ihan kaikkien mieleinen olekaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Sivuraitelle mentiin tässäkin tapauksessa sen takia, että jos jotain "PS2 peliä" erehtyy täällä XBOX puolella vähänkin joku kritisoimaan, niin heti eksyy toinen toistaan fanaattisemmat PS2-fanboyt niitä tänne puolustamaan ja kertomaan kuinka hyviä ne on.

Jos vilkaisisit vielä ketjun aihetta. En keksi, miten saat kolmelle laitteelle julkaistusta pelistä aikaan konsolisodan. Hassua, että vain TimeSplitters 2:n hyviä puolia on perusteltu, kun taas Halo-fanit tyrmäävät kilpailijat jöötinä sen kummemmin suosikkiaan selittelemättä. Typerää sanoa, mutta luulen hypen purreen, kun omat mielipiteet ovat pannassa.

Ja minä vielä pidän samasta pelistä kuin nämä Halon palvojat, mutta vaikeaksi se tehdään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Jos vilkaisisit vielä ketjun aihetta. En keksi, miten saat kolmelle laitteelle julkaistusta pelistä aikaan konsolisodan. Hassua, että vain TimeSplitters 2:n hyviä puolia on perusteltu, kun taas Halo-fanit tyrmäävät kilpailijat jöötinä sen kummemmin suosikkiaan selittelemättä.
No jos vilkaisisit vielä ketjun aihetta, niin tässä on aiheena TS2. Tässä EI SIIS OLE aiheena konsolisota tai mikään muukaan. On kyllä joo tosi hassua, jos Timesplitters 2 threadissa perustellaan TS2:n hyviä puolia, eikä vaikkapa Splinter Cellin...huoh.
Typerää sanoa, mutta luulen hypen purreen, kun omat mielipiteet ovat pannassa.
No on kyllä tosi typerää! Noin typerää juttua en olekaan nähnyt modin kirjoittelevan pitkään aikaan...sori vaan! Tää OT saa nyt riittää ja en todellakaan ala tässä selitteleen ja perusteleen mitään Haloja. Eiköhän siihen liittyvä informaatio ole muistra threadeista luettavissa.

No jos vilkaisisit vielä ketjun aihetta, niin tässä on aiheena TS2. Tässä EI SIIS OLE aiheena konsolisota tai mikään muukaan. On kyllä joo tosi hassua, jos Timesplitters 2 threadissa perustellaan TS2:n hyviä puolia, eikä vaikkapa Splinter Cellin...huoh.

Jos nuijit pelin, siksi ettei se ole Halon veroinen, niin on oikeutettua odottaa perusteluja. TimeSplitters 2:n kutsuminen lastenpeliksi ei vakuuta.

PS2- ja Xbox-omistajien välille on turha viritellä sotaa ainakaan minun mielipiteisiini nojaten. Omistan molemmat konsolit ja perspektiiviä FPS-genreen on Haloa laajemmalta alalta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Jos nuijit pelin, siksi ettei se ole Halon veroinen, niin on oikeutettua odottaa perusteluja. TimeSplitters 2:n kutsuminen lastenpeliksi ei vakuuta.
En olekaan sitä millään lailla nuijinut sen takia, vaan tuon jutun keksit nyt omasta päästäsi. Jollei sun selain toimi ja et pysty itse lukeen, niin quotetaampa sitten vielä itseäni tähän:

Aikaisempi ja AINOA kommenttini liittyen TS2 peliin.

Tää kaikki muu bull shitti, mitä tässä on nyt jauhettu on seurausta niistä sun ja muiden PS2-fanipoikien päättömistä "TS2 pieksee Halon kevyesti" jutuista. Jos menet lukemaan pasteemani urlin takaa toisesta threadista, niin en todellakaan ole myöskän sinne kirjoitellut mitään "Ihan paska, koska se ei ole yhtä hyvä kuin Halo"

On ihan positiivista, että tulette välillä heittämään läppää XBOXin "PS2-peleistä" MUTTA, ei ensimmäisenä kannata alkaa jauhaan paskaa, niin kuin tässä tapauksessa. Onhan se selvää, että tulee väittelyä jos heität jotain tosi mottipäistä niin kuin tässä threadissa. Uskon kyllä, että vilpittömästi olet sitä mieltä että se on parempi? Uskallan kuitenkin väittää, että olet melko yksin tuon mielipiteesi kanssa eli kannattaisi lähestyä asiaa ehkä hippasen maltillisemmin?

...
Jep, ja jos itsekkin olisit vilkaissut ketjun aloittajan tekstiä, muutenkin kuin vaan 'Aha! TimeSplitters2!! Sehän on ihan p**ka DC ja PS2 tasoinen peli'

Jos lukee tuota threadia johon itse alussa linkkasit, niin sielläkin isoin perusteesi pelin huonoudelle on se, että grafiikat on käännetty suoraan PS2:lta, ja että se näyttää ihan DC tai PS2 peliltä. Pelattavuus ei siis mielestäsi merkinnyt tässä tapauksessa paljoakaan.

Itse aloit jauhamaan, vaikka Halonhakkaaja ei ilmiselvästi kysynyt kommentteja siitä kannattaako TS2 hankkia, tai onko se hyvä peli. Vaan hän oli jo tehnyt hankintapäätöksensä ja tod. näk. tiesi jo hyvin millainen peli ylipäänsä oli kyseessä. Itse aloit ristiretken vakuuttaaksesi että TS2 on suolesta eikä kenenkään kannata tuhlata siihen aikaansa.

Mikä esim. Serious Sam pelistä tekee niin paljon varteenotettavamman pelin kuin TS2? Se että se on 'aito' xboxpeli?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Jos lukee tuota threadia johon itse alussa linkkasit, niin sielläkin isoin perusteesi pelin huonoudelle on se, että grafiikat on käännetty suoraan PS2:lta, ja että se näyttää ihan DC tai PS2 peliltä. Pelattavuus ei siis mielestäsi merkinnyt tässä tapauksessa paljoakaan.
Ok myönnetään, olinhan sinne pettymyksissäni tosiaan vähän avautunut mm. tuosta grafiikka ja äänipuolesta. Odotukset oli silloin tosi korkealla, kun se repi suurinpiirtein joka saitilta huippu arvostelut. Sitten kun pääsi itse puikkoihin ja karu totuus selvisi, niin pettymys oli suuri.

Mielestäni se saattaisi olla jopa ihan pelattava ilman sitä heiluri tähtäys systeemiä. Lisäksi hyppimisen puute oli aikamoinen pettymys. Kyllähän tuon tyyppiseen FPS-peliin ehdottomasti kuuluisi hyppy feature. En jaksa tässä nyt jaksaa enempää lässyttämään, sillä siellähän ne samat asiat lukee jo toisessa threadissa.

Mikä esim. Serious Sam pelistä tekee niin paljon varteenotettavamman pelin kuin TS2? Se että se on 'aito' xboxpeli?
Jaa a kuule, sitä tarvii kysyä sellaselta joka on tuota mieltä? Omasta mielestä myös serious sam kannattaa jättää hyllyyn.

Harmi, että käydään heti lokeroimaan jos ei Timespiltterisistä pidä. Hienoa että pidätte TS2:sta mutta aika loukaavaa käydä heti haukkumaan kaikkia niitä, jotka siitä ei pidä. Itse käännyn Halon co-opin tai Alien vs. Predator 2 evac pelimuotoon, jos haluan pelata minua kiinostavia fps-moninpelejä. Vuosi tai kaksi aikaisemmin olisin saattanut kiinostua TS2:sta, mutta ei enään kun parempiakin löytyy. Minulle nuo pelit on ollu pitkäikäisiä. Haloa pelasin ensimmäiset 9kk:ta tiiviisti, mutta vasta tämän vuoden puolella olen pelaillut vähemmän. Alienia olen pelannut yli vuoden. TS2:ta en jaksanut pelata kuin muutaman viikon, eikä sen enempää. Kukin pelaa mitä kiinostaa, joten turhaa käydä solvaamaan muiden mielipiteitä. Mielipiteet kun ovat yksilöllisiä.

Mutta siinä vaiheessa kun täällä aletaan kirjoittelemaan täysin puutaheinää, niin tottakai siihen on jotain kommentoitava. Viittaan tässä lähinnä juttuihin, jonka mukaan TS2 on pieksee Halon mennen tullen vain miten se meni?

rupee oikeen naurattamaan... kysehän oli minun mielipiteestä eikä sinun

täytyy sen verran sanoa että Gimble on kyllä pahin halo fanboy sitten hawkin :)

edit: lopetan tähän threadiin kommentoimisen tähän että ei kaikille tule pahamieli

hymy pyllyssä

Tänään kaverin kans mentiin story läpi (easyllä ku mun kamu suq).
Kaveri sano et se tulee heti huomenna uudestaan eikä oo ikinä nähny noin addiktiivista/hauskaa/monipuolista pelii ja yhdyn nuihin sanoihin täysin. Erittäin tiukkaa kumman puoleen kääntyy halo vai TS2. TS2 on ainakin hauskempi, pitkä ikäisempi ja monipuolisempi. Halossa on niin vähän aseita se on huonoa. Esim TS2 ku otat aseeksi explosivesit niin pelin tyyppi muuttuu täysin. samoin pelityyppejä on kivasti ja silleen alkaa himottaa et millanen tuo "monkey assassination" pelimodi on (locked eli pitää avata) Tällöin saattaa alkaa pelaamaan arcadee että sais sen modin ym. Mitä halossa ei esiinny.

Itse olen tuon jo läpi pelannut easy- ja normal-moodeilla ja hauskaa on ollut. Arcadessa ne zombie-tehtävät ovat olleet varsin hysteerisiä. Moninpeli on varsin mukava ja kenttäeditorin parissa viihtyy kivasti, kunhan sen vain ensin sisäistää. Ohjauksesta ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa - vaihtelen varsin usein kesken pelaamista tähtäimen päälle ja pois. Yhtäläisyydet Perfect Darkiin ovat vain positiivisia. Harmikseni peli on nyt lainassa yhdellä kaverillani.

En sitten todellakaan ole mikään PS2-fanboy, sillä en kyseistä laitetta omista (vuosi sitten omistin siihen asti, että Cube tuli Suomeen), enkä aio edes hankkia. En myöskään koe olevani mikään pikkuskidi, sillä ikää alkaa kuitenkin piakkoin olla jo 24 vuotta. Omistan myös Halon ja mielipiteeni ko. pelistä voi lukea toisaalta.

On todellakin kummallista huomata, että miten täällä (enkä tarkoita nyt tätä X-box-osastoa, vaan koko BBS:ää) saadaan melkein aiheesta kuin aiheesta aina aikaiseksi jonkin moinen X-box versus PS2 -taistelu. :rolleyes:

niinpä

itekki parin illan jälkeen sain jo pelattavia karttoja editorilla :)
se tykki on kyllä aika nössö kun sillä ampuvaa ei botit monesti huomaa. Itse tilasin TS2:sen huuto.netistä 30 hintaan ja myyjä oli (kuinka ollakkaan) 30v joten turha enää sanoo et skidien peli.
pitäis mennä normaalilla pian läpi niin saa kokonaan uusia tehtäviä. Aseista ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin liekinheitin. Ensinnäkin liekki yltää noin metrin päähän ja jos sytyttää jonkun palamaan niin todennäköisesti palava vastus säntään just päin näköä sytyttäen mut palamaan :mad: yleensä ei ehi mihinkään suihkulähteeseen sammumaan. Eli liekki vois yltää pitemmälle (ottais mallia RTCW) ja palavat ei vois sytyttää ketään palamaan.
Kun on menny kaikki challenget vähintään pronssilla läpi niin saa paintball cheatin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
On todellakin kummallista huomata, että miten täällä (enkä tarkoita nyt tätä X-box-osastoa, vaan koko BBS:ää) saadaan melkein aiheesta kuin aiheesta aina aikaiseksi jonkin moinen X-box versus PS2 -taistelu. :rolleyes:

Sanos muuta ;)

Ja lopetellaan nyt tuo versus keskustelu ja palataan asiallisesti aiheeseen.

Ylös Bottom