Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Timesplitters 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halonhakkaaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TS2 on hyvä peli. Sain sen viime jouluna ja vieläkin tulee otettua matsi tai pari. Tähtäyssysteemi on vaikeampi kuin Halossa, mutta näin myös paniikki on suurempi kun ei meinaa osua ei sitten millään. Aseet ovat mielestäni parempia kuin Halossa ja niitä on enemmän. Tarina on taas Halossa parempi ja tottakai Halo on aina Halo, mutta TS2 on kyllä FPS pelien kärkikastia ja potkii kovempaa kuin Halo. En silti rupea vertaamaan kumpi on parempi, vaikka olenkin saattanut joskus tehdä niin. Molemmat on huippupelejä, mutta (yhtään ilman XB fänejä dissaamatta, muilla fäneillä on sama onkelma) onhan se selvää, että XB pelaajien mielestä "halo on parempi kuin yksikään PS2:lla julkaistu fps peli";) Älkää ottako nokkiinne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
TS2 on hyvä peli. Sain sen viime jouluna ja vieläkin tulee otettua matsi tai pari. Tähtäyssysteemi on vaikeampi kuin Halossa, mutta näin myös paniikki on suurempi kun ei meinaa osua ei sitten millään. Aseet ovat mielestäni parempia kuin Halossa ja niitä on enemmän. Tarina on taas Halossa parempi ja tottakai Halo on aina Halo, mutta TS2 on kyllä FPS pelien kärkikastia ja potkii kovempaa kuin Halo. En silti rupea vertaamaan kumpi on parempi, vaikka olenkin saattanut joskus tehdä niin. Molemmat on huippupelejä, mutta (yhtään ilman XB fänejä dissaamatta, muilla fäneillä on sama onkelma) onhan se selvää, että XB pelaajien mielestä "halo on parempi kuin yksikään PS2:lla julkaistu fps peli";) Älkää ottako nokkiinne.
Mikäs siinä, jos peli "potkii kovemmin", kun ohjausta huononnetaan, tekoäly riisutaan, suojakenttien ja kahden aseen tuoma taktisuus ei merkitse mitään, loistava yhtenäinen maailma katsotaan turhaksi, samoin juoni, fysiikkamallinnuksella ei ole väliä, vanhanaikainen kenttäsuunnittelu miellyttää ja grafiikoilla ei ole pahemmin väliä. :o

Ai niin.... siinähän ON paljon pelimoodeja. (ja hyvät musiikit) :rolleyes:

Timesplitterssissä on pelattavaa paljon, ilman uudellenpeluutakin, ja niitä challengeja on tosi mukava pelata myöhemminkin yrittäen tehdä ennätyksiä tai kisaamalla kavereiden kanssa. Halossa ei ole mitään vastaavaa. Mutta taas Halossa on loistava tekoäly, hienot, laajat kentät ja muuta. Ei näitä kahta peliä ole järkevää verrata suoraan, sillä ne ovat erityylisiä räiskintöjä. Eipä siinä mitään, pidän molemmista paljon, ja molempiin on vahva "tunneside"(kyllä!). Timesplitters ykkönen oli minun ensimmäinen räiskintäni pleikkari kakkosella ja ostin sen hieman puskasta tietämättä pelistä pajon mitään. Kummiskin peli valloitti minut. Kakkosessa tunnelma hieman latistui. Välidemot ovat hieman vaisuja, mutta kentät ovat tällä kertaa yksinpelissäkin hienoja. Varsinkin villi länsi on todella mukava yllätys. Myös leaguet olivat hauskaa ajanvietettä. Challenget olivat täyttä rautaa. Onkin ruvennut haluttamaan ostaa tuo peli xboxillekin kun ei sitä pleikkariakaan enää ole, eikä hintakaan ole uutenakaan enää niin kova.

Ite tuli pelattua Halo pariin kertaan läpi kaverilla, cooppina, kun en ite xboxia omistanut silloin vielä. en ymmärrä miten pitkät ja "hienot" kentät pystyy ruveta vituttamaan niin paljon kuin halossa rupesi viimeset kentät. eikä se halon juonikaan nyt mikään maata mullistava ollut..halon uudelleen peluu ikä on erittäin pieni, johtuen tylsistä kentistä. mutta kyllähän halossa tunnelmaa piisas kun kaksin pelattiin, varsinkin kun tulee miljoona pikku sittiäistä kimppuun ja healttia ei on erittäin vähän. halo on hyvä peli joten annan arvosanaksi tasan 8.

Mutta TS2 on jotain ihan muuta. pelattavuus on loistava(kun säätää omat näppäimet!) ja jumalauta kun pelattavaa riittää..tuli pelattua kavereiden kanssa pelkkää team deathmatsia niin paljon etten ole varmaan mitään muuta peliä ole koskaan pelannut. ja on tarinamoodi parantunut huomattavasti TS1:sestä!! pelistä en muuta huonoa löydä kuin tarinamoodin lyhyyden..kaikki arcade ja challenge hommat on toteutettu hyvin ja huumorilla, jonka vuoksi näitä jaksaa pelata erittäin paljon. en jaksa perustella tätä peliä enempää ettei kukaan suutu kovin paljoa. arvosanaksi..........9½

Molemmat on hyviä pelejä, mutta muhun kolahti vaan TS2 enemmän sen pelaamisen hauskuuden ja jaksamisen takia, ei tullut koskaan yhtään tylsää hetkeä.

Ja itse asiaan. Halonhakkaaja, kokeile sen kaveris kanssa snipu sotaa. säännöt: ei botteja, yks osuma kuolee, aseina ainoastaan sniper rifle ja vintage rifle ,ei saa ampua ilman kiikari tähtäystä ja mappina mieluiten Mexican Mission..tossa mulla ja kavereilla meni aikaa.

Ja lempihahmo on ollut TS1:sestä lähtien Harry Tipper ja mappi Mexican Mission tai Chinese.

PS: En omista nykyään PS2:sta vaan Xboxin, joten se siittä PS2 fanaattisuudesta. Tämä oli siis minun mielipiteeni! Voitte valittaa ihan miten paljon tahansa mutta inhottaa kattoa kun porukka haukkuu yhtä kaikkien aikojen parasta FPS peliä, vaikka kuitenkin tykkää muista FPS peleistä jotka on paljon paskempia...mutta hiljenen nyt ja jatkan Brute Forcen pelaamista mikä on loistava peli! Näkemiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Ite tuli pelattua Halo pariin kertaan läpi kaverilla, cooppina, kun en ite xboxia omistanut silloin vielä. en ymmärrä miten pitkät ja "hienot" kentät pystyy ruveta vituttamaan niin paljon kuin halossa rupesi viimeset kentät. eikä se halon juonikaan nyt mikään maata mullistava ollut..halon uudelleen peluu ikä on erittäin pieni, johtuen tylsistä kentistä. mutta kyllähän halossa tunnelmaa piisas kun kaksin pelattiin, varsinkin kun tulee miljoona pikku sittiäistä kimppuun ja healttia ei on erittäin vähän. halo on hyvä peli joten annan arvosanaksi tasan 8.

Mutta TS2 on jotain ihan muuta. pelattavuus on loistava(kun säätää omat näppäimet!) ja jumalauta kun pelattavaa riittää..tuli pelattua kavereiden kanssa pelkkää team deathmatsia niin paljon etten ole varmaan mitään muuta peliä ole koskaan pelannut. ja on tarinamoodi parantunut huomattavasti TS1:sestä!! pelistä en muuta huonoa löydä kuin tarinamoodin lyhyyden..kaikki arcade ja challenge hommat on toteutettu hyvin ja huumorilla, jonka vuoksi näitä jaksaa pelata erittäin paljon. en jaksa perustella tätä peliä enempää ettei kukaan suutu kovin paljoa. arvosanaksi..........9½

Molemmat on hyviä pelejä, mutta muhun kolahti vaan TS2 enemmän sen pelaamisen hauskuuden ja jaksamisen takia, ei tullut koskaan yhtään tylsää hetkeä.

Ja itse asiaan. Halonhakkaaja, kokeile sen kaveris kanssa snipu sotaa. säännöt: ei botteja, yks osuma kuolee, aseina ainoastaan sniper rifle ja vintage rifle ,ei saa ampua ilman kiikari tähtäystä ja mappina mieluiten Mexican Mission..tossa mulla ja kavereilla meni aikaa.

Ja lempihahmo on ollut TS1:sestä lähtien Harry Tipper ja mappi Mexican Mission tai Chinese.

PS: En omista nykyään PS2:sta vaan Xboxin, joten se siittä PS2 fanaattisuudesta. Tämä oli siis minun mielipiteeni! Voitte valittaa ihan miten paljon tahansa mutta inhottaa kattoa kun porukka haukkuu yhtä kaikkien aikojen parasta FPS peliä, vaikka kuitenkin tykkää muista FPS peleistä jotka on paljon paskempia...mutta hiljenen nyt ja jatkan Brute Forcen pelaamista mikä on loistava peli! Näkemiin.

Kuinka monen kaverin kanssa on tullut pelattua. Itse pelasin korkeintaan kahden kanssa, mikä oli kyllä jo hauskaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Kuinka monen kaverin kanssa on tullut pelattua. Itse pelasin korkeintaan kahden kanssa, mikä oli kyllä jo hauskaa.

Olihan meitä neljä äijää siinä. Mutta hauskempaa oli kun pelattiin iLinkin avulla kahella konsolilla, jolloin toi snipu juttu pääsi omaan rooliinsa.

Edit: Rupes siinä muuten välillä tunteetkin kuumenemaan kun "joku" pieksee kaikki muut 100-0 :D

TS2 tuntuu olevan kummallinen peli. Sitä joko rakastaa tai sitä vihaa, hieman kärjistäen.

Itse kuulun käytännössä jälkimmäisiin. Onneksi maksoin siitä vain 35e kun IGNnän hypen jälkeen innostuin sen ostamaan.

Story-moodin pelaaminen yksin on tällä hetkellä yhtä houkuttavaa kuin peukalon työntäminen silppuriin. Cooppina olen sitä yhden kaverini kanssa pelannut ja järkyttävän lyhyitä episodeja jaksaa kahdestaan juuri ja juuri vääntää. Arcadea taidettiin toisen kaverin kanssa kerran koettaa ja sen jälkeen kaveria olisi pitänyt varmaan kaljalla lahjoa että suostuisi uudelleen TS2een koskemaan.

Nyt tulee MuTua (ja olihan tuossa jo äskenkin) ja jos joku on eri mieltä niin saa olla aivan vapaasti ja olen vilpittömästi onnellinen puolestasi jos nautit pelistä. Niin.... tähtääminen on jotain aivan käsittämätöntä, tähtäin sutii ympäri ruutua miten sattuu ja varsinkin zombien päähän osuminen on yhtä helvettiä kun tähtäin luiskahtaa aina epäkuolleen nupin ohitse. Ehkä joku osaa ja tykkää, minä en. Itse pidin Halon tähtäämisestä paljon enemmän, ehkä olen liian tottunut PC ampumiseen jolloin Halon tarkka räiskiminen viehätti enemmän. Herkkua ovat myös selän taakse respaavat viholliset muutamassa kentässä (Tokyo ja Chicago, ehkä muuallakin).

Onneksi eräs liike myy peliä 62e hintaan ja ottavat vaihtopelejä, saattaisin saada omani takaisin kun sinne vien.

Halo on hyvä, mutta kyllä TS2 on mulle se kaikkien aikojen paras fps. Ja hyvän matkaa kolmatta vuosikymmentä eläneenä kukaan ei voi vedota siihen että olisin liian nuori.

Tarpeeksi pelaajia, Elimination, One shot kill päälle, pistoolit kehiin ja Hospital, Aztec tai Chasm leveliksi niin parempaa ei olekaan. Saintbertin kanssa olen samoilla jäljillä tuossa pelattavuusasiassa, TS2:n kohdalla kaikki toimii täydellisesti. Kun otetaan huomioon se vauhti ja intensiteetti millä osaavat pelaajat moninpeliä tahkoavat niin pitää muistaa että esim. Halo tai Half Life on melko lailla erilaisia pelejä TS2:een verrattuna. Ei se mitä kaikkea siellä pelissä näkyy, vaan se miten hyvin sen kaiken hallitsee. Se on ihan turha vedota siihen että TS2 olisi lapsellinen peli, kun kaikki parhaat pelaajat kenen kanssa sitä olen vatkannut on ollu siellä kahdenkympin kieppeillä. Sillä vauhdilla vaaditaan taitoa aivan varmasti enemmän kun esim. parhaissa rallipeleissä jos meinaa ettei jatkuvasti löydä itseään nappi otsassa. Ja kaiken lisäksi TS2 tuntuu olevan vielä kaikkien aikojen hauskin peli mitä kavereiden kanssa voi pelata. Halo vaatii hieman eri asioita - mutta ei sekään tee siitä huonoa peliä.

Pitää vielä sanoa että jos joku oikeesti vetää herneet nenään siitä että toinen tykkää eri peleistä kun mistä itse niin hankkikoon elämän. Aivan naurettavaa vaahdota peleistä kun maailma on pullollaan parempiakin kinastelun aiheita. Kumma kun kaikki lapsellisesti käyttäytyvät näyttävätkin olevan ihan muita kun niitä TS-pelaajia.

Pelattavuus se on minunkin mielestä se avainsana. Ja tämä kaikki oli vaan mun mielipidettä, jos joku ei siitä tykkää niin minua ei vähempää vois kiinnostaa. I'm gone.

TS2

jooh, kun ekaks koskin TS2 niin tuli vaan koko ajan hoettua, hyi helvetti tätä tähtäys systeemiä yms. sit laitoin aimin togglelle ja koko ajan päälle, mutta silti kävi ärsyttämään eri tyyppin tähtäys systeemi. Grafiikan tyyli ei ollut aluksi mikään iloinen yllätys, mutta ajan kanssa sitä oppi todella arvostamaan. Nykyään pidän sitä todella tyylikkäänä ratkaisuna. Musiikki on myös mielestäni upeaa. Story moodi on vähän lyhyt mutta arcade ja challenge tarjoavatkin sitten huimasti tekemistä haasteella (kyllähän se storykin on vaikee hardilla). Vähän käy kanssa hämäämään kun arcadessa koneet osaa tehä kaikenlaisia väistöliikkeitä ja nykii osumista, kun itse ei kärsi nykimisestää eikä osaa kieriä. Massiivinen kasa unlokattavaa pidentää ikää aivan sairaasti. Loistava peli varsinkin jos on kavereita joiden kanssa pelata yms. Taso editori on kanssa upee. Kaikesta huolimatta halo on silti se ykkönen mulle, mutta TS2 on aika sweet sekin.

Mietin tässä että ostaako TS2 pleikkarille vaiko Xboxille. Voisiko kukaan kertoa mielipdettään?

Lähinna kontrollien eroavaisuus mietityttää

Viimeksi muokannut moderaattori:
oon pelannu ps2 sella ja 4 pelaajan pelissä esiintyy vähän tökkimistä. Xbox versiossa ei varmaan tota tökkimistä niin paljon olisi.

Ylös Bottom