Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Timesplitters 3 HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm
Yksinpeliä pelataan yksin. Co-op on multiplayeriä.

Minun mielestä kun kaverin kanssa pelataan yksinpeliä niin en kutsuisi sitä multiplayeriksi, ellei halua viilata pilkkua sanasta sanaan. Kuitenkin kun pelissä on erikseen valikot single -ja multiplayer (tjsp).

Karkea yleistys, mutta tosi kuitenkin. Nykystandardeilla Live-tuki tulee olla MONINpelissä. Miksi tehdään live-tuettomia moninpelejä? Liekö pelintekijöillä kiire, pelin väsää/julkaisee EA, moninpeliä ei pidetä tärkeänä, ehkäpä peli käännetään ps2:lta tai peli tehtiin ajalla jolloin Live oli vain pilke Sir Billin silmäkulmassa.

Ehkä pelintekijät huomaavat senkin että joka pelissä ei tarvi olla sitä livetukea, koska se EI tee peliä, oli heillä kiire tai ei.

Mietitäänpäs. Halokin taitaa olla pari vuotta vanha. Se ei kuitenkaan ole pronssikaudelta, vaan vieläkin täyttää nykypäivän standardit. TS2 oli vanhentunut iskeytyessään kaupanhyllylle.

Tarkoitatko vanhentumista grafiikassa vai mitä? Kun puhutaan nyt vanhemtumisesta niin katsopa Halon pc versiota, joka on ihan yhtä paljon vanhentunut ja muutenkin huono käännös.

Loppuun lainaus xboxfinin arvostelusta, NviperO:n sanoin :TimeSplitters 2 on kuitenkin näyte siitä, että Free Radical on tämän hetken kovimpia FPS-tekijöitä, ja sarjan kolmatta osaa kannattaakin jäädä odottamaan innolla. Jos se parantaa yhtä paljon mitä toinen osa paransi ensimmäisestä, on käsissä todellinen tappaja pelimarkkinoille.
 
Sarine:
"Tuo hyppimisen puute on kyllä ilkeä juttu, sellainen tarvitaan ja nopsaan"

Minusta taas yksi ärsyttävimpiä ja naurettavampia piirteitä monipelissä on ollut nuo hyppiät... ei ole mitään niin hölmön näköistä kun sotilas joukko joka pomppii kuin sammakko lauma kohti vihollis asemia.
Eli ei hyppyjä kiitos...
olisi kiva jos pelintekiät voisivat viimein tehdä pelattavasta hahmosta hieman aidomman eli jos haluaa reunan yli tai laatikoiden päälle pelaaja ei hyppisi vaan kiipeisi sinne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Master
Sarine:
"Tuo hyppimisen puute on kyllä ilkeä juttu, sellainen tarvitaan ja nopsaan"

Minusta taas yksi ärsyttävimpiä ja naurettavampia piirteitä monipelissä on ollut nuo hyppiät... ei ole mitään niin hölmön näköistä kun sotilas joukko joka pomppii kuin sammakko lauma kohti vihollis asemia.
Eli ei hyppyjä kiitos...
olisi kiva jos pelintekiät voisivat viimein tehdä pelattavasta hahmosta hieman aidomman eli jos haluaa reunan yli tai laatikoiden päälle pelaaja ei hyppisi vaan kiipeisi sinne.

Olen samaa mieltä sinun kanssa, tuo turha hyppiminen on tyhmää, sen takia haluaisin sen että juuri noiden laatikoiden päälle voisi päästä, tietenkin tuo kiipeily kävisi ihan samanlailla.

Varsinkin jos tuo livetuki on tulossa, niin klaanimatseissa olisi hyvä kiivetä ylös piiloon ja vartioida esim. lippua. Tietenkin taas tästä tulee ongelma servuilla kun kaikki idiootit menee kamppimaan jokaiseen reikään mitä löytää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Minun mielestä kun kaverin kanssa pelataan yksinpeliä niin en kutsuisi sitä multiplayeriksi, ellei halua viilata pilkkua sanasta sanaan. Kuitenkin kun pelissä on erikseen valikot single -ja multiplayer (tjsp).
Moninpeli = useampi pelaaja. Älä sinä viilaa pilkkua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine

Ehkä pelintekijät huomaavat senkin että joka pelissä ei tarvi olla sitä livetukea, koska se EI tee peliä, oli heillä kiire tai ei.


Toki live-moninpelinkin voi ryssiä, mutta minusta live-tueton moninpeli on jo valmiiksi ryssitty. LIVE = moninpeli nykyään Xbox-pelaajien keskuudessa, vaikka sinä ja kaverisi vedättekin päivät pitkät split screenillä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Tarkoitatko vanhentumista grafiikassa vai mitä? Kun puhutaan nyt vanhemtumisesta niin katsopa Halon pc versiota, joka on ihan yhtä paljon vanhentunut ja muutenkin huono käännös.

Tarkoitin niin grafiikkaa, kontrolleja, tekoälyä kuin myös pelin "käyttöliittymää". Peli oli kuin suoraan ajalta jolloin Duke Nukem jyräsi. Grafiikka nyt toki oli hieman parantunut, mutta ei merkittävästi. Halon surkeaan pc-versioon en ole tutustunut, eikä se tähän kuulu, koska nyt puhutaan Xboxin peleistä. Xboxin Halo on edelleen varsin näyttävä ja muutenkin helvetin hyvä peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Loppuun lainaus xboxfinin arvostelusta, NviperO:n sanoin :TimeSplitters 2 on kuitenkin näyte siitä, että Free Radical on tämän hetken kovimpia FPS-tekijöitä, ja sarjan kolmatta osaa kannattaakin jäädä odottamaan innolla. Jos se parantaa yhtä paljon mitä toinen osa paransi ensimmäisestä, on käsissä todellinen tappaja pelimarkkinoille.
Näin ehkä konsolipuolella, mutta kun otetaan kaikkien rautojen fps-pelit mukaan, niin ts2 joutaa tunkiolle. Toisin kuin ts2, Halo ansaitsee paikkansa kärkikamppailussa myös tässä kahinassa.
 
Kyllä live tuki on melkein pakollinen tohon peliin, jos se haluaa myydä xboxilla mitään... nimittäin silloin kun tuo tulee ulos on jo halo 2 ehkä jopa battlefield... ja varmasti lukematon muu samankaltainen liveä tukeva peli... joten en usko että nillä on varaa jättää liveä pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm
Tarkoitin niin grafiikkaa, kontrolleja, tekoälyä kuin myös pelin "käyttöliittymää". Peli oli kuin suoraan ajalta jolloin Duke Nukem jyräsi. Grafiikka nyt toki oli hieman parantunut, mutta ei merkittävästi. Halon surkeaan pc-versioon en ole tutustunut, eikä se tähän kuulu, koska nyt puhutaan Xboxin peleistä. Xboxin Halo on edelleen varsin näyttävä ja muutenkin helvetin hyvä peli.

Grafiikoissa ei ole mitään muuta vikaa muutakuin se, että ne on käännetty PS2:lta. Mitäs vikaa muka kontrolleissa on? Ei mitään, ellei ole Halo fanipoika, joka pelaa vain Halon kontrolleilla. Tekoälystä en sano mitään muuta kuin, tarviiko sen olla täydellinen deathmatch räiskinnässä?

Kyllä Halon pc-käännös on ihan yhtä "tärkeä" tässä keskustelussa kuin TS2:n PS2 käännös.

Näin ehkä konsolipuolella, mutta kun otetaan kaikkien rautojen fps-pelit mukaan, niin ts2 joutaa tunkiolle. Toisin kuin ts2, Halo ansaitsee paikkansa kärkikamppailussa myös tässä kahinassa.

Jos kerran otetaan kaikkien rautojen fps-pelit mukaan niin voihan harmi kun TS2 kummittelee taas sieltä, PS2 puolelta.

Tämä menee taas siihen, kun fanipoika puolustaa Haloa täydellä vedolla. Omasta mielestä kummatkin ovat ihan yhtä hyviä pelejä, Halo "paremmalla ja erilaisella yksinpelillä", tai no voiko Halonkaan yksinpeliä sanoa enään yksinpeliksi :rolleyes:

Muutkin voisivat kommentoida, ettei tämä mene kokonaan meidän taisteluksi :)
 
MINÄ kyllä pidän ehkä enemmän Halosta. Siitäs saitte. Halon juonekkaampi ja monipuolisempi yksinpeli sekä co-op vetävät enemmän puoleensa kuin Timesplittersin sekavat heilumistehtävät. Ei Timesplitterskään kyllä mikään huono ole. Halo vain on parempi ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Grafiikoissa ei ole mitään muuta vikaa muutakuin se, että ne on käännetty PS2:lta. Mitäs vikaa muka kontrolleissa on? Ei mitään, ellei ole Halo fanipoika, joka pelaa vain Halon kontrolleilla. Tekoälystä en sano mitään muuta kuin, tarviiko sen olla täydellinen deathmatch räiskinnässä?

Kontrollit ovat kaukana siitä sulavuudesta mitä nykypäivänä konsolitkin pystyvät tarjoamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine

Kyllä Halon pc-käännös on ihan yhtä "tärkeä" tässä keskustelussa kuin TS2:n PS2 käännös.

Ei ole. Olen testannut vain pelien xbox-versioita, joten siihen on turha silloin vetää Halon pc-käännöstä mukaan. Xbox-versio on kuitenkin se parempi ja alkuperäinen. TS2:n versioissa ei kai niin suuria eroja ole, joten minulle on aivan sama jos sinä sen pohjalta puhut.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine

Jos kerran otetaan kaikkien rautojen fps-pelit mukaan niin voihan harmi kun TS2 kummittelee taas sieltä, PS2 puolelta.

Ei tässä alustalla ole väliä. TS2 on joka koneella kaukana siitä mitä fps-pelit nykyään ovat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine

Tämä menee taas siihen, kun fanipoika puolustaa Haloa täydellä vedolla. Omasta mielestä kummatkin ovat ihan yhtä hyviä pelejä, Halo "paremmalla ja erilaisella yksinpelillä", tai no voiko Halonkaan yksinpeliä sanoa enään yksinpeliksi :rolleyes:

Fanipojaksi en tunnustaudu, Halon otin esimerkiksi siksi, että se on mallikas konsoliräiskintä. Ei täydellinen, mutta mallikas kuitenkin. Tuota viimeistä lausetta en kyllä ymmärtänyt täysin. Miksei Halon yksinpeliä voi sanoa yksinpeliksi? Tarkentaisitko hieman.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm
Tuota viimeistä lausetta en kyllä ymmärtänyt täysin. Miksei Halon yksinpeliä voi sanoa yksinpeliksi? Tarkentaisitko hieman.

Tarkoitti varmaan sitä, kun Halon yksinpelin voi pelata läpi kaksinpelinä, Co-opilla. Tuohan löytyy juuri Multiplayer-valikon altakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm

Kontrollit ovat kaukana siitä sulavuudesta mitä nykypäivänä konsolitkin pystyvät tarjoamaan.

Mitäs vikaa kontrolleissa on? Nehän voi säätää miten haluaa. Jos se aseen "kääntyminen" haittaa sua niin..

Fanipojaksi en tunnustaudu, Halon otin esimerkiksi siksi, että se on mallikas konsoliräiskintä. Ei täydellinen, mutta mallikas kuitenkin. Tuota viimeistä lausetta en kyllä ymmärtänyt täysin. Miksei Halon yksinpeliä voi sanoa yksinpeliksi? Tarkentaisitko hieman.

Fanipojalta tunnut.

Kuten YoNzZu jo sanoi, sitä tarkoitin.
 
Turhaa fanipojaksi leimaamista. Halon ansiot ovat selvät. Olen harvinaisen samaa mieltä sen kanssa, mitä Wargasm on tähän mennessä TS2:sta sanonut. Enempää en viitsi peliä ryhtyä haukkumaan, koska olen sitä tehnyt jo aika perusteellisesti aikaisemminkin ja tämä on vähän väärä ketjukin.

Aina kyllä lämmittää, kun joku asiallisesti kritisoi valtavan yliarvostettua TS2:sta. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm

Ei tässä alustalla ole väliä. TS2 on joka koneella kaukana siitä mitä fps-pelit nykyään ovat.


Huh huh, aika kovaa puhetta. En kyllä millään keksi kovin montaa TS2:hta parempaa fps:sää. PC puolella on muutama ja Boksille on Halo (jota ei oikeastaan voi edes verrata TS2:seen, sillä niin erilaisia pelit ovat). En kyllä ainakaan toistaiseksi voi ymmärtää tuota väitettäsi mitenkään.

Tämä kevät/vuosi todennäköisesti kyllä määrittelee uudelleen fps-pelien tason. Mutta toistaiseksi TS2 kuuluu fps-pelien kärkeen. Jos nyt ei aivan kirkkaimpaan, niin ei se siitä kauaksi jää.

Ja kyllä odotan TS3:lmea todella paljon, jopa yhtä pajon kuin Halon toista tulemista.
 
Juuri näin, en itsekään tiedä kovinkaan montaa hyvää fps peliä (näiden kahden lisäksi), cubella on Metroid Prime, xboxilla Halo ja ps2:lla TS2, pc:llä niitä on useampia kuin konsoleilla yhteensä. Tietenkin jos tykkää xboxin sof2:sta niin mikäs siinä, kai senkin nyt voi laittaa sitten kärkikahinoihin ("onhan sekin niin hyvä")..

Mutta eiköhän pikkuhiljaa voisi siirtyä itse aiheeseen.
 
*Peli oli kuin suoraan ajalta jolloin Duke Nukem jyräsi. Grafiikka nyt toki oli hieman parantunut, mutta ei merkittävästi.*


oletkohan pelannut koko peliä ikinä vai ovatko muistot hieman turhan kullattuja?
nimittäin tuossa pelissä hamot olivat 2d litteitä pahviläpyskiä joiden animaatio korostui kahdesta eri kuvasta.
eli ollaan kyllä aika kaukana totuudesta nimittäin nykyään peli kun peli on jo valovuosia tosta edellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peelo
Huh huh, aika kovaa puhetta. En kyllä millään keksi kovin montaa TS2:hta parempaa fps:sää. PC puolella on muutama ja Boksille on Halo (jota ei oikeastaan voi edes verrata TS2:seen, sillä niin erilaisia pelit ovat). En kyllä ainakaan toistaiseksi voi ymmärtää tuota väitettäsi mitenkään.

Tämä kevät/vuosi todennäköisesti kyllä määrittelee uudelleen fps-pelien tason. Mutta toistaiseksi TS2 kuuluu fps-pelien kärkeen. Jos nyt ei aivan kirkkaimpaan, niin ei se siitä kauaksi jää.

Ja kyllä odotan TS3:lmea todella paljon, jopa yhtä pajon kuin Halon toista tulemista.

Kerro ne ansiot joilla TS2 kuuluu sinne fps-pelien kärkeen? Mikä siinä on tehty niin ylivertaisesti, tai edes melkein yhtä hyvin kuin muissa huipuissa? Minusta ei mikään. Yhtä banaalia kamaa kuin pc-puolella oli Bloodit ja kumppanit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Mitäs vikaa kontrolleissa on? Nehän voi säätää miten haluaa. Jos se aseen "kääntyminen" haittaa sua niin..

No tuo oli ehkä se suurin kompastuskivi. Minusta siinä ei ollut järjenhiventäkään. Se teki ohjaamisesta turhan monimutkaista ja rokotti pelinautintoa tuntuvasti. Muistaakseni kontrollit olivat muutenkin turhan kömpelöt makuuni.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Master

eli oli kuin suoraan ajalta jolloin Duke Nukem jyräsi. Grafiikka nyt toki oli hieman parantunut, mutta ei merkittävästi.


oletkohan pelannut koko peliä ikinä vai ovatko muistot hieman turhan kullattuja?
nimittäin tuossa pelissä hamot olivat 2d litteitä pahviläpyskiä joiden animaatio korostui kahdesta eri kuvasta.
eli ollaan kyllä aika kaukana totuudesta nimittäin nykyään peli kun peli on jo valovuosia tosta edellä
Hoh jäikö sarkasmi huomaamatta? ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos nyt ollaan Haloa ja TS2 :ta vertaamassa niin pakko on omat mielipiteetkin ilmaista. TS2 Ei pääse tunnelmaltaan, grafiikoiltaan saatika kontrolleiltaan lähellekään Haloa. TS2 on hyvinkin vanhentunut eikä minunkaan mielestä ole FPS pelien kärkikahinoissa. Enkä nyt suinkaan ole mikään "Fanipoika". Halon omistan ja TS2 on myyty aikoja sitten pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kluge
Jos nyt ollaan Haloa ja TS2 :ta vertaamassa niin pakko on omat mielipiteetkin ilmaista. TS2 Ei pääse tunnelmaltaan, grafiikoiltaan saatika kontrolleiltaan lähellekään Haloa. TS2 on hyvinkin vanhentunut eikä minunkaan mielestä ole FPS pelien kärkikahinoissa. Enkä nyt suinkaan ole mikään "Fanipoika". Halon omistan ja TS2 on myyty aikoja sitten pois.

Samaa mieltä ollaan. TS2 oli paha, paha pettymys. Hyvä jos
puoliväliin jaksoin pelata ennenkuin myin pois. Eli odotukset
TS3:n suhteen eivät ole erityisen korkealla joten ainakin teoriassa
mahdollisuudet positiiviselle yllätykselle ovat olemassa. Toivotaan
parasta, sillä hyviä pelejä ei koskaan ole liikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm
Kerro ne ansiot joilla TS2 kuuluu sinne fps-pelien kärkeen? Mikä siinä on tehty niin ylivertaisesti, tai edes melkein yhtä hyvin kuin muissa huipuissa? Minusta ei mikään. Yhtä banaalia kamaa kuin pc-puolella oli Bloodit ja kumppanit.

Onko konsoleilla monta peliä missä saa yhteensä niin paljon botteja? (Counter-strike ei mukana) Eipä tule minulle mieleen ainakaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Onko konsoleilla monta peliä missä saa yhteensä niin paljon botteja? (Counter-strike ei mukana) Eipä tule minulle mieleen ainakaan.
No tuossahan onkin hyvä perustelu: "Se on niinq hyvä q siihen saa xxx määrän botteja niinq jota voi sitte niinq ampua ja silleen". Onneksi sinunlaisiakin on olemassa, niin ts2:n tekijätkin saavat leipää pöytäänsä ;)
 
Ylös Bottom