Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wargasm
Yksinpeliä pelataan yksin. Co-op on multiplayeriä.
Minun mielestä kun kaverin kanssa pelataan yksinpeliä niin en kutsuisi sitä multiplayeriksi, ellei halua viilata pilkkua sanasta sanaan. Kuitenkin kun pelissä on erikseen valikot single -ja multiplayer (tjsp).
Karkea yleistys, mutta tosi kuitenkin. Nykystandardeilla Live-tuki tulee olla MONINpelissä. Miksi tehdään live-tuettomia moninpelejä? Liekö pelintekijöillä kiire, pelin väsää/julkaisee EA, moninpeliä ei pidetä tärkeänä, ehkäpä peli käännetään ps2:lta tai peli tehtiin ajalla jolloin Live oli vain pilke Sir Billin silmäkulmassa.
Ehkä pelintekijät huomaavat senkin että joka pelissä ei tarvi olla sitä livetukea, koska se EI tee peliä, oli heillä kiire tai ei.
Mietitäänpäs. Halokin taitaa olla pari vuotta vanha. Se ei kuitenkaan ole pronssikaudelta, vaan vieläkin täyttää nykypäivän standardit. TS2 oli vanhentunut iskeytyessään kaupanhyllylle.
Tarkoitatko vanhentumista grafiikassa vai mitä? Kun puhutaan nyt vanhemtumisesta niin katsopa Halon pc versiota, joka on ihan yhtä paljon vanhentunut ja muutenkin huono käännös.
Loppuun lainaus xboxfinin arvostelusta, NviperO:n sanoin :TimeSplitters 2 on kuitenkin näyte siitä, että Free Radical on tämän hetken kovimpia FPS-tekijöitä, ja sarjan kolmatta osaa kannattaakin jäädä odottamaan innolla. Jos se parantaa yhtä paljon mitä toinen osa paransi ensimmäisestä, on käsissä todellinen tappaja pelimarkkinoille.