Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 4 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vinnie

KonsoliFIN Alumni
It's back! Featuring even more crazy characters, devastating weapons and heart pounding hot sweaty action.
It's funny, it's frantic and it'll do things you've never seen before!

No, not naked girls, even better than that!

We can't tell you the details yet, the monkeys have a loaded banana pressed against our skull, but this game will take the first person shooter to gaming nirvana.
Save the world or die laughing, Timesplitters 4 is coming to getcha!
Free Radical Design hakee TS4-projektiinsa lisää osaavia tekijöitä,
joten voidaan aika varmana pitää pelin ilmestymistä PlayStation 3-konsolille.
Mutta onko pelaajilla vielä luottoa FRD:n tuotoksiin tapaus Hazen jälkeen?

Allekirjoittanut odottaa suurella mielenkiinnolla ensimmäisiä screenejä/videoita uudesta tulokkaasta.

Vastaus: TimeSplitters 4 [PS3 Hype]

Free Radical Design hakee TS4-projektiinsa lisää osaavia tekijöitä,
joten voidaan aika varmana pitää pelin ilmestymistä PlayStation 3-konsolille.
Mutta onko pelaajilla vielä luottoa FRD:n tuotoksiin tapaus Hazen jälkeen?

Allekirjoittanut odottaa suurella mielenkiinnolla ensimmäisiä screenejä/videoita uudesta tulokkaasta.

Osaavilla henkilöillä tarkoitetaan yleensä ihan normaaleja pelinkehitys työn työntekijöitä joten mitään varmuutta PS3 versiosta ei ole. Laittaisin silti korttini multiplatform julkaisulle sillä pitäisin sitä vähän epäreiluna jos nintendo ja boxi Ts sarjan faneilta otettaisiin tässä asiassa matto alta TS2:n ja kolmosen jälkeen.

Kaikki TS:t kulutettu aika vahvasti loppuun joten uutta tietysti odotellaan.

Itse olen ollut ks.sarjan fani 2 osasta lähtien että kyllä odotus on kova ja korkealla. Tekoäly oli ongelma mihin toivon kovasti parannusta.

Täällä myös odotellaan innolla... Olikos tästä mitään alustavaa julkaisutietoa kenelläkään!?

Täällä myös odotellaan innolla... Olikos tästä mitään alustavaa julkaisutietoa kenelläkään!?

No moni voi itse päätellä että jos peliä ei olla vielä aloitettu edes tekemään muutakuin paperi puolella niin homma menee luultavasti 2009 kesään tai mahdollisesti jopa 2010 alkuun.
Tuollaista ainakin itse veikkaisin, ellei sitten pelistä tehdä Wii only kuten jotkut päättelevät.

Tätä odotellaan, jos meininki on yhtä hyvä kuin Future Perfectissä. Varsinkin virus on erittäin hauska pelimuoto ja se saisi kyllä tulla tähänkin osaan.

Ylös Bottom