Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Timesplitters2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellcat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hellcat

New Member
Alueen eka viesti, joten odotan vastauksia suhteellisen nopeasti. Tosin luulen, että tämän kysymyksen jälkeen minua pidetään tyhmänä, mutta menkööt:

Yksinpelissä on Aztec kenttä, jossa on niitä pyöritettäviä tolppia ja erilaisia kuvioita. Miten ne kuvioit oikein pitää järjestellä, että tuossa pääsisi eteenpäin. Itse en ainakaan keksi mitään muuta ratkaisua kun ne tolpat, mutta pienen pyörittelyn jälkeen iski turhautuminen...siis mitä tehdä?

--Hellcat--

Millähän vaikeustasolla olet pelaamassa?

Nimittäin muistaakseni itelläni tuossa ei ollut minkäänlaista ongelmaa helpoimmalla. Painoin vain kaikkia tolppia kun huomasin niiden liikkuvan ja kuljin eteenpäin.

Ei minulla ainakaan tullut Aztec -kentässä mitään pelinpysäyttäjä -ongelmaa.

Mitäs muuten olette vetäneet noista Challengeistä ja Arcade Leagueista?

Itse en ole Challengejä vedellyt läpi vielä yhtään, mutta Arcade leaguesta olen vetänyt kaksi kultaa ja yhden hopean.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Millähän vaikeustasolla olet pelaamassa?

Mitäs muuten olette vetäneet noista Challengeistä ja Arcade Leagueista?

Käytännössä olen pelaillut tuota aika paljon moninpelinä ja yksinpeli on jäänyt vähän varjoon. Nyt kuitenkin tuota olen pikkuhiljaa vääntänyt Splinters cellin ohella. Arcade league on käytännössä läpi, koska niistä on saanut ihan mielenkiintoisia moninpelisysteemejä.

Vaikeustasona on varmaan medium ( tai jotain vastaavaa). Eka kerralla kun ne tolpat näin niin kävin kaikkia pyöräyttämässä ja luulin että se siitä, mutta ei. Kyseessä varmaan jonkinlainen bugi tai sitten vaikeustasojen välillä on jotain eroavaisuuksia.

--Hellcat--

GameFAQs tarjoaa usein ohjeita ja vinkkejä miten pelit mennään läpi. Koitas etsiä Xboxin Timesplitters2 ja 80% varmuudella löytyy joku tutorial.

onko se tämä...?

Itse en ole peliin edes koskenut, mutta tämän löysin gamefaqsista.. Lieneekö oikea paikka..?

T = Totem pole

The numbers (T2, T3, etc.) = the numbers I've assigned to totem poles. This
diagram is based on [T6], which is closest to the path you entered here with.

------[T1] [T2]
| |
Gecko --- ------ Dragon
| |
------[T3] [T4]
| |
Lizard --- ------ Elephant
| |
------[T5] [T6]

For those of you confused with the diagram, let me explain. [T5] and [T3] must
have their Lizard symbols facing each other, [T3] and [T1] must have their
Gecko symbols facing each other, etc. If you REALLY are stumped and this
diagram doesn't help, play the level on easy, where the totem poles are already
set in the right position, and memorize it. Once you arrange the totem poles
correctly, a door will open up the slope near the small pond ahead of you.

Jep tuo toimii oikein hyvin, kiitos!

En nyt tätä olisi edes täällä kysynyt, mutta kun ei ainakaan googlella tuntunut mitään löytyvän niin heitin kysymyksen tänne. Mutta hyvä tietää myös tuo gamefaqs sivuston olemassaolosta.

--Hellcat--

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
The Chaos Cell voi sitten tulevaisuudessa odottaa omiin kysymyksiinsä samanlaista vastausta.

Joo mut en mä täällä kyllä ala kysyyn peli apuu, ku kavereilla on samat pelit ku mulla niin mä kysyn niiltä.:D
(no oli se kyllä aika ikävä vastaus mulla)

The Chaos Cell, oliko pakko edes laittaa noin tyhmästi sanottua vastausta tänne?
Ei se kyllä ollu mikää vastaus.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Joo mut en mä täällä kyllä ala kysyyn peli apuu, ku kavereilla on samat pelit ku mulla niin mä kysyn niiltä.:D
(no oli se kyllä aika ikävä vastaus mulla)
Saisit hävetä noin töykeää käytöstä! :D

Älkäähän nyt suuttuko The Chaos Cell:ille. Ketä tuo pieni vitsin poikanen haittasi? Tuskin se kenenkään päivää pilasi tai mitään...

Saako pelissä tehtyä sellaista eteenpäin kierimistä, jonka botit tekevät aika useasti moninpelissä?

Jos saa, niin kuinka? Tämä olisi aika käytännöllinen joissakin challengeissä/ arcade leagueissa.

Ohi aiheen:

Minkä takia tänne peliapuun ei ole siiretty noita vanhoja peliapu topikkeja? Morrowind ja kumppanit?

Atomsmasher 1972

Miten maassa 1972 Atomsmasher saa purettua neljännen eli viimeisen pommin, mikä on sijoitettu lukitun oven taakse?

Re: Atomsmasher 1972

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EspooHardCore
Miten maassa 1972 Atomsmasher saa purettua neljännen eli viimeisen pommin, mikä on sijoitettu lukitun oven taakse?

Olikohan tämä ovi suljettu tulipalon varalta. No, sammuta liekit ja oven pitäisi aueta.

Missä on liekit

Missä on ne liekit mitkä pitää sammuttaa et pääsee vikalle pommille :confused: ? Tai siis siihen pommille joka on suljetussa huoneessa jota voi kattoo video kameralla ja jossa on ovi lukittu (eli viimenen pommi)?????????

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eikös neljäs pommi ole se joka pitää napata magneetin avulla ja tipauttaa sinne roska kuiluun? Vai oliko tämän jälkeen vielä joku pommi?

Montas platinaa ootte saanut? Mulla on kerättynä jo kahdeksan. Joissakin meni vähän tiukille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Eikös neljäs pommi ole se joka pitää napata magneetin avulla ja tipauttaa sinne roska kuiluun? Vai oliko tämän jälkeen vielä joku pommi?

Montas platinaa ootte saanut? Mulla on kerättynä jo kahdeksan. Joissakin meni vähän tiukille.

Ylös Bottom