Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplittes 2 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Kertokaahan te minua viisaammat pähkinänkuoressa pelin online ominaisuuksista. Jossain vaiheessahan peliin piti tulla täysi online-tuki, mikä ei sitten kuitenkaan toteutunutkaan. Nyt netissä vilisee uutisia, että TS2:sen koodissa on tuki onlineen, kunhan vaan hankkii verkkoadapterin. Kuulemma pystyis pelaamaan 16 tyyppiä LANissa. Milloin tämmönen adapteri rantautuu Suomeen ja mitä muuta verkkopelaaminen vaatisi? Niin, mullahan on jo PS2, ADSL ja pian TS2 :D

Mä ainakin tuolta toisista keskusteluista käsitin et jos on ADSL hubi ni laitat PS2:een sen verkkokortin (mut siihen tarttee myös kovalevyn), piuha PS2:een ja hubiin kiiinni, asetukset kuntoon ja se on sit siinä.

Itellä se ainaki varmaan toimii noin ku kaikki muu on jo paitsi kovo ja verkkokortti ku varmaan jo ylihuomenna on se TS2 :D
 
Viime hetken hehkutukset

Pelin PITÄIS ilmestyä kauppojen varastoon hetkenä minä hyvänsä. Perjantai on kuitenkin virallinen julkaisupäivä. Ohessa vähän infoa pelin todella monipuolisesta tarjonnasta. Lähde Eidoksen foorumi.


Map Editor-make story/multiplayer levels
Story Mode, 10 levels
choose easy, normal, hard
Multiplayer
10bots
126 characters
16 different multiplayer maps
unique game modes:
deathmatch
team deathmatch
bag tag
capture the bag
elimination
shrink
vampire
assault
monkey assist
virus
flame tag
gladiator
zones
leech
regeneration
thief
about 30 unique weapons
arcade custom
arcade league
challenge mode
unlockable levels, characters, cheats
Character Abilities (each character is different in accuracy, stamina, and agility and none are alike)
many cutsceens
PS2/Xbox I Liknk capabilities
lan play
co op mode (play story mode with a friend)
guns have primary and secondary fire buttons
player statistics
 
Ei voi muuta sanoo kun, että...

Lookin' good! :) Lookin' VERY good! :D

Oon tässä jo muutaman päivän melkein hyppiny tasajalkaa, et pääsis pelaamaan TS2:sta ja "#¤!"/&%#(/""#!%, jos se ilmestyy vasta perjantaina ku sit en ehi pelaamaan sitä yhtään ku pitäs lähtee faijan kanssa mökille. :(
 
:( Vahvasti näyttää siltä, että peli ilmestyy vasta perjantaina (jos silloinkaan!!!!) Sisäpiirin (;) ) tiedon mukaan pelit ovat saapuneet maahan ja niitä "tarroitetaan" paraikaa. Hurry uppia!
 
NO VOI &¤%#&%&#!¤#"!¤¤&/#%&(&¤%/&#!"#¤!#"%&¤%/!%!#&"#%"#%#¤(¤&)I(!%Q"#%¤"#!/%(#¤&"¤¤#/%&)¤&!%T¤"$£${@@£${@£$2#&"¤/@$@£$

:( Anteeksi kielenkäyttöni :( mutta alkaa mennä jo hermot ku oon pelannu ton demon 100 % läpi varmaan ainaki 10 kertaa! :(
 
Taidan painua pehkuihin selvitteleen tätä mielentilannetta. :(

Ei sitä vaan kestä ku on niin kauan sitä jo odottanu! Ei ois varmaan pitäny ostaa sitä UK:n lehtee, jos oli se demo. mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(

Avautumista(ohita, jos ei kiinnosta):
Ja ite oon joutunu kärsimään toisten toimista ku ensin tulin jätetyks ja sitte viel työharjottelupaikka anto oottaa itteensä monta kuukautta ja sitte tuli sieltäki ilmotus etteivät ota, S*****a! :( Mutta menneisiin tapahtumiin viitaten, en mitään pommii rupee sentään väsäämään! Masentunu voin olla mutta en hullu!
Loppu
 
Ymmärrän tilanteesi Snaker täysin! Samassa veneessä ollaan monen muun kanssa. Mutta sitä suuremmalla ilolla sitä pelaa sitten yöt läpeensä. Ja tuloksia vertailuun pelaajat, eikö niin? Jokuhan vois väsätä suomenkieliset TS2 sivuston, jonne tulokset vois laittaa.
 
Rahtivarasto, josta lähetykset lähtevät, sijaitsee Vantaalle, joten kaikki lähialueen kaupat (mm. VPD) saavat pelin luonnollisesti nopeiten. Luulen, että huomenna peliä saa jo ympäri Suomen. Vaikka kuinka sormet syyhyää, niin kerrottakoon että itsekin pelin haen vasta huomenna. Nyt tämä vasta piinaa onkin, kun tietää että siellä se TS2 odottajaa noutajaansa. Mutta maltan huomiseen ja laitan heti arvostelua ja ensivaikutelmia!
 
!!!

Aijaijai... huomen aamuna vika tenttiviikon tentti kasilta ja sen jälkeen fun stationista (jumbosta ku mannin vastaava on nyt vähä niinku offlimits) hakeen varauksessa olevaa peliä. ilinkin kävin hakeen tänään Kodin ykkös anttilasta maksoi jostain syystä vaan 15 . ...ja vitut pysty ees mitään lukee ku ajatukset pyörii jo co-op storymodessa via iLink! :)
 
Ylös Bottom