Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TNA Impact

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Carmanen

New Member
Onkos ketään löytänyt tätä peliä mistään vielä? On kuulemma maahantuontiongelmia, mutta tiedä sitten:confused: Discshop ja CDON jopa lykkäsi pelin julkaisua lokakuulle, mutta mistään virallisesta myöhästymisestä en ole kuullut/lukenut. Toptronicsin sivuilla lukee edelleen 12.9. Meinaa ottaa päähän tällaiset julkaisu/maahantuontisekoilut, kun ei vielä tiedä koska sitä saadaan kauppojen hyllyille asti:mad:

Vastaus: TNA Impact

PS2-versiota saa jo ainakin Konsolinetistä, josta itse sen ostin. LIsäksi tilasin Xbox 360-version VPD:ltä. Jossakin ilmoitettiin että 360-versio ilmestyy 26.9. Silloin ainakin itse toivoisin saavani pelin (Mutta tosiaan mitä helvettiä milloin ne julkaisee sen ??!).

PS2-versiossa on vähemmän ominaisuuksia, eikä siinä ole nettipeliä. Luulen että SvR09 tulee olemaan kuitenkin tätä peliä parempi. Jotenkin tuntuu että TNA vaan markkinoi brändiään tällä pelillä, eikä ajatellut niinkään pelillisiä ominaisuuksia, vaikka tekijä onkin Midway joka on tehnyt parempiakin pelejä. Kuitenkin en tätä TNA-peliä huonoksikaan sanoisi, ihan mukava sitä on pelata.

Ylös Bottom