Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TOCA Race Driver

Tarkoittanet varmaan ihan katolleen ajoa? Itse olen ainakin Subarun saanut katolleen, kun rysäytin sopivassa kulmassa kaiteen päätyyn ja Alfa GTV heitti hienon voltin spinnauksen jälkeen perä edellä, kun ystävällinen kanssakilpailija töytäisi nurmikolle ja johonkin nyppylään.

<edit>
Näppis kadottaa kirjaimia :p
</edit>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Monet ovat sanoneet että auto muuttuu puskevammaksi SIM cheatti päällä, mutta vaikuttaako tuo koodi takapään pitoon lainkaan?? Itse pidän todella paljon yliohjautuvista autoista ja aliohjautuvan auton ajattelemisestakin alkaa päätä särkemään... :)
 
Kyllä se vaikuttaa takapään pitoon kans mutta tuntuu ainakin että etupäässä pitoa on tosi vähän,tosin kyllähän auotosta luulis saavan yliohjaavan kun laittaa täydet siivet eteen ja ottaa takaa pois.

Ajattelin hankkia ratin eli kannattaako?
Vituttaa ajaa padilla ainakin tätä peliä vaikka läpikin oon jo sen ajanu.Onko rattituki tässä pelissä hyvä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan schumihater
Kyllä se vaikuttaa takapään pitoon kans mutta tuntuu ainakin että etupäässä pitoa on tosi vähän,tosin kyllähän auotosta luulis saavan yliohjaavan kun laittaa täydet siivet eteen ja ottaa takaa pois.

Ajattelin hankkia ratin eli kannattaako?
Vituttaa ajaa padilla ainakin tätä peliä vaikka läpikin oon jo sen ajanu.Onko rattituki tässä pelissä hyvä?

Mulla on logitech DF ja ainakin tässä pelissä toimii todella hyvin. Suosittelen lämpimästi jos pelailet enemmän autopelejä. Se että mikä ratti sitten on paras/sopivin niin siitä on threadi erikseen.
 
Tähän väliin oma arvioni. Peli meni eilen juoniosion osalta läpi, eli voitin Lola-mestaruuden...

Grafiikassa todellakin häviää melkein kaikille jo aiemmin ilmestyneelle pelille öistä sadekisaa lukuunottamatta, jossa valoefektit varsinkin takana tulevista autoista on tehty todella hienosti.

Ajotuntuma on ainakin padilla aika hassu. Hirveän nopeasti reagoiva, enkä ainakaan valikosta löytänyt mitään TOCA 2 tyylistä herkkyyden säätöä. Oppii kyllä nopeasti ajamaan näinkin.

Itse kisat ovat hyvin toteutettuja. Ohittamiset onnistuvat juurikin F1 tyyliin, eli jarrutukset myöhemmin ts. Koneen ohjaamat autot kolaroivat itsekseenkin ja ajavat nurmikolle.

Vaikeustaso on aivan liian helppo. Kakkosrivin mestaruuksista vain yhdessä en päässyt ykköseksi ja Lolakin meni ihan heittämällä läpi. Liian lyhytkestoinen siis.

Kaksinpelistä en omaa vielä kovin suurta näkemystä. Kunhan kämppiskin innostuu pelailemaan tätä V-rallyn sijaan niin nähdään.

Ihan hyvä ostos kaiken kaikkiaan sitten kumminkin. Paljon miinusta, mutta kokonaisuutena voisin venyä jopa 8-:een numeroilla. Sen verran hyvin tuli ruudun edessä viihdyttyä.
 
uramoodissa on kyllä vaikeustaso liian helppo.
mutta sen kun on läpässy, niin kaikki radat on avautunu Freerace tilaan.
(ne avautuu sinne sitä mukaan kun pelaa uramoodia.)
siellä Freerace -tilassa voi säätää vaikeustasoa ja pelaa kisat läpi Championchippinä tai yksittäisenä.
muutama kerta on tullu kokeiltuu 110% vaikeustasoo (mikä on siis maksimi, minimi on 50%) ja kone kuskit kyllä ajaa sen verran lujaa, että minä en ainakaa pysy perässä kovin kauaa. pitäis vissii oppia jarruttamaa mutkiin just oikein, eikä melkeen.
 
Mä oon päässy elite sarjaan mutta en ole vielä testannut muuta kuin autoja (Koenig vaikuttaa hyvältä) Sen verran vois sanoa, että kaikin puolin hyvä peli. Grafiikoista en jaksa enää valittaa, koska ne on tullut jo niin moneen kertaan esille, enkä kiinnitä siihen edes huomiota kun pelaan. Vaikka ajo-ominaisuudet on hyvät, vois silti sanoa että autot käyttäytyy kaikkea muuta kuin realistisesti esim. varsinkin ovaalilla mutkissa kierrokset nousee ja vauhti laskee. Eli normaali autossa se tarkoittaa sitä, että toinen takarengas nousee irti tiestä ja alkaa pyörimään "tyhjää", mutta eiköhän kilpa-autoissa ole sen verran jäykkä alusta JA lukkoperä ettei sen pitäisi olla mahdollista. Ja vaikka auto lähtee ovaalilla sladiin (ja se lähtee) se on silti helposti hallittavissa... No joo ei parane moittia sen enempää, koska kaikesta huolimatta peli on mainio, ja force tuki paras kaikista peleistä (myös PC) mitä minä olen kokeillut. Ja kaiken kruunaa MOMO :D Kävin ostamassa pelin ja kun MOMO niin viekoittelevasti katsoi kaupan hyllyltä pitihän sekin koukata mukaan. Kapulalla en ole edes testannut enkä testaakaan kuin pakon edessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Tarkoittanet varmaan ihan katolleen ajoa? Itse olen ainakin Subarun saanut katolleen, kun rysäytin sopivassa kulmassa kaiteen päätyyn ja Alfa GTV heitti hienon voltin spinnauksen jälkeen perä edellä, kun ystävällinen kanssakilpailija töytäisi nurmikolle ja johonkin nyppylään.

<edit>
Näppis kadottaa kirjaimia :p
</edit>

Itseasiassa tarkoitin spinnausta. Toca 2:ssa autot kyllä spinnassi huomattavasti helpommin... Vai onko tuossa uramoodissa tuo vaikeustaso vaan niin helppo. Käsijarrulla auton saa kyllä spinnaamaan, mutta ei juurikaan muuten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Itseasiassa tarkoitin spinnausta. Toca 2:ssa autot kyllä spinnassi huomattavasti helpommin... Vai onko tuossa uramoodissa tuo vaikeustaso vaan niin helppo. Käsijarrulla auton saa kyllä spinnaamaan, mutta ei juurikaan muuten...
Se on vaan niin helppo. Ei noita spinnauksia helpolla tapahdu kuin AI-autojen avustuksella, mutta esim. '78 Corvettella pyörii iloisesti joka mutkassa, kunnes oppii keventämään kaasujalkaa :D
 
Ylös Bottom