Vastaus: Toimintapelin unelmavuosi 2004
Yager sanoi:
Tänä vuonna parhaimmat pelitykset on irronut Splinter Cell

Tstä, Ninja Gaidenista ja Halo2sta. Ja tietenkin vielä saa odottaa Call Of Dutya.
Ja tästä saammekin vielä loistavasti jatkoa aiheeseen. Eli gallup kysymyksenä, mitkä "toimintapelin unelmavuoden" ilmestyneistä (ja aika varmasti myös tähän aiheeseen listatuista) peleistä ostit, mihin petyit ja mitkä yllättivät? Ja mitä aiot vielä hankkia ennen tämän vuoden loppua?
Minä ostin toimintapeleistä Halo 2:n, Ninja Gaidenin ja Rainbowsix 3: Black Arrowin. Halo 2:n ostaminen oli jo ennen vuoden vaihtumista täysin varmaa. En pettynyt siihen kuin hieman moninpelikenttien osalta ja lyhyyden vuoksi, muuten oikein mainio peli.
Ninja Gaidenista en ollut kuullutkaan ennen sen ilmestymistä. Sain kaverin hehkutusta kuulla siitä pitkin kesää. Kerran kävin testaamassa jonka jälkeen pidin sitä kohtalaisena pelinä, kuulin vielä lisää hehkutusta ja kävin ostamassa. Minulla Ninja Gaiden on vuoden yllättäjä ja paras yksinpeli. Optionssin pelikellokin näyttää noin 155 tuntia, josta varmasti yli puolet kuuluvat minulle. 2 kertaa läpi tavallinen, kerran Hurricane pack vol. 1 ja Hurricane pack vol. 2:sta olen pelannut jonkin verran.
Black Arrowiakaan en ollut aluksi ostamassa, mutta kyllästyin kun pelaajat hävisivät ekasta Rainbowista. Olihan se sitten pakko hankkia ja sain juuri sitä mitä odotin, jopa 15 euron hinnalla kun vein samalla tavallisen rainbown vaihdossa pois.
Vielä on mahdollisesti hankinnassa Ghost Recon 2, tulee kenties joululahjaksi, jos vaan bugikorjaus tehdään ja vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta.