Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimisiko tämä USA:n pelejä pelatessa?

Mindfield

New Member
Löysin tällaisen viritelmän, kun mieleeni juolahti Cuben Free Loader, jolla sai ohitettua aluekoodit. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia kuinka luotettava tuo on? En haluaisi ostaa sikaa säkissä.

HUOM: Tarkoitus ei ole warettaa, vaan ostaa Jenkeistä Suikoden III, jota ei myydä Euroopassa lainkaan. Jättäisinkö minä klassikkopelin vain Jenkkiläisten huviksi? :rolleyes:
 
Kiitoksia linkistä, itsekkin haluaisin tuon Suikoden 3 koska Suikoden sarja on yksi parhaimpia roolipelejä jota olen pelannut :)
 
huomautan tässä ihan varoittavana sanana, että toi Swap Trick ei sitten tee hyvää masiinalle pidemmän päälle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
huomautan tässä ihan varoittavana sanana, että toi Swap Trick ei sitten tee hyvää masiinalle pidemmän päälle.

No eipä sillä PS2:lla ole tarkoitus pelata muuta kuin US-Suikoden III läpi, mutta kiitos varoituksesta.

Voisi sittenkin miettiä hankkivansa Dark Chroniclen ja sitten joskus MGS: Snake Eaterin PAL-versiona.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Eikös tuossa lue "mahdollistaa ulkomaalaisten pelien peluun"

Kyllä, kyllä, mutta Pelit -lehden FreeLoader -arvostelu - Nintendon vastaava - kertoi laitteen toimivan hyvin vaihtelevalla menestyksellä, jolloin samaa voisi olettaa myös tuosta.
 
Testattu on veljen V6 PS2:lla ja ainakaan NTSC Xenosagaa en saanut pyörimään. Lisäksi CD boottilevy ei käynnistynyt ollenkaan ja parhaimmillaan ovat minulle uutta lähettämässä. Muutenkin viritelmä vaikuttaa paljon huonommalta kuin Cuben Freeloader (joka on toiminut aina). Omien kokemuksien pohjalta en siis suosittele!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Testattu on veljen V6 PS2:lla ja ainakaan NTSC Xenosagaa en saanut pyörimään. Lisäksi CD boottilevy ei käynnistynyt ollenkaan ja parhaimmillaan ovat minulle uutta lähettämässä. Muutenkin viritelmä vaikuttaa paljon huonommalta kuin Cuben Freeloader (joka on toiminut aina). Omien kokemuksien pohjalta en siis suosittele!

Hitto. PS2:ni on iskän itselleen ostama kone, enkä usko hänen taipuvan modaukseen. Se on joko tämä tai sitten ostan oman PS2:n modattavaksi.

Aika kallis tikki yhden, kahden pelin takia :(
 
Jos joku haluaa ostaa minulta kyseisen setin niin 21 postikuluineen olisi sopiva hinta. Uusi CD versio tuli takuusta ja käynnistyy hyvin eli molemmat ovat nyt uudenveroisessa kunnossa sekä myöskin slide tool.

-Myyty-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Jos joku haluaa ostaa minulta kyseisen setin niin 21 postikuluineen olisi sopiva hinta. Uusi CD versio tuli takuusta ja käynnistyy hyvin eli molemmat ovat nyt uudenveroisessa kunnossa sekä myöskin slide tool.

Minä ostaisin mielellän tilatakseni vihdoinkin Suikoden III:n, mutta tilillä on noin 25 euroa ja nekin pitää säästää väistämättömiin kuluihin :(
 
No miten on toimiiko se levy homma vai ei ??
ei ole tullut selvää vastausta tästä viellä ;)

Meinaan kiinnostaisi tuo homma juuri noiden import pelien takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
No miten on toimiiko se levy homma vai ei ??
Selvennys: Raurulla ei ekaksi toiminut, mutta sai uuden setin viallisen tilalle ja se toimi.
Eli toimii, mutta ei tee hyvää koneelle varsinkaan pidemmän päälle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Testattu on veljen V6 PS2:lla ja ainakaan NTSC Xenosagaa en saanut pyörimään. Lisäksi CD boottilevy ei käynnistynyt ollenkaan ja parhaimmillaan ovat minulle uutta lähettämässä. Muutenkin viritelmä vaikuttaa paljon huonommalta kuin Cuben Freeloader (joka on toiminut aina). Omien kokemuksien pohjalta en siis suosittele!

Käyppäs tämmöisellä sivulla kuin (Oliver Edit: Poistettu linkki)
peli ei toimi sen takia koska Swap Magic 3 tukee DVD 5 formaattia ja tuo Xenosaga on DVD 9 formaatilla, sitten on vielä sivu jossa kannattaa käydä on (Oliver Edit: Poistettu linkki) jossa on apuja pelien toimimiseen Swap Magicin kanssa.
 
Sen lisäksi ettei keskustelua backupeista suosita, ei ohjeita jakelevien saittienkaan osoitteita tarvitse jaella.
Ja Raurullahan lähti tuo NTSC-Xenosaga toimimaan tuoreemmalla Swap Magicillakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Sen lisäksi ettei keskustelua backupeista suosita, ei ohjeita jakelevien saittienkaan osoitteita tarvitse jaella.
Ja Raurullahan lähti tuo NTSC-Xenosaga toimimaan tuoreemmalla Swap Magicillakin.
Luulin, että Swap Magic DVD tukee vain DVD 5 formaattia eikä DVD 9 formaattia? Ja onko tuo Polarpandan Swap Magic sitten aivan uusin?

Kun itse olen ostamassa kyseistä ja Suikoden 3 on tilauksessa jenkeistä.

Edit: Anteeksi, että jaon nuo sivut, ajattelin vain auttaa ihmisiä jos heillä on/oli ongelmia Swap Magicin kanssa saadakseen jenkki pelit toimimaan, en kyllä suosinut tekemään backuppeja vaan saadakseen nuo jenkki versiot toimimaan Swap Magicilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Uusi CD versio tuli takuusta ja käynnistyy hyvin...
Ainakin Raurulla näyttäisi siis toimivan.

Ja juu, ymmärsin kyllä, että tarkoituksesi oli hyvä, mutta kun mainituilla sivuilla näytti olevan mm. backupit, imaget ja DVD-rippaukset pääosassa.
 
Jossain on nyt pieni misunderstanding. Täällä päin oli myös hetken Swap Magic-setti ja huonoksi havaitsimme sen. Monet Xenosaga ei tosiaan itselläni toiminut, vaikka muut importit kylläkin. Selvitys viittasi tosiaan juuri tuohon DVD9-kokoon. Olisi ollut kiva testata MGS2:sta, mutta ei ollut käsillä.

Tuo Swap Magichan toimii niin, että DVD-pelit bootataan DVD-boottilevyllä ja CD-pelit CD-boottilevyllä, eli ilmeisesti Rauru viittasi CD-boottilevynsä heränneen henkiin. Tuo CD-levy oli muuten myös meidän setissämme risa, eikä PS2 tuota DVD-boottilevyäkään mielellään lukenut, eli varoitusta minultakin päin tämän hankkimista harkitseville. En itse XBOX-miehenä sen kummemmin ole PS2-importien sielunelämään tutustunut, joten voin puhua läpiä päähäni.
 
Olen lueskellut, että jos peli ei toimi niin se ei pakosti tarkoita ettetkö saisi sitä toimimaan Swap Magicillä, siinä pitää sitten siinä tilanteessa polttaa CD:lle semmoinen option levyke jolla sitten laitetaan toimintaan jotta saa tämän toimimattoman pelin toimintaan (en laita osoitetta koska se on myös piratismille hyödyllinen), Swap Magic DVD on DVD5 yhteensopiva ja kun Xenosaga on DVD9 formaatissa niin siinä ikävä kyllä pitäisi polttaa Xenosaga DVD5 formaattiin jotta Swap Magic lukisi kyseisen pelin.

Kaikki pelit on saatu näköjään toimintaan Swap Magicillä vaikkakin erilaisten viritysten kautta mutta mikä parasta eipä ainakaan takuu mene siinä kun käyttää Swap Magiciä :)
 
Päättyykö keskutelu siihen, ettei ps2:lla ole yksinkertaista bootti cd:tä import-pelien käynnistämiseen? Ei oikein tee mieli repiä puoli väkisin levy-asemaa auki(SM näyttää siltä), mutta mieli tekee helvetistä xenosagaa ja eräs j/ntsc Initial D:tä

Edit: kyllä on nihkeetä, että tehdään modchippejä piratismia varten ja importtien pelaamiseen ei sitten löydy mitään kunnollista.
 
Selvennän nyt vielä kun täällä näytti olevan keskustelua:

1. Aluksi CD boottilevyni ei käynnistynyt ollenkaan vaan valitti disc read erroria, mutta sain takuusta uuden tilalle, jonka valikkoon pääsin.

2. DVD bottilevy levy on käynnistynyt aina, mutta silti NTSC Xenosaga ei lähtenyt pyörimään.

3. CD versiolle minulla ei ollut testattavaa peliä.
 
Rauru, onko sinulla mitään muita import pelejä joita olet testannut tuolla Swap Magicillä?
 
Ylös Bottom