Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimivatko CD:t?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Chip

New Member
Eli toimiiko modaamattomassa xboxissa poltetut musiikki cd:t?

riippuuko asemasta?mulla on se mikä on tuossa halo/midtown-bundlessa..!

vai voiko olla cd-merkistä kiinni?jos toimii niin mitkä..?

täng ju

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Riippuu vähän kaikesta, mutta kyllä toimii.

Eli toimii..!
Mutta voisitko ystävällisesti tarkentaa...siis mistä riippuu...?olen muutamalla CD:llä tyypannu ja ei ole toiminu...Kiitos

Siinä ko. bundlepaketissa on kuuleman mukaan Thomsonin asema. Itse en ole saanut thomsonin asemaa lukemaan yhtäkään CD-R -levyä ja CD-RW -levyistäkin se luki vain joka toista.

Siis riippuu asemasta (ilmeisesti omaat Thomsonin aseman -> huonoin) ja CD:n merkistä. Käsittääkseni saat kuitenkin tuollakin asemalla jonkun CD:n toimimaan.

täytyypi tarkistaa tuo asema vielä..

jos joku on saanut thomsonilla jonkun merkkisiä levyjä rulettaan niin olisin kiitollinen jos niitä voisi tänne listata...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
täytyypi tarkistaa tuo asema vielä..

jos joku on saanut thomsonilla jonkun merkkisiä levyjä rulettaan niin olisin kiitollinen jos niitä voisi tänne listata...
Maxellin CD-RW (High speed 4x-10x 650MB) kirjoitettuna LG:n 8160B -asemalla.

Pioneerin 105 DVD-RW -asemalla kirjoitettuna samainen levy ei toiminut.

Jos haluat tarkistaa sen aseman tyypin niin hieno piirokseni voi auttaa :)

http://grez.net/RandomStuff/xboxkelkat.gif

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Maxellin CD-RW (High speed 4x-10x 650MB) kirjoitettuna LG:n 8160B -asemalla.

Pioneerin 105 DVD-RW -asemalla kirjoitettuna samainen levy ei toiminut.

Kiitos! täytyypi kokeilla muilla asemilla ja tuolla levyllä...vaikuttaako polttonopeus? lisääkin saa ihmiset laittaa...

Kiitos! täytyypi kokeilla muilla asemilla ja tuolla levyllä...vaikuttaako polttonopeus? lisääkin saa ihmiset laittaa...

Ainakin 4x ja 10x nopeuksilla poltettuna tuolla LG:llä toimi. Ei ollut myöskään vaikutusta oliko tyhjennys tehty hitaalla vai nopealla.

toimiiko cd-rw:t paremmin ku cd-r:t...?

Ainakin keskimäärin kyllä. Itse en tosiaan ole saanut yhtään CD-R:ää toimimaan. Tosin tuo minun Thomson on ikivanhassa 1.0-boksissa, joten uusien boksien Thomson-asemat saattavat olla vähemmän nirsoja.

Modchip finlandissa joku sanoi että TDK:n 4x cd-rw toimii, itse en ole päässyt vielä kokeilemaan, täytyy kokeilla vielä tota maxwellia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Toistaako Xbox kopiosuojattua CD-musiikkia?

Kun pönkesin moisen sen sisuksiin, niin ensimmäinen kappale ei soinut, muut kyllä. Ilmeisesti se on aina siinä ensimmäisessä raidassa se suojaus (tai jotain sinne päin).

Yleensä niissä on hakemistorakenne säädetty CD-DA-standardin vastaiseksi ja lisätty raitoihin virheitä, jolloin rippaus ei PC:n CD-asemalla onnistu. Sivuvaikutuksena kopiosuojatut levyt eivät välttämättä toimi edes kaikissa soittimissa..

Tyhmät levy-yhtiöt edistävät näin piratismia suojauksella, jolla ei ole mitään vaikutusta ammattimaiseen piraattiteollisuuteen. :rolleyes:

Ylös Bottom