Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimivatko CD:t?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Tyhmät levy-yhtiöt edistävät näin piratismia suojauksella, jolla ei ole mitään vaikutusta ammattimaiseen piraattiteollisuuteen. :rolleyes:
Ei sillä itse asiassa ole mitään vaikutusta edes harrastelijapiratismiin eli p2p-levitykseen yms. Nimittäin oli suojaus millainen tahansa niin se kierretään melko pian ja kun ne on kerran ripattu niin ei niissä enää mitään kopiosuojausta ole.

Ainoa jolle tuosta kopiosuojauksesta on haittaa on levyn laillisesti hankkinut kuluttaja joka haluaisi käyttää levyä "fair use" säädösten mukaisesti.

Itseäkin harmittaa, kun en omilla taidoillani saa kopiosuojattua levyä koneelle soimaan tavallisesti saati MP3-muodossa. Ratkaisu? Netin ihmemaa. Kopiosuojaukset lisäävät piratismia - se saa kuluttajat vittuuntumaan levyihin ja hakemaan biisit netistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
Eli toimiiko modaamattomassa xboxissa poltetut musiikki cd:t?

riippuuko asemasta?mulla on se mikä on tuossa halo/midtown-bundlessa..!

vai voiko olla cd-merkistä kiinni?jos toimii niin mitkä..?

täng ju

Ainoat cd-r levyt, jotka olen saanut thomsonin asemalla toimimaan olivat vivastar-merkkisiä (polttonopeus 8x, philipsin polttava); muistaakseni ostin gigantista. Valitettavasti thomsonin asema sattui hajoamaan (lakkasi lukemaste pelejä/dvd-leffoja) ja sain uuden 1.1 boxin samsungin asemalla:D

Re: Re: Toimivatko CD:t?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ulfast
Valitettavasti thomsonin asema sattui hajoamaan (lakkasi lukemaste pelejä/dvd-leffoja) ja sain uuden 1.1 boxin samsungin asemalla:D
Valitettavasti? Tarkoitatko muka että Samsungin asema ei lue noita Vivastareja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Nimittäin oli suojaus millainen tahansa niin se kierretään melko pian ja kun ne on kerran ripattu niin ei niissä enää mitään kopiosuojausta ole.

Niin. Digitaalilähdön kauttahan ne saa helposti bitteinä koneelle, jos äänikortissa on vain sopiva tulo.

Olen valehdellut teille tahtomattani :( Huomasin juuri että minullahan on philipsin asema eikä thomson :) Olin katsellut niitä asemoista piirrettyjä kuvia ja ne valehteli minun silmille! Luulin että se ero olisi paljon suurempi mitä se todellisuudessa oli, sillä se pieni ympyrä mikä siinä keskellä on niin on vain millin heitto siinä. Pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat menneet harhaan minun takiani :( Olen erittäin pahoillani.

T: Sarine

Ylös Bottom