Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toiveita tulevalle ESPN- lätkäpelille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivoisin ...

... että, se päihittäisi EA:n arcade "jääpelin" sata nolla.
... että, pelattavuus olisi vielä parempaa viimevuotisesta, vaikka sekin oli nannaa jopa 5 minuutin testaamisella
... että, peli tulee eurooppaan syyslomalla, jolloin menen helsinkiin ja tietenkin olisi kiva jos ESPN NHL Hockey olisi sen jälkeen minun taskussani/hyllyssäni.

Aluksi ainakin noi toiveet.

Minä puolestani toivon, että peli olisi niin hyvä, ettei ennen sen edellisen osan ilmestymistä (ja kokeilemista) alettaisi tekemään toiveita seuraavaan osaan. :D

Niin, ja sitä, ettei taas alotettaisi uutta ESPN/NHL2K? topiccia ennenkuin edelliset olisi turhia. Tai että aihe olisi edes sellainen, jota ei olisi voinut käsitellä täällä tai täällä.

(Tämä oli sitten sitä sarkasmia)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Minä puolestani toivon, että peli olisi niin hyvä, ettei ennen sen edellisen osan ilmestymistä (ja kokeilemista) alettaisi tekemään toiveita seuraavaan osaan. :D

Niin, ja sitä, ettei taas alotettaisi uutta ESPN/NHL2K? topiccia ennenkuin edelliset olisi turhia. Tai että aihe olisi edes sellainen, jota ei olisi voinut käsitellä täällä tai täällä.

(Tämä oli sitten sitä sarkasmia)

Ymmärrän yskän, Cavalera, mutta joka kerta, kun olen meinannut jonkin aiheen aloittaa, joku on ennättänyt päivällä, kahdella edelle....Siksi sis aloitin tämän aiheen käsittelemisen näin aikaisin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Ymmärrän yskän, Cavalera, mutta joka kerta, kun olen meinannut jonkin aiheen aloittaa, joku on ennättänyt päivällä, kahdella edelle....Siksi sis aloitin tämän aiheen käsittelemisen näin aikaisin.

Ei kai sillä nyt mitään väliä ole, kuka sen aiheen aloittaa...?
En vaan jaksaisi aina selata kolmea samaa peliä koskevaa topiccia läpi, kun jutut voisi kiteyttää yhteen, varsinkin kun peliä ei ole vielä edes julkaistu ;) Ja mahtuupahan ekalle urheilupelit-osion sivulle enemmän eri pelien topicceja. Thunderpuckissa on hyviä esimerkkejä turhista topiceista sivutolkulla. Ei jaksais katsella täällä samaa.
Huomasin kuitanneeni sulle jotain tuolla toisessakin ketjussa, et kyllä oo mitenkään mun mustalla listalla, sattuipahan vaan. Ei kuitenkaan nyt aloiteta mitään härdelliä täällä näistä aiheista, jatketaan peliasialla. Peace, man :)

Ei kai sillä nyt mitään väliä ole, kuka sen aiheen aloittaa...?
En vaan jaksaisi aina selata kolmea samaa peliä koskevaa topiccia läpi, kun jutut voisi kiteyttää yhteen, varsinkin kun peliä ei ole vielä edes julkaistu ;) Ja mahtuupahan ekalle urheilupelit-osion sivulle enemmän eri pelien topicceja. Thunderpuckissa on hyviä esimerkkejä turhista topiceista sivutolkulla. Ei jaksais katsella täällä samaa.
Huomasin kuitanneeni sulle jotain tuolla toisessakin ketjussa, et kyllä oo mitenkään mun mustalla listalla, sattuipahan vaan. Ei kuitenkaan nyt aloiteta mitään härdelliä täällä näistä aiheista, jatketaan peliasialla. Peace, man :)

Aina Peace:) . En halua vaikuttaa typerältä hölmöltä, jolle olisi kaikki kaikessa, että saisi aloitettua uuden aiheen, mutta kuten jo sanoin: AINA joku on ehtinyt edelle. Vastaavaisuudessa rippuu muista, onko täällä kymmenen topiccia samasta asiasta. Joku, tai jotkut aloittavat kumminkin omat topicin tästä, kunhan peli tulee Suomeen...

Huomasin kuitanneeni sulle jotain tuolla toisessakin ketjussa, et kyllä oo mitenkään mun mustalla listalla, sattuipahan vaan.
Et viitsisi kertoa, missä ketjussa, en muista lukeneeni sinulta mitään negatiivista...

Chaos: Tuolla espn-ketjussa kun tilitit niistä tuuletuksista... ei siellä nyt mitään ihmeellistä kuittailua ollut, jotkut vaan ottaa nokkiinsa jos niille pari kertaa piikittelee... hyvä jos et sä ota ;)

Rupee menee ihan huolella offtopiciksi, sori. Ei jatketa enempää.

Rupee menee ihan huolella offtopiciksi, sori. Ei jatketa enempää.

Ei jatketa enempää,ei, pitää sitä sentään tietää, missä mennään, heh. Niin, tuuletukset minua harmitaa, kun ne on tehty samalla tavalla, kuin EA:n, siis animaatio. Se muistuttaa liikaa EA:n tekelettä, enkä TODELLAKAAN kaipaa MITÄÄN EA:n pelin kaltaista hommaa ESPN:ään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
toivon ettei ESPN:ssä ole varmaa maalikikkaa niinkuin oli NHL2K3:sessa!
Totta, pari maalikikkaa 2K3:ssa on: Tulee suoraan edestä ja äkisti kääntyy mailanpuoleiseen suuntaa ja laukaisee samalla, jolloin maalivahti ikäänkuin jämähtää paikalleen ja siellä lepää samalla, kun veska kaatuu. Toinen tapa on tulla sivulta ja jos veska ei älyä tyrkkäistä kiekkoa pois, maalihan siitä tulee. Kolmas tapa on kiertää maali ja edestä vipata kiekko sisään.

Siinä kolme maalikikkaa, olkaapa hyvät. Tiedän, Viller, tiedän. Osaat nuo ulkoa. Kirjoitin ne vain ajankuluksi.:)

Tämähän on kätevää: Vielä ESPN:ää ododtellessa kirjoitellaan, mitä toivotaan olevan toisin ESPN:ssä verrattuna 2K3:een ja sitten kun peli on tullut ja sitä on pelattu, kirjoitellaan toiveita tulevaan ESPN-peliin.

Sellaista toivon peliltä, että maalit olisivat monipuolisia. Lämärit,rystyt,ohjaukset ja rannarit uppoaisivat välillä. Eikä aina tarvitsisi tehdä esim. one-timeria. Nhl2k3:ssa oli todella mahtava fiilis kun joskus nousi laidasta ja ampui heti siniviivan jälkeen takaylänurkkaan! Sellaiset maalit tuo todella vaihtelua peliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Sellaista toivon peliltä, että maalit olisivat monipuolisia. Lämärit,rystyt,ohjaukset ja rannarit uppoaisivat välillä. Eikä aina tarvitsisi tehdä esim. one-timeria. Nhl2k3:ssa oli todella mahtava fiilis kun joskus nousi laidasta ja ampui heti siniviivan jälkeen takaylänurkkaan! Sellaiset maalit tuo todella vaihtelua peliin.

Toi on ihan totta. Ne on 2K3:ssa niitä S-move maaleja tai one-timereita. Puolustajien vedot menee todella harvoin sisään. Erityisesti ylivoimalla olis kiva täräyttää siniviivalta useamminkin. Ja muutenkin rannarit längistä ym. Parantunut tarkkuus 2K4:ssa saattaa tosin auttaa tuohon.

2k5: Takaisin säädöt, jotka olivat 2K3:ssa ja hävisivät ENH:n myötä. Ja kanteen voisi pistää vaihteeksi jonkun muun kuin Jeremy Roenick. Kiitos!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
2k5: Takaisin säädöt, jotka olivat 2K3:ssa ja hävisivät ENH:n myötä. Ja kanteen voisi pistää vaihteeksi jonkun muun kuin Jeremy Roenick. Kiitos!

Noista kadonneista säädöistä päästään marisemaan, jahka ENH tulee Suomeen, mutta totta vie olisi vaihtelua olla joka vuosi joku toinen kannessa, kuin parina edellisenä vuotena. On NHL:ssä sen verran mielenkiintoisia pelaajia, että joka vuodeksi saa vaihdettua jonkun muun kanteen.

Ylös Bottom