Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Extraction

Kunnon PVE Co-Op kelpaa! Ei paljon kerrottu, mutta kiinnostaa.

Täältä voi rekisteröityä ja saada mahdollisesti kutsun betaan tms:
 
Tämäkin lykkääntyy 2022 tammikuulle.

 
Pari matsia otettu ja yllätti positiivisesti! Sopivan jännittävää, hyvä äänimaailma, viimeistely kunnossa. Yksinkertaisesti toimii.
Lähtöasetelmat oli, että luulin tämän olevan ihan surkea. :D Ainakin alkutunnelmien perusteella olin väärässä.
 
Pari matsia otettu ja yllätti positiivisesti! Sopivan jännittävää, hyvä äänimaailma, viimeistely kunnossa. Yksinkertaisesti toimii.
Lähtöasetelmat oli, että luulin tämän olevan ihan surkea. :D Ainakin alkutunnelmien perusteella olin väärässä.
Tää o huippu! :)
 
Muutama keikka tuli heitettyä parin pelaajan tiimillä. Täähän on perkule muuten ihan hauskaa menoa! Vähän pääs jopa yllättään näin ensi purasun perusteella.
 
Millä alustalla olet nyt pelannut? Sitä en tuosta tekstistä ainakaan äkkiseltään havainnut.

Heh, kaikki arvostelut otan PS5:lle, ellei se ole vaihtoehtojen ulkopuolella, jolloin PC on seuraavana jonossa. Hyvä muistutus kuitenkin, ennakoihin on hyvä laittaa maininta alustasta.

Tänään pelit ensi kertaa täydellä tiimillä ja myös ensimmäiset kolmen haasteen tehtävät maaliin asti. Hankalinta juuri silloin, kun maa on mäiskettä täynnä, viholliset hälytystilassa, pesät puskevat porukkaa pihalle ja pitäisi yrittää edetä lähteet tuhoten.

Spiker on tähän mennessä ärsyttävin tapaus, sillä tämä piru kestää paljon luoteja ja ampuu tehokkaasti – vaikkakin paikalta tähdäten. Kätevin tapa hoidella kyseinen otus on heittää savut päälle ja käydä tarjoamassa puukkohoitoa. Bloater on myös rasittava, sillä räjähdys houkuttaa muut paikalle ja hälytyksen vaara kasvaa suuresti. Kaiken lisäksi Bloater blokkaa monesti etenemisen vihreällä savulla, joka tekee paljon vahinkoa nopeallakin läpijuoksulla.

Äänenvaimennin on lähestulkoon pakollinen varuste ainakin toiseen aseeseen, siitä on monia etuja. Haittana vahingon määrä pienenee kohtalaisen paljon, mutta itse ainakin pyrin putsaamaan reitit puhtaaksi nopeamman vetäytymisreitin varmistamiseksi.

Muutamia vihollistyyppejä on vielä tyystin jäänyt näkemättä.
 
Jonkin aikaa tullut pelattua niin yksin kuin kavereiden kanssa ja onhan tämä positiivinen yllätys. En olisi uskonut pitäväni tätä näin paljon. Toki ei tätä yksin jaksa kauheasti pelata, mutta jos saa squadin kasaan niin aika lentää kyllä siivillä. Kannattaa testata ainakin jos löytyy Gamepass.
 
Jonkin aikaa tullut pelattua niin yksin kuin kavereiden kanssa ja onhan tämä positiivinen yllätys. En olisi uskonut pitäväni tätä näin paljon. Toki ei tätä yksin jaksa kauheasti pelata, mutta jos saa squadin kasaan niin aika lentää kyllä siivillä. Kannattaa testata ainakin jos löytyy Gamepass.
Tietenkin peli on hyvä kun mä pelastan sua kokoajan. :D
Mutta joo, peli on kyl ollut positiivinen yllätys.
 
Ylös Bottom