Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Rainbow Six: Siege

Aika onnistuneesti sain ilmasen tapon :D

[video=youtube;D2lDpLjjfpo]https://www.youtube.com/watch?v=D2lDpLjjfpo&index=8&list=PLp27GXf_3vJxDOQx4EZ3L1H0L0tm4MUYz[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Kenttiä löytyy Euroopasta alkaen. Siinä sivussa viedään hossua jo ulos talosta.

 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Uutta videomateriaalia pukkaa. Eiköhän tämä edelleen hankintalistalla pysy.

[video=youtube;6AazshUokm4]https://www.youtube.com/watch?v=6AazshUokm4[/video]
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Kehittäjätiimin animaattori pomo vastailee yleisiin pelaajien esittämiin kysymyksiin. Se ainakin tuli betatestistä selväksi, että yhteysongelmat peliin siirryttäessä pitää saada kuntoon.


http://youtu.be/UA32ehrk3-4
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Olin pitkään ostamassa peliä, mutta... Ei stooria/yksinpelikampanjaa niin ei ostoakaan. Itselleni peleissä on tarina se tärkein, ei moninpeli.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Mukavasti ovat päivittäneet betatestin kokemuksien pohjalta. Tämän mukaan löytyy dedikoidut serverit privamatseille (=klaanipelit).


ONLINE AND MATCHMAKING

MATCHMAKING: Multiple long-term improvements
Thanks to all the data gathered during the Closed Beta, we have decided to remove some unnecessary complexities of the underlying matchmaking systems, while preserving our core values of matching players based on (not sorted by priority) their skill, account level, network performance and geographical location. We’re not ready to release the details until a couple more tests have been run, but we’ve seen very significant improvements in matchmaking times.

ONLINE MULTIPLAYER: Downtime between rounds reduced by about 30 seconds
All end-of-round reports (meter and scoreboard) are now removed. Scoreboard can be accessed from the Operator selection screen.
Best of 5 for unranked matches, 6 rounds + best of 3 overtime for ranked matches.
[Unranked Only] Objective and insertion point voting for ATK and DEF removed, and will be random. The game will communicate the spawn location during the operator loading screen.
Players felt like there was too much downtime between rounds, and these changes were made to give a more consistent game time during the course of a match.

RANKED: New Details
Ranked matches have voting on spawn/objective location
Ranked matches do NOT have Death Replays
Ranked matches will utilize a minimal HUD setting
No scoring indicators
No grenade indicators
No threat indicators
No reload indicators
No teammate outline
No kill confirmation marker
This is just a small sample of what the Ranked gameplay experience will look like. More details to come.

CUSTOM MATCHES: New Details
Will be playable on dedicated servers (in an update shortly after launch), with the following constraints:
Match requires 10 players in it
The data center that will host the game will be the closest one to the player who created the custom game session.
Once the lobby has been created, the server will wait a certain amount of time for it to be filled up to 10 players. If the wait duration goes above a certain limit, the custom game session will be cancelled.
Custom games hosted on dedicated servers will not be listed and will be accessed by invitation only, after the lobby is created.
Custom matches that aren't held on dedicated servers (LAN or peer-to-peer) will be listed in a server browser.
VOTE KICK: Now only requires a majority vote to work (ex: if there are 5 players, it requires 3 votes. If there are 3 players, it requires 2).

VOIP: Push-to-Talk notifications in game switched from blinking to static when talking.

Lähde: http://rainbow6.ubi.com/siege/en-NORDIC/news/detail.aspx?c=tcm:174-228106-16&ct=tcm:148-76770-32#
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Jaa-a, saas nähdä riittääkö tälle aikaa. Beta jakoi mielipiteet omalta kohdaltani tehokkaasti. Toisaalta erittäin hauska räiskintä uniikilla lähestymiskulmallaan, mutta tekninen taso ei vastannut tätä päivää. Juu, toki kyseessä oli beta, mutta siinä oli niin pahoja puutteita etten jaksa uskoa että ne saataisiin kuntoon ennen julkaisua. Lisäksi, samana päivänä ilmestyy kauan odottamani Justa Cause 3, joten jos liha on heikko, tämä lähtee mukaan. Jos ei ole, se hankitaan myöhemmin. Toisaalta, näissä räiskinnöissä olisi hyvä olla heti eturintamssa mukana, ettei tipu kelkasta....
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Jos olisi Activision kyseessä niin esim. noi 8 operaattoria ei olisi tullut ilmaisena. :D

Korjaan:
Jos olisi lähes vuoden myyntilistojen ensimmäisenä keikkuva peli, niin esim. noi 8 operaattoria ei olisi tullut ilmaisena.

Näillä ilmaistehtävillä yritetään lisätä pelin kiinnostavuutta ja kilpailla näin markkinoiden myydyimpiä räiskintäpelejä vastaan.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Ubisoft on paljastanut virallisen kausikortin 1. joulukuuta julkaistavaa Rainbow Six Siegea varten. Kyseessä onkin tällä kertaa hieman tavanomaista erikoisempi ilmestys, sillä Ubisoft on jo aiemmin ehtinyt lupailemaan, että pääosa Rainbow Six Siegen tulevasta lisäsisällöstä tulee olemaan tavalla jos toisella hankittavissa ilmaiseksi. Mitä Rainbow Six Siegen kausikortin ostaja sitten saa? Ensinnäkin Ubisoft lupaa, että kausikortilla pelaajat pääsevät viikkoa muuta maailmaa aikaisemmin käsiksi peliin julkaistaviin uusiin operaattoritaistelijoihin.

Saapuessaan ne myös avautuvat kausikortin omistajille käyttöön automaattisesti, vaikkei peliä olisi siihen pisteeseen mennessä pelannut sekuntiakaan. Kausikortin omistajille tarjotaan pelissä päivittäin myös kolmen sijaan viittä erikoishaastetta suoritettavaksi, joilla nämä voivat ansaita tavanomaista enemmän pelin omaa virtuaalista Renown-valuuttaa. Renownin hankinta on muutenkin tehokkaampaa kausikortin omistajille, sillä kyseiset pelaajat saavat valuuttaa aina viisi prosenttia peruspelaajaa enemmän.

Muita kausikorttiin kuuluvia etuja ovat lisäksi kourallinen ylimääräisiä asekoristeita sekä 600 ylimääräistä Rainbow-krediittiä, joilla voi Renownin tapaan ostaa peliin uutta sisältöä, kuten juuri esimerkiksi uusia erilaisia asekoristeita. Kausikortin voi saada omakseen ainakin osana Rainbow Six Siegen erikoisversioita, mutta todennäköisesti sen hankinta onnistuu myös erikseenkin, jolloin sille näyttäisi kertyvän hintaa sellaiset 20-30 euroa.


lähde http://www.pelaajalehti.com/uutiset/uuden-rainbow-sixin-kausikortti-juhlii-eduilla-sisallon-sijaan

Jaahas, että tämmönen season pass. Omalla kohdallani edelleen vahvistuu ostopäätöksen peruminen julkaisussa. Isoin syy on syksyn pelitulva ja muut kiinnostavammat pelit. Toinen syy on betassa vaivannut serveriongelma ja uskon menettäminen sen suhteen, että ongelmat saataisiin korjattua ennen julkaisua. Toki peli vieläkin kiinnostaa, mutta ei ole enää day1 hankinta.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Mulla menee kyllä hankintaan heti. Luultavasti perusversio sillä tuo aseiden värjäys ei itellä kiinnosta ja pelkästä operaattoreiden avaamisesta en jaksa kahtakymppiä lisää maksaa. Terrorist hunt oli sen verta hauskaa yksin ja kaveriporukalla, eikä kohdattu loppubetasta oikeastaan yhtään liittymisvaikeuksia, että pakkohankinta joita ei henk koht kyllä ole kovin montaa pleikka neljällä vielä ollut.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Onkohan tässä mitään clanin teko hommeleita pelin sisällä? Olis mukava pelailla kfin porukalla.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Onkohan tässä mitään clanin teko hommeleita pelin sisällä? Olis mukava pelailla kfin porukalla.

Eiköhän tähän pätevät klaaniominaisuudet ole ympätty mukaan. Niin vahvasti on suuntaamassa suoraan eSports-skeneen, jotta välttämättömyyshän se on. Laitetaan Peliseuraketju tulille lähempänä julkaisua.


Ensi viikolla alkaa Open Beta-testijakso, ajalle 25-29.11. Pelin pääsee esilataamaan jo maanantaina 23. päivä alkaen. Edelliseen testiin osallistuneet pääsevät aloittamaan pelaamisen 24h etuajassa.

Lisää testistä: http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US...ocmed-17-23-R6S_OB_20151118_TW--17-19-10-1115

CUIC9KAUwAADvqE.jpg


R6-open-beta-maps_229569.jpg

R6-open-beta-games-modes_229568.jpg

R6-open-beta-operators_229570.jpg
 
Ylös Bottom