Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Edit: Tässä nähtävästi ne tänään tulevat korjaukset + 20. päivä tuleva 1.3 pätsi.

Eli sieltä tulee tänään pieni, mutta tärkeä päivitys. Huomenna 1.2 pätsi ja 20. päivä tulee 1.3. Ubisoft näyttää toimivan turbotahdilla :)

Alla mun linkin pätsien muutokset:

GENERAL TWEAKS & IMPROVEMENTS
(Live for PC and consoles, as of Jan. 13th)

HIT REGISTRATION IMPROVEMENTS

Updated the server tick rate for console users
With the goal of improving positioning and shooting replication, we had deployed a first update on PC in which the player position update rate is set to 60 times per second (vs. the previous 30). After testing, we are satisfied with its state so we are now deploying this update to all consoles as well.


ANTI-CHEATING IMPROVEMENTS

Cheating countermeasures have been improved further.
Banning policy update: all cheaters detected by the system will be banned permanently. No more three day ban for first offense.


EXPLOIT FIX: DEFENDERS EXITING THE PREPARATION PHASE

Added a configuration that allows us to turn ON an insta-kill configuration for Defenders that go outside their zone during the preparation phase (this behavior should not be possible, but if exploits are found, the guilty shall be punished by a swift death!)
We will be able to activate this functionality at any time. We will first be testing it on XB1 during the afternoon of January 13th (Montreal time). If it proves effective, we will be deploying this on all platforms later that day.


TOP COMMUNITY-RAISED BUG FIXES
(Live for PC on Jan. 13th, live for consoles on Jan. 20th)
Please be aware that this is not an exhaustive list and that we are only highlighting fixes that were done about the most commonly raised community bugs.

LEVEL DESIGN FIXES

Fixed a bug that allowed players to exit their zone during the preparation phase (red wall). When transitioning from proning to standing position combined with putting up a barricade, players were able to go through walls. We believe this exploit is now solved. Please share your experience in this forum thread if you still encounter it after the patch (information we are looking for listed in opening post).


ONLINE FIXES

Partial fix of Error [2-0x00000041]. Refer to the High Priority Issues in the Known Issues post for more information.
Potential full fix of the loading screen freeze (smoke background). Refer to the High Priority Issues in the Known Issues post for full information.
Potential full fix of the failed data synchronization issue. Refer to the High Priority Issues in the Known Issues post for full information.
Session authentication operation requests are now using the per data center proxy instead of the Dev one.
Improved error tracking, for easier issue identification from our side.
Ranked match reconnection fixes for PC:
If game was closed by pressing [x] or ALT+F4, the players will not be leaving all sessions anymore.
Players leaving a Ranked match by pressing F10 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Players leaving a Ranked match by quitting with ALT+F4 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Various smaller connectivity and crash fixes.
Hienoa, jos itsekkin taas tänään jaksais kokeilla tätä peliä. Eilen tuli kokeiltua 1 peli ja oli pakko totea "Ei tätä vaan jaksa kun ei voi pelistä nauttia" Alkoi meinaan tossa viikko sitten peli pätkii entistä enemmän ym. Jatkuvaa Erroria, Hit Reg ei toiminut mulla ollenkaan vaikka vihusta lähti enemmän verta kuin Siljasta viinaa tax freestä, FPS tuntui tökkivän hieman joten oli vaikeeta tähdätä ja lähes joka pelissä ukot käytti Spawn kill exploittia (niin omat kuin viholliset), onneks noista on video materiaalia ja ubille ilmoitettu.

Hienoa että jaksavat päivitellä näin usein. Eiköhän tästä peli vielä tule. Tässähän on potentiaalia olla konsoleiden CS :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mitä puusilmä illan peleistä huomasi, nyt päivityksen jälkeen.

Vajaalle partylle löytyy useammin matchmakingissä nopsasti puuttuvat pelaajat. Omat näkyy rankedissa hahmoina seinien läpi, pelkän nickin sijaan. Pisteet eri tapahtumista näytetään pitkin peliä. Kaverit puhuivat myös ilmestyneestä kranaatti-indikaattorista.

Ei mitään ongelmia, joten kai tässä pitää olla tyytyväinen. Luvattua hard core-muotoa odotellessa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pankki mapissa pääsee ulos vieläkin tuli näit c4 sankareita vastaan ranked pelissä
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pankki mapissa pääsee ulos vieläkin tuli näit c4 sankareita vastaan ranked pelissä
Nyt tuli 1.2 patch tänää ja tuo ulostulo korjataan 1.3 patchissa joka tulee about viikon päästä.
Mut reporttia huijareista niin lyövät ikuiset bannit niille jotka exploittaa tuota jatkuvasti.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko toi spawniperseily kuinka yleistä? Ihmetellyt kun paljon puhutaan, mutta ei ole kertaakaan itselle tullut vielä vastaan vaikka aikalailla joka ilta tulee pelailtua :>
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko toi spawniperseily kuinka yleistä? Ihmetellyt kun paljon puhutaan, mutta ei ole kertaakaan itselle tullut vielä vastaan vaikka aikalailla joka ilta tulee pelailtua :>

Peliä >60 tuntia ja ei ole tullut koskaan vastaan. Foorumilta saa tässäkin asiassa helposti vääristyneen kuvan, kun ongelmaan törmänneet ovat pääasiassa äänessä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Peliä >60 tuntia ja ei ole tullut koskaan vastaan. Foorumilta saa tässäkin asiassa helposti vääristyneen kuvan, kun ongelmaan törmänneet ovat pääasiassa äänessä.
Juu ei itsellänikään useasti noita ole tullut vastaan. 4 kertaa taitaa olla oikea luku, mutta 3 noista tuli putkeen. Tosin se oli tässä järjestyksessä. 1 oma, 1 vihu ja 3 vihua. Viimeisimmässä oli 2 vihua jotka tuota käytti.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt ei päivityksen jälkeen pääse lainkaan peliin... Ekaks mentiin matchmakingiin, jossa 5 min jälkeen katos muut pelaajat. Nyt ei enää mee mihinkään, jää creating squad-kohtaan jumiin
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt ei päivityksen jälkeen pääse lainkaan peliin... Ekaks mentiin matchmakingiin, jossa 5 min jälkeen katos muut pelaajat. Nyt ei enää mee mihinkään, jää creating squad-kohtaan jumiin
Oho. Itsellä taas löysi pelit todella nopeaan eikä disconnectanu ku kerran ja sillonki kaatu koko ubin servu.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tänään tuli kolmesti vastaan spawniperseilyt, laitto kyl sylettään mut kai sekin kohta loppuu jos saa pätsinsä onnistuun
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ei mitään ongelmia, joten kai tässä pitää olla tyytyväinen. Luvattua hard core-muotoa odotellessa.

Ongelmia on, jopa enemmän. Samat connu errorit pukkaa edelleen erittäin usein (laskujeni mukaan vähintään tunnin välein omalla kohdalla, viiden partyn kohdalla 15-30min välein jollekin muulle partyssä), ulos pystyy glitchaamaan, kilpipistooliglitch toimii edelleen, peli jäätyy pilvimaailmaan, pingit tuplaantuneet, hitboxit ovat edelleen erittäin rikki ja kymmenet muut bugit loistavat olemassa olollaan. Onhan tämä hiukan pettymys, että täysin moninpeliin keskittynyt peli on näinkin rikki. Pelillä on potentiaalia erittäin paljon, mutta se, että peli toimisi edes välttävästi, on kaukana. Noh, ehkä 2017 sitten. :) Ainakin tämä peli antoi hyvät varoitusmerkit siitä, että TC Division jää pelikaupan hyllyyn pölyttymään.

Onko toi spawniperseily kuinka yleistä? Ihmetellyt kun paljon puhutaan, mutta ei ole kertaakaan itselle tullut vielä vastaan vaikka aikalailla joka ilta tulee pelailtua :>

Aika paljonhan tuota esiintyy, ikävä kyllä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ongelmia on, jopa enemmän...

Monet noista listaamistasi ongelmista on jo korjattu/korjataan tämänpäivän tai ensiviikon patchissä. Itsellä ei ole tullut yhtään "solo" connection erroria matseista ja vain muutaman kerran on koko tiimi
lentänyt lobbyyn kesken pelin. Eniten harmaita hiuksia itselle on aiheuttanut matchmaking ja erityisesti pelaajahaku 2-4 pelaajan voimin, mutta siihenkin tuo eilen tullut 1.2:sen "pre" patch tuntui auttavan
koska pelit löytyivät koko illan muutamassa sekunnissa.

Pingit tuntuvat kusevan nykypäivänä pahemmin näissä p2p/hybridi peleissä juuri pohjoismaissa (köh cod köh). Saksassa ja ranskassa tuli huomattua ettei pingit kasvanut kertaakaan yli 50, täällä euroopan peräsiperiassa hyvä kun pääsee tuon satasen paremmalle puolelle. Välillä naurattaa kun siege yhdistää EU North servuun jossa pingi on reilusti korkeampi kuin EU Westissä. Toivottavasti se keskieurooppaan menevä merikaapeli saadaan nopeasti valmiiksi niin ei svenska supo enää hidasta finskayhteyksiä. :D


Onko toi spawniperseily kuinka yleistä? Ihmetellyt kun paljon puhutaan, mutta ei ole kertaakaan itselle tullut vielä vastaan vaikka aikalailla joka ilta tulee pelailtua :>

Aika paljonhan tuota esiintyy, ikävä kyllä.

Aika paska tuuri käynyt jos sinun 64:stä matsista (joista 14 ranked) on tuota "paljon" esiintynyt. Itsellä takana 215 matsia (144 ranked) eikä yhtään clitchaajaa ole vieläkään tullut vastaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Aika paska tuuri käynyt jos sinun 64:stä matsista (joista 14 ranked) on tuota "paljon" esiintynyt. Itsellä takana 215 matsia (144 ranked) eikä yhtään clitchaajaa ole vieläkään tullut vastaan.

Aika uskomattomalta tosiaan kuulostaa kun lukee noita tekstejä, tuolla (vähäisellä) pelikokemuksella. Ettei vain omia tappioita selitettäisi paremmin päin? Tai sitten havainnot eivät ole omia, vaan toisen käden tietoa. Joka tapauksessa liioittelun makua ilmassa.

Nyt ei päivityksen jälkeen pääse lainkaan peliin... Ekaks mentiin matchmakingiin, jossa 5 min jälkeen katos muut pelaajat. Nyt ei enää mee mihinkään, jää creating squad-kohtaan jumiin

Oho. Itsellä taas löysi pelit todella nopeaan eikä disconnectanu ku kerran ja sillonki kaatu koko ubin servu.

Kyse on alustakohtaisista eroista. Siellä on Xboxin puolella ollut eilen ongelmia.

Lähde: https://twitter.com/Rainbow6Game/status/687353006430523392
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt ei päivityksen jälkeen pääse lainkaan peliin... Ekaks mentiin matchmakingiin, jossa 5 min jälkeen katos muut pelaajat. Nyt ei enää mee mihinkään, jää creating squad-kohtaan jumiin
Eilen about 21 aikaan droppas alas noi kaikki liven party ja muut palvelut, toimi kyllä hyvin ennen sitä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itelläkään ei ole 60 tunnin pelailun jälkeen tullut yhtään spawnivihua vastaan. Muita perseilijöitä kyllä. Voisiko joku vielä relinkata ohjeen miten nämä idiootit pystyi raportoimaan Ubisoftille? Itse oon käyttänyt Sonyn omaa pelaaja-ilmoitusta, mutta jossain näin ohjeistuksen että Ubisoftillekin voi näitä raportoida.

Eilinen patchi tuntuu parantaneen matchmakingia tosi hyvin. Eilisen illan pelitti pääsääntöisesti kokoajan 2, 3 ja 5 hengen squadilla. Enää ei ehi matsia etsiessä edes juotavaa hakemassa. ;) Muutama error ainakin itselle iski edelleen alkuillasta, vaan muutoin oli hyvä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itelläkään ei ole 60 tunnin pelailun jälkeen tullut yhtään spawnivihua vastaan. Muita perseilijöitä kyllä. Voisiko joku vielä relinkata ohjeen miten nämä idiootit pystyi raportoimaan Ubisoftille? Itse oon käyttänyt Sonyn omaa pelaaja-ilmoitusta, mutta jossain näin ohjeistuksen että Ubisoftillekin voi näitä raportoida.

http://forums.ubi.com/showthread.php/1367790-How-To-Report-Cheating-Exploiting-Harassment

Reilu 90h takana pelejä ja varmaan viisi kertaa vihut yrittänyt tuota spawnia. Kertaakaan ei ole onnistunut, aika helppo on väistää tuo ja sitten hoidella vihut kun näkyvät missä liikkuvat.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Täällä on kyllä törmätty glitsareihin moneen kertaan jo, niin casualissa kuin ranked matcheissa... Eikä riitä kahden käden sormet edes laskuihin :(
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Glitcheihin en ole törmännyt, mutta sitäkin enemmän terrorist huntissa omia ampuviin pelaajiin. Milloin heti erän alussa alkaa kauhea ammuskelu, joskus ammutaan laukaus pari "ihan vain huvin vuoksi".
 
Ylös Bottom