Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään tulossa 3.3 päivitys, jossa mm. Mute ja Kapkan saa pientä parannusta. Muten jammerin vaikutusalue kasvaa, eli esim. dronella on vaikeampi hypätä sen yli ja Kapkanin ansoja voi nyt laittaa eri korkeuksille, eikä niitä pitäisi huomata enää niin helposti. Tarkemmat tiedot löytyy esim redditistä:
https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/4ozivt/update_33_patch_notes/
Tai ubisoftilta suoraan:
http://forums.ubi.com/showthread.php/1461980-Update-3-3-Patch-Notes?
Onko kukaan törmännyt vielä huhuihin season 3:sta? Tuntuu, että Ubi ei uskalla pitää tulevasta sisällöstä mitään meteliä kun season 2 meni aikataulullisesti suhteellisen perseelleen sitten lopulta.
Aivan. En muistanukaan, että se ekakin myöhästyi ja lykkäsi koko vuoden suunnitelmaa. Kiitti tarkennuksesta! Mietityttää vain miten peli kestää aikaa ja näiden uusien sisältöjen odottamista kun vikaan pakettiin on vielä puoli vuotta ja tänä aikana markkinoille iskeytyy mm. BF1.No siis jos DLCn julkasua tarkoitat niin se aikataulu meni uusiksi jo sen jälkeen kun Black Ice myöhästyi. Ubilla on tavoitteena pitää kiinni niistä DLCen välissä olevasta ajanjaksosta kuin siitä timeline kuvasta jonka julkasivat. Eli periaatteessa S02 ei mennyt aikataulullisesti perseelleen. Saman verran "myöhästymistä" luvassa seuraavaan laajennukseen.
BF1 painii hieman eri sarjassa tämän kans. Totta että syö pelaajia mutta uskon että pelaajat pelailee molempia aika-ajoin. Siege kuiten taktinen "laaki ja vainaa" ja taas bäfä tyypillinen respahuoraus.Aivan. En muistanukaan, että se ekakin myöhästyi ja lykkäsi koko vuoden suunnitelmaa. Kiitti tarkennuksesta! Mietityttää vain miten peli kestää aikaa ja näiden uusien sisältöjen odottamista kun vikaan pakettiin on vielä puoli vuotta ja tänä aikana markkinoille iskeytyy mm. BF1.
LähdeJuly is packed with excitement for Rainbow Six Siege. Patch 3.4 will be deploying in mid-July, and that update will bring yet another Operator balance change. Keep an eye on our Twitter and forums for who the lucky Operator is. This patch and balance change arrives in advance of the ramp up to Season 3, which introduces a Brazilian CTU. More info on Season 3 will be coming in the final weeks of July, so keep your sights aimed at Rainbow6.com.
Tuosta rankedin pisteytyksestä ei ota kyllä se kuuluisa erkkikään mitään tolkkua.
Pisteet riippuu myös siitä miten itse olet pelannut.Näinhän se on.
Itellä tulee pelistä toiseen joko + tai - 30 pojoa, tai niillä main. Oli vastus minkälainen tahansa. No kerran tuli vaa -4 kun oli vastassa 4 timanttipelaajaa ja hävittiin.
Joillakin pelikavereilla tulee miinusta enemmän, vaikka rankki heillä itseäni huonompi. Itse siis kullan ja platinan välillä keikun. Hopea pelaaja saattaa saada tappiossa miinusta 60 pojoa kun taas minä sen 30 pojoa. Ennemmin pitäs kai toisipäin mennä.
Pisteet riippuu myös siitä miten itse olet pelannut.
Nokun näissäkin monesti olen keikkunut Fläsyn kanssa samoilla pistemäärillä, joskus jopa enemmänkin pisteitä ja silti minulle tulee enemmän miinusta. Itse siis keikun hopea 2 ja 3 välillä suurinpiirtein. Kerran tais olla vielä, että minulla oli tapot vs kuolemat jotain 10-5 (numerot hatusta heitettyjä mutta sinnepäin) ja pisteillä kärjessä ja eniten miinusta. Mulla on Ranked win/loss 1,3 tai 1,4 ja kd 1,3 joista kd hieman Fläsyä parempi niin voisiko nuo lukemat olla jonain kertoimena välissä. Ei hajua.