Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tänään tulossa 3.3 päivitys, jossa mm. Mute ja Kapkan saa pientä parannusta. Muten jammerin vaikutusalue kasvaa, eli esim. dronella on vaikeampi hypätä sen yli ja Kapkanin ansoja voi nyt laittaa eri korkeuksille, eikä niitä pitäisi huomata enää niin helposti. Tarkemmat tiedot löytyy esim redditistä:

https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/4ozivt/update_33_patch_notes/

Tai ubisoftilta suoraan:

http://forums.ubi.com/showthread.php/1461980-Update-3-3-Patch-Notes?

Päivitys siirty muutamalla tunnilla ja pitäs tulla tänään 22-23 suomen aikaa.

https://twitter.com/rainbow6game/status/745300200286228480
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Hyvin on ruvennu kapkanin ansat napsumaan kohalleen. Tänään gold tiimi vastassa ja 5-3 roundissa 5 tappoa kapkanilla :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko kukaan törmännyt vielä huhuihin season 3:sta? Tuntuu, että Ubi ei uskalla pitää tulevasta sisällöstä mitään meteliä kun season 2 meni aikataulullisesti suhteellisen perseelleen sitten lopulta.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onko kukaan törmännyt vielä huhuihin season 3:sta? Tuntuu, että Ubi ei uskalla pitää tulevasta sisällöstä mitään meteliä kun season 2 meni aikataulullisesti suhteellisen perseelleen sitten lopulta.

No siis jos DLCn julkasua tarkoitat niin se aikataulu meni uusiksi jo sen jälkeen kun Black Ice myöhästyi. Ubilla on tavoitteena pitää kiinni niistä DLCen välissä olevasta ajanjaksosta kuin siitä timeline kuvasta jonka julkasivat. Eli periaatteessa S02 ei mennyt aikataulullisesti perseelleen. Saman verran "myöhästymistä" luvassa seuraavaan laajennukseen.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

No siis jos DLCn julkasua tarkoitat niin se aikataulu meni uusiksi jo sen jälkeen kun Black Ice myöhästyi. Ubilla on tavoitteena pitää kiinni niistä DLCen välissä olevasta ajanjaksosta kuin siitä timeline kuvasta jonka julkasivat. Eli periaatteessa S02 ei mennyt aikataulullisesti perseelleen. Saman verran "myöhästymistä" luvassa seuraavaan laajennukseen.
Aivan. En muistanukaan, että se ekakin myöhästyi ja lykkäsi koko vuoden suunnitelmaa. Kiitti tarkennuksesta! Mietityttää vain miten peli kestää aikaa ja näiden uusien sisältöjen odottamista kun vikaan pakettiin on vielä puoli vuotta ja tänä aikana markkinoille iskeytyy mm. BF1.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Aivan. En muistanukaan, että se ekakin myöhästyi ja lykkäsi koko vuoden suunnitelmaa. Kiitti tarkennuksesta! Mietityttää vain miten peli kestää aikaa ja näiden uusien sisältöjen odottamista kun vikaan pakettiin on vielä puoli vuotta ja tänä aikana markkinoille iskeytyy mm. BF1.
BF1 painii hieman eri sarjassa tämän kans. Totta että syö pelaajia mutta uskon että pelaajat pelailee molempia aika-ajoin. Siege kuiten taktinen "laaki ja vainaa" ja taas bäfä tyypillinen respahuoraus.

Mutta bäfäkin kiinnostaa kovasti myös itseä pääasiallisesti ww1 teeman takia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Kolmannesta seasonista saadaan tietoa tämän kuun lopussa.

July is packed with excitement for Rainbow Six Siege. Patch 3.4 will be deploying in mid-July, and that update will bring yet another Operator balance change. Keep an eye on our Twitter and forums for who the lucky Operator is. This patch and balance change arrives in advance of the ramp up to Season 3, which introduces a Brazilian CTU. More info on Season 3 will be coming in the final weeks of July, so keep your sights aimed at Rainbow6.com.
Lähde
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tuosta rankedin pisteytyksestä ei ota kyllä se kuuluisa erkkikään mitään tolkkua. Pelasin juuri 3 peliä joista kaksi ensimmäistä oli häviöitä, ekasta häviöstä tuli sakkoo -54 pistettä, tässä pelissä rankki oli vielä gold 1. omassa tiimissä oli vain yksi kultainen minun lisäksi ja loput hopealla, vastapuolella taasen 4 kultaista ja yksi hopea, joten pistehäviö oli ihmeellisen suuri, vaikka oltiin tasollisesti altavastaajan asemassa.

Toisessa pelissä lähes vastaavanlainen asetelma ja miinuspisteitä tuli -64.

Kolmas peli alkaa. Vastapuolella 3 kultaista, loput hopeita. Omassa tiimissä kaikki hopeita, tästä pelistä voitto. Peli palkitsee voitosta parempaa tiimiä vastaa huimalla +4 pisteellä...plus ***** neljä pistettä.

Tuosta viimeisestä pelistä olisi pitänyt tulla reilusti enemmän plussaa kuin nuista edellisistä peleistä sakkoo.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tuosta rankedin pisteytyksestä ei ota kyllä se kuuluisa erkkikään mitään tolkkua.

Näinhän se on.

Itellä tulee pelistä toiseen joko + tai - 30 pojoa, tai niillä main. Oli vastus minkälainen tahansa. No kerran tuli vaa -4 kun oli vastassa 4 timanttipelaajaa ja hävittiin.

Joillakin pelikavereilla tulee miinusta enemmän, vaikka rankki heillä itseäni huonompi. Itse siis kullan ja platinan välillä keikun. Hopea pelaaja saattaa saada tappiossa miinusta 60 pojoa kun taas minä sen 30 pojoa. Ennemmin pitäs kai toisipäin mennä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Näinhän se on.

Itellä tulee pelistä toiseen joko + tai - 30 pojoa, tai niillä main. Oli vastus minkälainen tahansa. No kerran tuli vaa -4 kun oli vastassa 4 timanttipelaajaa ja hävittiin.

Joillakin pelikavereilla tulee miinusta enemmän, vaikka rankki heillä itseäni huonompi. Itse siis kullan ja platinan välillä keikun. Hopea pelaaja saattaa saada tappiossa miinusta 60 pojoa kun taas minä sen 30 pojoa. Ennemmin pitäs kai toisipäin mennä.
Pisteet riippuu myös siitä miten itse olet pelannut.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pisteet riippuu myös siitä miten itse olet pelannut.

Nokun näissäkin monesti olen keikkunut Fläsyn kanssa samoilla pistemäärillä, joskus jopa enemmänkin pisteitä ja silti minulle tulee enemmän miinusta. Itse siis keikun hopea 2 ja 3 välillä suurinpiirtein. Kerran tais olla vielä, että minulla oli tapot vs kuolemat jotain 10-5 (numerot hatusta heitettyjä mutta sinnepäin) ja pisteillä kärjessä ja eniten miinusta. Mulla on Ranked win/loss 1,3 tai 1,4 ja kd 1,3 joista kd hieman Fläsyä parempi niin voisiko nuo lukemat olla jonain kertoimena välissä. Ei hajua.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mulla taas menee vähän toisinpäin. Oon siinä gold 1-3 roikkunut riippuen peliseurasta. Kaverit on bronze 3-gold 1..suurin osa silveriä.
Välillä tulee vastaan jotain ihan kannutiimejä tyyliin bronzea ja silver 1 kaikki ja näistä voitoista saan tyyliin 35 pistettä. Sitten kun hävitään niin saan miinusta tyyliin -16. Ja joskus taas gold tiimin voitosta saa jonku 12 pistettä. Outo systeemi kyllä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nokun näissäkin monesti olen keikkunut Fläsyn kanssa samoilla pistemäärillä, joskus jopa enemmänkin pisteitä ja silti minulle tulee enemmän miinusta. Itse siis keikun hopea 2 ja 3 välillä suurinpiirtein. Kerran tais olla vielä, että minulla oli tapot vs kuolemat jotain 10-5 (numerot hatusta heitettyjä mutta sinnepäin) ja pisteillä kärjessä ja eniten miinusta. Mulla on Ranked win/loss 1,3 tai 1,4 ja kd 1,3 joista kd hieman Fläsyä parempi niin voisiko nuo lukemat olla jonain kertoimena välissä. Ei hajua.

Näinpä just. Ite harvemmin roikun tappolistan kärjessä ja silti tulee vähemmän miinusta ku esim Magella. Ja statsit on huonommat.

Levelit taitaa meillä kaikilla olla aikalailla samoissa, eli reilusti +100.

Se on Mage se pärstäkerroin ku ratkaisee.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Uutta DLCtä pukkaa 2. päivä ensi kuuta, Operation Skull Rain.

Operation Skull Rain includes two new Operators: Caveira and Capitão, both from Brazil’s Batalhão de Operações Policiais Especiais (BOPE).

Caveira is the defensive Operator of the two. As such, she possesses the “Silent Step” skill that enables her to sneak up on enemies to immobilize and then interrogate them to reveal their teammates’ location. Her arsenal includes an M12 and SPAS-15 for primary weapons, a PRB92 as a secondary, and Nitro Cell C4 and Barbed Wire for gadgets.


As the attacker, Capitão carries a tactical crossbow that can fire asphyxiating bolts that burn oxygen within a certain radius, as well as micro smoke grenades that can mask positions and team movements. Capitão also has an M-249 and PARA-308 for primary weapon options, a PRB92 for secondary, and frag and stun grenades rounding her available arsenal.


Operation Skull Rain will also have a new map for teams to do battle. Set in a Brazilian favela, this new map supports exterior shell destruction, making it Rainbow Six Siege’s most destructible map to date.

https://blog.ubi.com/rainbow-six-siege-operation-skull-rain-recruits-brazils-bope-operators/

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/news/detail.aspx?c=tcm:152-259842-16&ct=tcm:148-76770-32
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ilmainen viikonloppu PC:llä ja X1:llä tällä viikolla

PC

To download the game for free on PC, launch or install Uplay PC and click on the Rainbow Six Siege "Free Weekend" banner.


The free weekend for PC will begin at 1:00pm EDT on July 28th, and end at 1:00pm EDT on Monday, August 1st!

You can find the games PC specifications here.
XBOX ONE

Join the free weekend on your Xbox One by visiting the Rainbow Six Siege product page on the Xbox One Marketplace.


The free weekend for Xbox One will begin at 3:01am EDT on July 28th, and end at 3:01am EDT on Monday, August 1st!
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Parin kolmen kuukauden tauon jälkeen palannut tämän pariin ja hyvinhän tämä maistuu jälleen. Täytyy kiittää kehittäjiä siitä, että ovat lisänneet uutta ja säätäneet peliä - tämä on paljon parempi peli kuin tammikuussa :)

Vähän optimointia kaipaisin vielä latausaikoihin, esimerkiksi operaattorivalinnan jälkeen peli voisi alkaa mieluiten samantien, nyt joutuu monesti odottelemaan kun peli latailee settejä.

Aika paljon tässä joutuisi tosin myllyttämään, että sais tarpeeksi pointseja kaikkien uusien operaattorien hommaamiseen, huhuh :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tulipahan tämäkin viimein kaupasta napattua kun ei enää hinta paha ollut. Miten tuo dlc puoli, onko tähän uusia kenttiä/dlc tullut ja jos on niin onko ne maksullisia vai ilmaisia?
 
Ylös Bottom