Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Meillä oli kanssa tuo oma peliporukka missä n 12 henkeä ja siinä oli destinyn ja codin ja ties minkä pelaajia sekasin. Siege on sitten tähän mennessä ollut ainoa mikä on yhdistänyt koko porukan ja vaikka vähän jälkijunassa aloittaneita ollaan niin kyllä maistuu, kaikille. Suosittelen kyllä ostamaan ehdottomasti. Varsinkin nyt kun sen saa tyyliin 20 eurolla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Minusta muut ei oikein voi tulla kertomaan sulle, että miten jotain peliä kuuluu pelata ja kuinka hyvältä tai huonolta se tuntuu yksin tai porukassa. Jokaisen telkan ja ohjaimen välissä tapahtuu uniikki pelikokemus. Usein kuitenkin törmää pelaajiin joidenka kanssa kokee asiat samalla tavoin ja tykkää/hylkii tietynlaista gameplaytä. Jos ja kun pitkässä juoksussa tunnistaa näitä saman maun omaavia niin sitä taajuutta kannattaa kuunnella.



joo mutta siis lähinnä kokemuksia ja sen semmosta, ja kun tämmäset pelit on lähellä sydäntä niin uskallan niihin kokemuksiin jonkun verran luottaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Netissä alkoi hillitön ulina kun Pulse nerffattiin ja haulikoiden rangea laskettiin. Minun mielestäni oikein tervetulleita muutoksia, mutta minähän olenkin Blitz-miehiä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Netissä alkoi hillitön ulina kun Pulse nerffattiin ja haulikoiden rangea laskettiin. Minun mielestäni oikein tervetulleita muutoksia, mutta minähän olenkin Blitz-miehiä.
Tiedä sitten missä teikäläinen on pyörinyt mutta redditissä on ainakin ollut sama ääni kellossa jo aika kauan; Pulse ***** op. Semi-shottyt vitu op.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pulse nerffi oli kyllä aiheellinen. Haulikoidenkin joo, harmi että tuli ite käytettyä niitä kaikkia
Nyt sitten mennään banditilla ja docilla defendit koska oon liian tottunu acog.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

ATK
Blitz
Sledge
Ash
Blackbeard

DEF
Rook
Mute
Frost
Kapkan

Noilla nyt tulee pääasiassa itse mentyä. Jossain oli puhetta että seuraavat operaattorit olis japanilaisia, jännä nähdä, ainakin tässä olis ainesta hyvään leveliin. Joku pilvenpiirtäjä tms.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Noilla nyt tulee pääasiassa itse mentyä. Jossain oli puhetta että seuraavat operaattorit olis japanilaisia, jännä nähdä, ainakin tässä olis ainesta hyvään leveliin. Joku pilvenpiirtäjä tms.
Onhan noi tän vuode kaikki DLC teemat ollu tiedossa siitä lähtien ku se roadmap julkastiin joskus loppuvuodesta
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Ollaan kahdestaan tuota rankkia vedetty nyt muutaman viikon ajan ja oikeastaan voisin ennemmin laskea kuinka monta ehjää matsia on tullut vedettyä. Syö jonkun verran hermoja kun jengi vain leftailee ja väännäppä siinä sitten parhaillaan kahdella viittä vastaan... No mut peli muuten on aivan loistava
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Jonkin verran myös vituttaa rankedissa kun sut saatetaan potkia pihalle jos sulla on väärä operaattori tms. Sitten kaverit ei voi tulla sun mukana pois koska tulee se vartin penalty.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt on Platina trophy hommattu ja pääsee nauttimaan pelistä oikein kunnolla:D Reilun viikon aikana tullut upotettua melkein 50 tuntia tähän ja lisää tulee pelattua ehdottomasti! Aivan huikee peli. Nyt Tullut rankedia pelailtua se 10 matsia joitten perusteella saa ekan rankin. Hiukan yllättäen ekaksi rankiksi kilahti peräti Silver 4, siitä sitten parantamaan. Ja en kyllä etenkään rankedia menisi pelaamaan randomeiden kanssa, se nyt ainakin on kohtalaisen tuhoontuomittua jos vastaan tulee tosissaan pelaava full squad. Peliseura ketjuhan tällekkin pelille löytyy, että jos ei peli kavereita ole niin sieltä vaikka etsimään. Takaan että peli on porukassa vielä paljon parempaa:)

Mutta joo. Ei kyllä näin loistavaa tiimipeliä muualta löydy! Ehdottomasti yksi parhaita moninpelejä mitä olen ikinä pelannut.

5/5!
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pitkästä aikaa rankedia yksin. Porukka +100 goldia. Otiin 2-1 häviöllä ja minä + toine puolella.. tapoin kaks ja heitin capitaon tulet käytävän päähän että ehtii lataamaan niin eikös tämä toinen jantteri juokse siihen. Tulee kerran -5 ja sen jälkeen välitön kick vote ja ampui mut. Vihuilta putoaa 2 playeria ulos. Meillä defendin alussa mulla toista kertaa 2 votea = heitän c4:lla hostagen ja 3 kaveria hengiltä koska vitutti (sain 3 yksityisviestiä tämän jälkeen, pitää käydä lukemassa, voi ollanhuumoriarvoa) Onneksi on hyvä aktiivipelaaja tiimi niin ei tartte tota sekoilua kauheen usein käydä kokeilemassa. Monesti jengi votee randompeleissä pihalle mitä ihmeellisimmistä syistä. Se on kiva ottaa bannit kun oon ainoa pelissä joka on saanut tappoja ja ollaan häviöllä ja muut 4 votee sut huvikseen ulos.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Peliseuraa kannattaa tosissaan etsiä pleikkarilla ainakin yhteisöistä. Ainakin kahdessa suomalaisessa Siege yhteisössä +400 jäsentä, niin eiköhän sieltä jokunen listalle päädy.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itse huomannut että 1v5 tilanteessa jos et tapa vähintään kolmea niin tulee votekickiä. Ihme porukkaa, ensin hirmu kiireellä kuolemaan itse ja jos muut ei korjaa sun virheitä niin ulos.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itse en edes vaivaudu yksinään ranked -puolelle. Casuaalinkin hyvin harvoin. Ja silloin kun yksin sinne menee niin odotukset on jo lähtökohtaisesti aika matalat :D

Nuo on aika tyypillisiä piirteitä, mitä porukka tänne on kirjoitellu. Team killit, vote to kick ym on arkipäivää yksin pelatessa. Välillä heitetään ulos vain koska joinit väärään porukkaan.

Porukalla on ainoa ja oikea tapa tätä pelata. Peliseuraketju on hyvä tätä varten, tosin en tiedä moniko sieltä enää aktiivisesti pelaa. Minutkin voi lisäillä jos huono seura kiinnostaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tulipa tämä ostettua alesta gold editionina. Muutaman multiplayer matsin olen pelannut. Team kill. Kick to vote ovat kyllä raivostuttavia ja melkein joka matsi jäi tämän takia kesken. Sitten on näitä jotka liittyvät peliin. Eivät valitse operaattoria ja mitä ilmeisemmin eivät edes pelaa koko rundia. Sitten tämä että että lähdetään rynnimmään ilman sen kummempaa miettimistä. Jos nyt itse satut dronella käymään ajelulla tulee tiimi kaveri ja tappaa sut kun seisot hetken dronella ajellen. Squadin muodostaminen aivan tuskaa ja kun sattuu hosti kuolemaan niin sehän poistuu tietenkin heti pelistä ja itsekin lennät pihalle ja taas saat luoda squadin uudestaan. Todella paljon tällaisia pikkuseikkoja jotka ainakin minun multiplayerin pelaamis innon tappoi täysin. Terrorist hunt realistic vaikeudella on sitten loistavaa viihdettä. Se on kyllä erittäin vaikeaa ja asettaa kyllä haastetta tiimille todenteolla. En kyllä vastaavaa vaativaa taktikointia mun pelikokemuksista muista. Mutta kun halvalla sain olen silti sitä mieltä että ei rahat hukkaan mennyt. Lähinnä terrorist huntin ansiosta!
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

kun sattuu hosti kuolemaan niin sehän poistuu tietenkin heti pelistä ja itsekin lennät pihalle ja taas saat luoda squadin uudestaan. Todella paljon tällaisia pikkuseikkoja jotka ainakin minun multiplayerin pelaamis innon tappoi täysin.
Tämähän sattuu vaan tero-huntissa. Siellä MP:n puolella et tule lentämään pois jos sieltä joku sqaudilainen lähtee.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Aivan :D no jokatapauksessa ei ole kyllä mukava ominaisuus. Ja esimerkkinä tarkoitin tilannetta jossa sulla vajaa squadi kavereiden kanssa. Sanotaan 3 ihmistä samassa. Sitten kun matchmakingin kautta liityt johonkin peliin ja jos se HOST sattuu jättään leikin kesken, päättyy peli kaikilta. Ja tällöin tapahtuu se että koko squadi hajoaa ja joutuu uudelleen invitejä nakkelemaan ja värkkäämään että saa ne kolme kaverusta jälleen samaan squadiin
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tuo vote to kick juttu pitäs poistaa ainaskin rankedista kun alkaa pikku hiljaa vituttaa ainainen uloslento sen takia että muut tiimiläiset kuoleevat ennen aikojaan. Mihin tiota komentoa edes tarvitaan? Pelihän viskaa automaattisesti pihalle omaa tiimiä tappavat ja afkaavat pelaajat. Mulle ei vain valkene mitä hyötyä tuosta on muille kuin trolleille? Eihän tuossa ole mitään järkeä jos pelaat reilusti ja hyvin niin suoraan 15min bannit -50% siltä ajalta rahaa pois. Ubisofti tukee trollailua ja kusee niitä silmään jotka edes yrittää pelata eikä perseillä.....
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nallekarkki sille joka keksii ensimmäisellä katsomalla mitä tässä tapahtuu:


[video]https://youtu.be/DJJMaJk4vno[/video]
 
Ylös Bottom