Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Oli pakko trophyjen vuoksi yrittää vääntää multiplayeria mutta eihän siitä vain mitään tule. Eka rundi. C4 team kill koko porukka, matchmake uudestaan. Toinen rundi ja kun olin ainoa elossa enkä rynnäköllä mennyt sisään tuli vote to kick ja ulos. Ja taas matchmake. Ja kolmas rundi meni hostagea suojelessa varsin hyvin mutta sitten tiimiläinen aivan huvikseen tappoi hostagen. Ajattelin sitten mennä rankedin puolelle ja eiköhän sama meno jatku sielläkin. Yhden ainoan rundin pysty pelaamaan kunnolla loppuun. Siinä samalla päätin että multiplayerin trophyt jää nyt mun kohdalla hakematta. Enkä viitsi edes yrittää enää. Mutta tero huntin puolella sitten on paremmat matsit :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Oli pakko trophyjen vuoksi yrittää vääntää multiplayeria mutta eihän siitä vain mitään tule. Eka rundi. C4 team kill koko porukka, matchmake uudestaan. Toinen rundi ja kun olin ainoa elossa enkä rynnäköllä mennyt sisään tuli vote to kick ja ulos. Ja taas matchmake. Ja kolmas rundi meni hostagea suojelessa varsin hyvin mutta sitten tiimiläinen aivan huvikseen tappoi hostagen. Ajattelin sitten mennä rankedin puolelle ja eiköhän sama meno jatku sielläkin. Yhden ainoan rundin pysty pelaamaan kunnolla loppuun. Siinä samalla päätin että multiplayerin trophyt jää nyt mun kohdalla hakematta. Enkä viitsi edes yrittää enää. Mutta tero huntin puolella sitten on paremmat matsit :)

Ei muuta ku oma peliporukka pystyyn, niin pääsee pelaamaan ja nauttimaan multiplayeristä. Yksin se nyt onkin monesti tuollaista. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Oli pakko trophyjen vuoksi yrittää vääntää multiplayeria mutta eihän siitä vain mitään tule. Eka rundi. C4 team kill koko porukka, matchmake uudestaan. Toinen rundi ja kun olin ainoa elossa enkä rynnäköllä mennyt sisään tuli vote to kick ja ulos. Ja taas matchmake. Ja kolmas rundi meni hostagea suojelessa varsin hyvin mutta sitten tiimiläinen aivan huvikseen tappoi hostagen. Ajattelin sitten mennä rankedin puolelle ja eiköhän sama meno jatku sielläkin. Yhden ainoan rundin pysty pelaamaan kunnolla loppuun. Siinä samalla päätin että multiplayerin trophyt jää nyt mun kohdalla hakematta. Enkä viitsi edes yrittää enää. Mutta tero huntin puolella sitten on paremmat matsit :)

En käsitä, Xboxilla (pelikellossa 33 päivää) ja PC (kellossa muutama päivä) alkaa olemaan tänäpänä melko harvinaista että ollaan vihamielisiä/perseillään, varsinkin rankussa. Casuaalissa nyt sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, osa vahingossa ja tahallaan. Toisaalta cassussakin automaatti-kenkä heiluu ja toinen pelaaja tulee tilalle ja elämä jatkuu. Mutta kuten aiemmin kirjoitinkin, niin ei mitään ongelmaa pelata keskenään rankkua. Kai se on pakko sitten näitä viestejä jatkuvasti lukeneena uskoa että PS4 puolelle on jostain syystä enemmän kohdentunut "huonoa materiaalia" tms. Outo juttu, Xboxillakin toki alkuaikoina oli vähän ongelmaa ja osittain johtui siitä että osa ei vain yksinkertaisesti osannut, mutta ei enää nykyään ole tuollaista. :confused:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tuohon satuun et usko itsekään. Yksittäistapauksia molemmat. Ymmärrän hyvin jos kilpailuhenkisessä menossa trophyja metsästämään tulleet turistit potkitaan vauhdilla pihalle.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Oli pakko trophyjen vuoksi yrittää vääntää multiplayeria mutta eihän siitä vain mitään tule. Eka rundi. C4 team kill koko porukka, matchmake uudestaan. Toinen rundi ja kun olin ainoa elossa enkä rynnäköllä mennyt sisään tuli vote to kick ja ulos. Ja taas matchmake. Ja kolmas rundi meni hostagea suojelessa varsin hyvin mutta sitten tiimiläinen aivan huvikseen tappoi hostagen. Ajattelin sitten mennä rankedin puolelle ja eiköhän sama meno jatku sielläkin. Yhden ainoan rundin pysty pelaamaan kunnolla loppuun. Siinä samalla päätin että multiplayerin trophyt jää nyt mun kohdalla hakematta. Enkä viitsi edes yrittää enää. Mutta tero huntin puolella sitten on paremmat matsit :)

Lähinnä partyllä tullut pelattua. Mutta randomienkin kanssa varmaan jotain sata matsia pelaillut. Pari kertaa on joku team killi sattunut selkeästi tahallaan, ja välillä ihmisiä potkitaan pois ihan vaan pienen rankin/levelin takia. Mutta 90% peleistä ei ole tälläisia ongelmia minulla tullut vastaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tuohon satuun et usko itsekään. Yksittäistapauksia molemmat. Ymmärrän hyvin jos kilpailuhenkisessä menossa trophyja metsästämään tulleet turistit potkitaan vauhdilla pihalle.
Kuulehan isosuu. Ennekuin vedät mitään johtopäätöksiä niin lueppas minun aikaisempi postaus! Kerroin aikasemmin että olen yrittänyt porukalla ja randomien kanssa ihan vakavissaankin mutta kaltaisesi kultamunat ampuvat heti matsin alkuun niin casualissa kuin rankedissakin. Ja ei ole mikään yksittäistapaus koska useammin sattuu noita kuin kunnon matsi. Luulet tietäväsi kaiken mutta tuota et ikävä kyllä tiedä. Pyydän sulta neropatti nyt vastausta siihen että mistä tämä mun tiimi" kaveri "tietää mitä teen? Trophyja vai ihan vakavissaan objektiivin pelaamista? En vihaa peliä. Vihaan vaan niitä jotka tekevät hyvästä pelistä huonon luulemalla itsestään liikoja tai muuten vain trollaavat.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

En kommentoinut sinulle vaan Gimblelle. Hän kertoi tarinan, jossa PC- ja Xbox One -pelaajat ovat eriytyneet omaksi lajikseen. Ikäänkuin alustalla olisi tässä tapauksessa jotain merkitystä.

Trolleja ja muiden peliä pilaavia löytyy sieltä missä pelataan. Lajista riippumatta. Paras lääke on etsittyä tuttuihin peliporukoihin. Seuraa löytyy täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/115703-rainbow-six-siege-peliseuraketju.html
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt tais osua aika syvälle. Mun mielestä kyllä ps4 omaa paljon enemmän trolleja ja niitä peelojonneja, mutta sehän on aika selvää kun laitetta on hyllyissä enemmän ihmisillä. Ps3 online oli taas mun mielestä parempi tämän asian kantilta kun x360. Pc:llä niitä mulukkuja tosin tulee mun mielestä eniten vastaan. Satoja tunteja kaikilla näillä alustoilla pelanneena jonkinlaisen mielipiteen onnistunut luomaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itselläni tuo platina tästä pelistä löytyy ja oikeastaan ainut noista trophyista jonka eteen joutuu vähän tekemään töitä, on tuo Camper-trophy. Eli sata voitettua puolustusta terrorist huntissa. Itse yhtenä viikonloppuna tuon grindasin ja olihan se melkoista pakkopullaa viidentoista jälkeen. Multiplayerin trophyt ovat oikeastaan kaikki tulleet vain siinä pelaamisen sivussa. Ainoa jossa joutui vähän soveltamaan oli se breachin kanssa tappo, mutta muut ovat kyllä kilahdelleet ihan normaaleissa tilanteissa.

Eli sinne vaan suomalaisiin porukoihin pelaamaan ja sitä kautta ne trophyt tulee kuin itsestään. Ja mikäli ei täyttä tiiimiä saa kasaan, niin kolmella casualia pelatessa ei kukaan pysty potkimaan pois, joten siihen määrään kannattaa aina pyrkiä. Ja toki voi niille partyn jäsenille mainita, että hakee jotain tiettyä trophyä, niin sieltä voi mahdollisesti saada apua.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Kyllä tässä pitää olla samalla linjalla enemmänkin nisun kanssa ja sanoa että enemmänkin on yksittäistapauksia kuin "alustalla Y on enemmän trolleja". 270 tuntia takana ja kerran on muistaakseni ammuttu selkään heti spawnissa ja sekin oli sillo kun Dust Line operaattorit tuli ja BB:tä halusin kokeilla ensimmäistä kertaa.

Mutta toisaalta jos kyseessä on näitä parikyt levusten pelejä ni siellä saattaa sit vissiin enemmän näitä 10 vuotiaita olla.

PS. siellä kyllä meni Janilla ihan liikaa tunteisiin noinkin neutraalista viestistä, ihan rauhassa vaan.

En käsitä, Xboxilla (pelikellossa 33 päivää)

Eihän sulla ole pelikellossa ku vasta vähän alle 16 päivää ellet pelaa usealla acolla :confused:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Olen tunteellinen nuori mies ;) ja ei mun mielestä ainakaan casual puolella tartte ketään heittää trophyjen etsimisen takia pois koska joku tuossa aikaisemmin jo sanoikin että ne kyllä siinä pelatessa tulee kuin itsestään. En tiedä statistiikkaa tai muutakaan sen isommin tästä ja kerroin vain rehellisesti kuinka mun ura on lähtenyt liikkeelle siegessä ja ei se kyllä mitenkään hyvissä merkeissä ole mennyt. Mutta silti, enköhän jossain vaiheessa anna vielä mahdollisuuden tälle mutta nyt ei vain huumori riitä edes yrittämään.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Olen tunteellinen nuori mies ;) ja ei mun mielestä ainakaan casual puolella tartte ketään heittää trophyjen etsimisen takia pois koska joku tuossa aikaisemmin jo sanoikin että ne kyllä siinä pelatessa tulee kuin itsestään. En tiedä statistiikkaa tai muutakaan sen isommin tästä ja kerroin vain rehellisesti kuinka mun ura on lähtenyt liikkeelle siegessä ja ei se kyllä mitenkään hyvissä merkeissä ole mennyt. Mutta silti, enköhän jossain vaiheessa anna vielä mahdollisuuden tälle mutta nyt ei vain huumori riitä edes yrittämään.

Kyllä kasuaalipuolella tosiaan tulee vastaan äänestys jonkun ulos ajamisesta melkein joka matsissa. Ja HYVIN monesti se on se joka on viimeisenä hengissä eikä juokse kuin päätön kana. Minun puolesta koko äänestyksen sais ottaa pleikalla ainakin pois. Team killaajathan lentää automaattisesti pihalle, mutta idlaajista en tiijä. Juuri noiden äänestysten ja (omalla kohdalla satunnaisten ) teamkillien takia en ole enää tota kasuaalia ottanut yhtään tosissaan, se on mulle paikka missä höntsätään ja juostaan ja oikeastaan testataan uusia ajatuksia rankkimatseja ajatellen. Terojahti trophyt taitaa olla paras hoitaa kavereiden kanssa lonelywolffina.

Mulle tämä on vuoden peli, kaikista sen vioista huolimatta. Parasta täydellä omalla squadilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Kyllä kasuaalipuolella tosiaan tulee vastaan äänestys jonkun ulos ajamisesta melkein joka matsissa. Ja HYVIN monesti se on se joka on viimeisenä hengissä eikä juokse kuin päätön kana. Minun puolesta koko äänestyksen sais ottaa pleikalla ainakin pois. Team killaajathan lentää automaattisesti pihalle, mutta idlaajista en tiijä. Juuri noiden äänestysten ja (omalla kohdalla satunnaisten ) teamkillien takia en ole enää tota kasuaalia ottanut yhtään tosissaan, se on mulle paikka missä höntsätään ja juostaan ja oikeastaan testataan uusia ajatuksia rankkimatseja ajatellen. Terojahti trophyt taitaa olla paras hoitaa kavereiden kanssa lonelywolffina.

Mulle tämä on vuoden peli, kaikista sen vioista huolimatta. Parasta täydellä omalla squadilla.
Idlaajatkin lentää pois automaattisesti.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mulle tämä on vuoden peli, kaikista sen vioista huolimatta. Parasta täydellä omalla squadilla.

Peli ilmestyi jo viime vuonna, mutta lasketaan myös täällä vuoden peleihin. Pelitunteja ei tosin kevään jälkeen ole juuri tullut ja syynä siihen on toinen erittäin hyvä tiimipeli, Overwatch. Kannattaa laittaa testiin tutun tiimin kanssa nyt tulevana viikonloppuna. Peli jaetaan ilmaiseksi tälle ajalle.

Lisätietoja:
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

nyt tämä sitten tuli tuolta pelaajan shopista tilattua.

vinnejä ttaisin ilolla vastaan, myös yksinäiset pelaajat vois tulla mukaan. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nallekarkki sille joka keksii ensimmäisellä katsomalla mitä tässä tapahtuu:


[video]https://youtu.be/DJJMaJk4vno[/video]

Fuzen kiekko kimpoilee sisältä takaisin ulos (Thermiten räjäyttämästä seinästä) sinun niskaan ja tappaa sinut.

[Edit]: Olikin vanhempi viesti kuin luulin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mikähän on, kun ei multiplayeriä pääse pelaamaan. Tiimin löydyttyä jumittaa joining game -kohdassa jonkin aikaa, kunnes alkaa etsiä uutta jengiä ja kun se löytyy, niin sama juttu. Portitkin aukaisin mitä tech supportissa mainittiin sekä pelin että Liven osalta, ei vaikutusta. Boksin asetukset ja itse pelikin sanoo NATin olevan avoin. Vielä jännemmäksi asian tekee se, että Terrorist Hunt toimii normaalisti. :confused:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mikähän on, kun ei multiplayeriä pääse pelaamaan. Tiimin löydyttyä jumittaa joining game -kohdassa jonkin aikaa, kunnes alkaa etsiä uutta jengiä ja kun se löytyy, niin sama juttu. Portitkin aukaisin mitä tech supportissa mainittiin sekä pelin että Liven osalta, ei vaikutusta. Boksin asetukset ja itse pelikin sanoo NATin olevan avoin. Vielä jännemmäksi asian tekee se, että Terrorist Hunt toimii normaalisti. :confused:

Olisikos yllättäen tämä perinteinen, eli pelaat Xboxilla ja nettiyhteys on DNA 4G? Toisella pelifoorumilla enemmän juttua aiheesta mikäli veikkaus osui kohdalle. https://www.livegamers.fi/forums/to...ngelmat/page__pid__171970__st__30#entry171970
 
Ylös Bottom