Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
<NewsFlash>

Pandora Tomorrown julkaisupäivä selville 13.05.2004

Xboxille jo julkaistun Splinter Cell Pandora Tomorrown PlayStation 2 -versio saapuu kauppoihin kesäkuun 10. päivä ja GameCube-versio heinäkuun 1. päivä.

Sekä PS2:lle ja Cubelle on luvassa uusi viidakkotehtävä, pomminpurku-tehtäviä, vaihtoehtoisia reittejä tehtävien suorittamiseen sekä monipuolinen tilastointi- ja pisteytysjärjestelmä, joka antaa palautetta suoritusten tehokkuudesta. PS2-versio tukee myös USB-kuulokemikrofonia, jonka kautta saa tilanneraportteja ja jolla pidetään yhteyttä muuhun tiimiin. Ensimmäistä kertaa Plekkarille luvataan myös dynaamisia valaistusefektejä, joiden luvataan toimivan myös NELJÄN pelaajan verkkopelissä.

Cube-version läpäisystä saa kahdeksan uutta tehtävää pelin GBA-versioon ja GBA toimii myös mm. karttana Cubella pelatessa.

onkos tuo 8 pelaajan nettipeli joku virhe??? eikös siinä pitäisi olla 4 pelaajan nettipeli, niinkuin xboxillakin?

Kumma, että ei näytä pahemmiten olevan pelistä innostuneita, vaikka Splinter Cell on loistava peli, ainakin ensi tuntumalta, kun tänään vasta ostin. :D Itse odotan innolla Pandoraa, pitänee sitä varten päivitellä netin nopeuksiakin, sekä hankkia kuulokemikrofonit, sekä tietysti itse adapteri.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saabas
Kumma, että ei näytä pahemmiten olevan pelistä innostuneita, vaikka Splinter Cell on loistava peli, ainakin ensi tuntumalta, kun tänään vasta ostin. :D Itse odotan innolla Pandoraa, pitänee sitä varten päivitellä netin nopeuksiakin, sekä hankkia kuulokemikrofonit, sekä tietysti itse adapteri.
Eipä tossa hirveesti ole hypettämistä kun kaikki pelistä kiinnostuneet tietää mitä on tiedossa: sitä samaa hiukan parempana. Ja kun moninpeliä ei ole päässyt kokeilemaan niin paha mennä sanomaan siitä mitään.
Ainakin mulla on Pandora ostoslistalla, ykkönen oli niin hiton hyvä peli, joskin hiukan lyhyehkö.

NewsFlash

Viimeisimmät kuvat PS2:n Pandorasta 27.05.2004

Ubisoft on julkaissut muutamia uusia kuvia parin viikon päästä PlayStation 2:lle julkaistavasta Splinter Cell: Pandora Tomorrowsta. Ainakin Gamesradar.comin mukaan peli näyttää huomattavasti paremmalta, kuin Sam Fisherin edellinen seikkailu Pleikkarilla. Muutama kuva lisää löytyy jälleen lähdelinkin takaa.

"lähdelinkki"

Nyt on pari-kolme tuntia peliä takana ja täytyy todeta, että kyllä maistuu. Sitä samaahan tämä on, mutta pienillä parannuksilla. Grafiikka on hiukan parantunut, erityisesti valaistuksen osalta, ruudunpäivityskin on pehmeämpää.
Pelattavuus on kutakuinkin samaa, viholliset ovat hiukan terävämpiä. Nyt ne reagoivat vieressä hajalle meneviin valoihin kärkkäämmin ja mutisevat kummastuksissaan, onkohan valo hajonnut kun astuvat pimeään huoneeseen. Samilla on pari uutta kikkaa, käytännöllisimpänä pyörähdys oviaukon ovi huomaamatta.
Tunnelma on jopa intensiivisempi kuin aiemmin, liekö sitten tuo valaistus vaikuttanut. Hyvät on hyviä ja pahat entistäkin pahempia. Aiemmin pelätyt lataustauot ei häiritse, ainoastaan kenttien välillä ne ovat hiukan pidempiä.
Jokatapauksessa ehdottoman suositeltava edellisosa ystäville ja hiipimispelien ystäville.

Joo täytyy tuo ehdottomasti ostaa, mutta siihen on valitettavasti vielä aikaa, koska tällä/seuraavalla viikolla en sitä osta ja sitten olenkin noin 3 viikkoa lomailemassa.

Vastaus: Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow

Joo, onhan tää Pandora Tomorrow hyvä peli, mutta välillä vähän liian vaikea. Grafikkakin on tosi hyvää. :)

Ylös Bottom