Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tomb Raider: Underworld [PS3]

Jondeli

Member
En löytänyt tästä minkäänlaista ketjua vaikka semmoinen on mielestäni ainakin joskus ollut olemassa, niin ajattelin tehdä uuden..

Itse ainakin odotan tätä peliä kuin kuuta nousevaa, aina ollut SUURI Tomb Raider fani, jo ykkösestä asti. Olen omistanut jokaisen Tomb Raiderin ja vaikka peli olisi ollut suuren massan mielestä huono niin silti niistä pitänyt :p

http://www.tombraiderchronicles.com/underworld/index.html Tuolta löytää pelistä tietoa.
Latasin PSN Storesta tuon game-play trailerin ja ai, että kun näytti namilta.

Julkaisu päivämäärä pitäisi olla 21.11.2008!! Itse ostan tuon jenkeistä kun menen sinne joulukuussa.

Legendaarinen seikkailija tekee ensiesiintymisensä PLAYSTATION 3:lla.

Sukupolvien ajan pohjolassa on kerrottu tarinaa muinaisnorjalaisen Thor-jumalan pelottavasta aseesta. Legendan mukaan vasaran haltijalla on voima lyödä vuoret laaksoiksi ja mahti tuhota jopa jumalat. Tuhansien vuosien ajan kyse on ollut vain myytistä... mutta ei enää.

Välimeren pohjasta muinaisen raunion kätköistä Lara Croft löytää todisteita muinaisnorjalaisesta manalasta ja myyttisestä vasarasta. Lara alkaa selvittää myytin taakse kätkeytyviä salaisuuksia, ja pian hän huomaa hengenvaarallisen matkansa vievän häntä kohti unohdettua voimaa, joka vapautettuna voisi tuhota koko ihmiskunnan.


Minkälaisia odotuksia ihmisillä on tätä peliä kohtaan vai onko Drake vienyt Laralta mielenkiinnon? Keskustelu vapaa.
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Hmm... Ei tuosta pelistä oikein voi sanoa vielä mitään... Previkka pätkät oli ihan hienoja kyllä mutta riippuu kamalasti siitä millainen tuo on pelinä. Itseäni aina ottanut päähän Tombeissa se vipujen jne suunnaton metsästys ja kiipeäminen ja eksyily mutta jos tuo on yhtään Unchartedin kaltainen niin pakkohan tuo on ostaa.

Varmaan ihan makea peli kyllä, ei noita ole kuitenkaan PS3:lla liikaa...
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

kyllä olen aina tomb raidereista tykännyt :)
varmaan tulee hommattua käytettynä tai alelaarista tämä joskus sitten
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Hmm... Ei tuosta pelistä oikein voi sanoa vielä mitään... Previkka pätkät oli ihan hienoja kyllä mutta riippuu kamalasti siitä millainen tuo on pelinä. Itseäni aina ottanut päähän Tombeissa se vipujen jne suunnaton metsästys ja kiipeäminen ja eksyily mutta jos tuo on yhtään Unchartedin kaltainen niin pakkohan tuo on ostaa.

Varmaan ihan makea peli kyllä, ei noita ole kuitenkaan PS3:lla liikaa...

Meikällä jäi Uncharted kesken kun kyllästyin siihen räiskintään. Enemmän kaipasin juuri tuota puzzle/"vipujen metsästys" touhua. Mutta jos tämä on edes lähellä sitä mitä Legend ja Anniversary olivat niin pakkohankintahan tämä ainakin minulla
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Tätäkin mielenkiinnolla olen odottanut, mutta julkaisu tulee vaan niin pahaan rakoon että menee monta muuta peliä edelle, eli tulen ostamaan vasta myöhemmin, varmaan sitten käytettynä.
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Minkälaisia odotuksia ihmisillä on tätä peliä kohtaan vai onko Drake vienyt Laralta mielenkiinnon?

Ei Drake ole vienyt mitään mielenkiintoa. Uncharted on helvetin hyvä peli, mutta pohjimmiltaan täysin erilainen kuin Tomb Raider.

Tomb Raidereiden fani olen ollut ekasta pelistä asti ja siispä tämäkin on odotuslistan kärkipaikkeilla. Karmean PS2-Raiderin jälkeen Legend ja Anniversary palauttivat sarjan tasolleen (etenkin Anniversary), joten kehittäjät kyllä tietävät jälleen, mikä tekee hyvän Tomb Raiderin. Veikkaankin, että tästä tulee sarjan paras osa.

Suurta seikkailua yksin muun maailman ulottumattomilta ja parasta tasosuunnittelua suunnilleen missään 3D-pelissä tältä odotan. Tunnelmallista musiikkia ja äänimaailmaa, eläimien tappoa silloin tällöin. Sitähän ne parhaat Tomb Raiderit ovat.;)
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Tomb Raidereiden fani olen ollut ekasta pelistä asti ja siispä tämäkin on odotuslistan kärkipaikkeilla. Karmean PS2-Raiderin jälkeen Legend ja Anniversary palauttivat sarjan tasolleen (etenkin Anniversary), joten kehittäjät kyllä tietävät jälleen, mikä tekee hyvän Tomb Raiderin. Veikkaankin, että tästä tulee sarjan paras osa.

Suurta seikkailua yksin muun maailman ulottumattomilta ja parasta tasosuunnittelua suunnilleen missään 3D-pelissä tältä odotan. Tunnelmallista musiikkia ja äänimaailmaa, eläimien tappoa silloin tällöin. Sitähän ne parhaat Tomb Raiderit ovat.;)

Juuh, aivan samaa mieltä kaikesta:)
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Jep, varmasti tämänkin pelin ostan, tämänkaltaisia pelejä ei kuitenkaan ps3:lla kauheasti ole ja täytyy sanoa että ainahan on kiva Tomb Raideria pelata:).
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Tulee varmaan ostettua, eiköhän viimeistään jouluun mennessä. Sarjan fani ollut jo ykkösosasta lähtien. Harmittavasti Legend ja Anniversary jääneet välistä joten Angel of Darknessin jälkeen en tiedä, onko taso noussut. AoD oli nimittäin aikamoista kuraa kontrollien osalta.
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Tulee varmaan ostettua, eiköhän viimeistään jouluun mennessä. Sarjan fani ollut jo ykkösosasta lähtien. Harmittavasti Legend ja Anniversary jääneet välistä joten Angel of Darknessin jälkeen en tiedä, onko taso noussut. AoD oli nimittäin aikamoista kuraa kontrollien osalta.

Suosittelen Legendiä jos et ole pelannut sitä on meinaan hyvä peli

Tuli sitten ennakkotilattua TR: Underworld ja nyt vaan odotellaan julkasua
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Kyllä tämä on pakko ostaa, kun on nuo kaikki edellisetkin pitänyt hankkia ja pelattua läpi. Tomb Raider on vaan minulle niin läheinen pelisarja.
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Pakkohan tää on ostaa, aivan liian vähän ilmestyy PS3:lle tämmöisiä pelejä.
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Tuli testattua 360:llä tuota tombin demoa ja on se kyllä makea... Maisemat aivan mielettömiä ja niitä jääkin ihailemaan kyllä mielellään kiikareilla. Kiipeily yms. on mukavan helppoa ja laran liikkeet on kyllä todella hienosti toteutettu. En tiedä onko itse pelissä paljon paikkoja joissa ei meinaa päästä eteenpäin mutta ainakin demossa oli aika helppo edetä ja hyvä niin, vihaan sitä kun ei tiedä minne pitäisi mennä.

Kyllä tuo ehdottomasti pitää hankkia mutta en kyllä uuden hintaa tuosta maksa kuten en mistään muustakaan. Mutta heti kun on käytettynä jossakin niin pakko ostos...
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Käsittääkseni tämä on jo ilmestynyt? Miltä vaikuttaa?
 
Vastaus: Tomb Raider: Underworld

Käsittääkseni tämä on jo ilmestynyt? Miltä vaikuttaa?

Jeps, perjantaina julkaistiin ja loppujen lopuksi Underworld on samanlaista seikkailemista kuin Legend ja Anniversary. Aika putkimaista seinähyppelyä mutta laajemmissa kentissä :)
 
Ylös Bottom