Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peepmaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Re: Kolmos Haukka jo 9.11.?????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zapal
http://www.filmifriikki.fi/

kertoo, että Haukka 3 tulee jo 9.11.

copy/paste:

Tony Hawk's Pro Skater 3 - ilmestyy 9.11. 379 FIM (64 EUR)
Ennakkohinta. Normaalisti 399 mk

---

Ei kait vuan jo perjantaina temput sinkoile? Oiskohan huijausta?

soitin ja kysyin filmifriikistä ja ne sano että pitää vielä
tarkistaa et tuleeko se peli silloin myyntiin vai ei.
epäilivät että olis ilmestyspäivä saattanut muuttua...
et ei kannata liikoja toiveita elätellä.itse epäilen vielä aika vahvasti tätä 9.11 päivämäärä.toivottavasti olen väärässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
No nyt tuli tuokin peli testattua (psonella) .
Peli ei ole muutttunut paljoakaan edellisistä osistaPelin yltiömäinen vauhti ja temppujen, suoraan sanoen räveltäminen, yhteen on vienyt sarjaa huonompaan suuntaan. Peli on varmasti arvosteluidensa arvoinen fanien silmissä, mutta minulle pettymys.

ps. toivon, ettei minua haukuta maan tasalle mielipiteiteni takia, kaikillahan on oikeus niihin.

Joo, no toi oli PSX-versio ja eikä nuo Neversoftin poijjaat varmastikkaan ole jaksanut panostaa siihen niin paljon kuin PS2-versioon... Mutta siis jos katsotaa eroa THPS1:stä kakkososaan, niin ei niissäkään nyt niin paljon mitään uutta ollut, vain pieniä hienosäätöjä, pari lisätemppua ja pari uutta ominaisuutta, mutta silti kakkososa oli mielestäni todella hyvä ykkösen jälkeen. Kyllä se varmasti alkaa puulta maistua, kun pelaa kolmea jokseenkin samanlaista ja samannäköistä peliä PSX:llä, joissa kuitenkaan ei ole muuttunut paljon mikään. Mutta itselleni riittää Tony Hawk 2 hienommalla grafiikalla ja parilla lisäominaisuudella ja tempulla, niin olen tyytyväinen. Vielä kun katsoo noita IGN:nän ja Gamespotin hehkutuksia Tony Hawk's 3:n PS2-versiosta, niin ei voi sanoa, ettenkö odottaisi peliä kuin kuuta nousevaa. Uskon PS2-version olevan kuitenkin jo grafiikassaan niin loistava ja kun siihen vielä lyö päälle täydellisen konseptin, laajat kentät, loistavan pelattavuuden, kuten olemme tottuneet, ja pari uutta temppua ja ominaisuutta sitten PSX-versioiden, niin sanon että siinä on taas yksi peli, jota PS2:n omistaja ei voi missata.

Re: Re: Kolmos Haukka jo 9.11.?????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck
et ei kannata liikoja toiveita elätellä.itse epäilen vielä aika vahvasti tätä 9.11 päivämäärä.toivottavasti olen väärässä.

PSonen versio tulee myyntiin 23.11.2001

PS2 version ilmestymis päivä on "30.11.2001" Huom! PS2:den aikaa ei vahvistettu 100%, saattaa vielä muuttua.

Re: Re: Kolmos Haukka jo 9.11.?????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck

no onks ne sanonu mitään varmaa päivämäärää?

Voi harmi. PSone versio tulee myyntiin ennen PS2 versiota. Täytyy kääntyä PSonen versioon. No ei nyttes sentään. Toivottavasti ei myöhästyisi enempää tuo PS2 versio.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Voi harmi. PSone versio tulee myyntiin ennen PS2 versiota. Täytyy kääntyä PSonen versioon. No ei nyttes sentään. Toivottavasti ei myöhästyisi enempää tuo PS2 versio.
millos sitte psone versio tulee... ei sellast paskaa kuitenkaa pidä mennä ostamaan(siis psone versioo).

Nemesis_1001: No katsos tuosta XShavan viestistä. Siinä puhut kyllä totta ettei PSonen pelejä osteta. Kun kerran omistaa hienon PS2:sen.

Nemesis_1001: No katsos tuosta XShavan viestistä. Siinä puhut kyllä totta ettei PSonen pelejä osteta. Kun kerran omistaa hienon PS2:sen.
aijoo nyt vast huomasin... ku ekaks vilasin vaa noi edelliset, tuntuu jotenki hälmölt ku koko ajan lykkäävät kauemmas sen julkasua.

Voi, voi. Taas palaa rahaa. Olis kyllä kohta aiheellista pitää pientä taukoa näiden pelien suhteen. Kohta on hankittu 3 3-osaa alle puolen vuoden sisällä. Se on kyllä todella harvinaista.

Re: Re: Osto

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

Minä tilasin jo!
saan sen heti samana päivänä kun se ilmestyy!:)
joo mäki lopulta päätin tilata ku ei se ilmestymispäivämäärä menny vieläkään lukkoon... kyllästyin ja tilasin sen.

En ole pelannut kumpaakaan pelin edeltäjää millään koneella, eikä tämä THPS3 kiinnostanut yhtään, ennenkuin näin IGN:in arvostelun.

Ostan pelin lähesvarmasti, en julkaisupäivänä, mutta joskus kuitenkin.
Minua ei häiritse tuo uudistusten puute, koska en muita ole edes pelannut. Miltäköhän mahtaisi tuntua, jos pelaisi ensimmäisenä Gran Turismona kolmososaa?

Toivottavasti peli tulee kuitenkin ajoissa.

Peli tulee olemaan ainakin meitsille pakko ostos. Ei siitä pääse yli eikä ali.:D

Niinpä, minunkin se on ihan pakko ostaa. Pelistä on näillänäkymin tulossa ps2:n myydyin peli sitten kun ilmestyy! Kaikki hehkuttavat tästä loistavasta, melkein täydellisestä pelistä(ainakin luulisin)! Olen varma ettei THPS3:sta päihitä vähäänaikaan kukaan!(paitsi THPS4 varmaan päihittää jos ilmestyy!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
En ole pelannut kumpaakaan pelin edeltäjää millään koneella, eikä tämä THPS3 kiinnostanut yhtään, ennenkuin näin IGN:in arvostelun.

Ostan pelin lähesvarmasti, en julkaisupäivänä, mutta joskus kuitenkin.
Minua ei häiritse tuo uudistusten puute, koska en muita ole edes pelannut. Miltäköhän mahtaisi tuntua, jos pelaisi ensimmäisenä Gran Turismona kolmososaa?

Toivottavasti peli tulee kuitenkin ajoissa.

Niin oli THPS2:kin todella jymy paukku vuosi sitten ku sitä sillon pelas jäi monet yö unet väliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan King Flea

Niinpä, minunkin se on ihan pakko ostaa. Pelistä on näillänäkymin tulossa ps2:n myydyin peli sitten kun ilmestyy! Kaikki hehkuttavat tästä loistavasta, melkein täydellisestä pelistä(ainakin luulisin)! Olen varma ettei THPS3:sta päihitä vähäänaikaan kukaan!(paitsi THPS4 varmaan päihittää jos ilmestyy!)

Enpä usko että tulee myydyin peli...en siis todellakaan väitä etteikö peli olisi hyvä sillä se on ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista mutta eiköhän Final Fantasy X kuitenkin ole ylivoimaisesti myydyin peli nyt ja sen jälkeen kun THPS 3 on julkaistu...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom