Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan platypus
aika onnetontahan tää on, mut meitsille on nyt jotenkin ylitsepääsemättömän vaikea tuo foundryn "grind the molten bucket" missioni.

any hints?

Sun pitää grindata siellä kentän päässä olevan laava-altaan yllä olevassa "saavissa" kun se kaataa sitä laavaa

Voiko enää vaikeammin sanoa:D

Noita teidän tekstejä lukiessa, tuntuu että mä oon ihan perseestä tässä pelissä. Oon aijemmin pelannu jonkun tunnin varmaan haukka 2:sta, nyt hommasin itelleni tän kolmosen.
Hyvä peli, mutta miten vitussa noin hirveitä pisteitä saa mitä te teette, ilmeisesti mä oon vaan ihan superhuono tässä. Kyllä mä saan ne toisiksi korkeimmat tehtävä pisteet, nekin työn alla, mutta että yhdestä tempusta niin paljon pisteitä mitä mä oon tehnyt koko pelin aikana! Oikeesti, mua rupes masentaa.
Onko teillä mitään neuvoja? muutaku viedä peli takasi kauppaan :)
Niija sit veilä et,
Mistä sen laihan ukon avaimen löytää Suburbia kentässä?

Edit: Kirjotus virheitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Noita teidän tekstejä lukiessa, tuntuu että mä oon ihan perseestä tässä pelissä. Oon aijemmin pelannu jonkun tunnin varmaan haukka 2:sta, nyt hommasin itelleni tän kolmosen.
Hyvä peli, mutta miten vitussa noin hirveitä pisteitä saa mitä te teette, ilmeisesti mä oon vaan ihan superhuono tässä. Kyllä mä saan ne toisiksi korkeimmat tehtävä pisteet, nekin työn alla, mutta että yhdestä tempusta niin paljon pisteitä mitä mä oon tehnyt koko pelin aikana! Oikeesti, mua rupes masentaa.
Onko teillä mitään neuvoja? muutaku viedä peli takasi kauppaan :)
Niija sit veilä et,
Mistä sen laihan ukon avaimen löytää Suburbia kentässä?

Edit: Kirjotus virheitä.

Siinä pitää vetää manuaalia temppujen väliin, että saa tehtyä comboja ja niistä ne kunnon pisteet tulee. Esim. eka grindaat johonkin putkeen ja kun tuut alas, niin pistät manuaalia temppujen väliin, kun rullaat maassa. Sillä lailla pystyy jatkamaan niitä temppua/comboa ja pisteet lisääntyy koko ajan, seuraavaan hyppyyn...
Siinä kentässä pitää löytää kirves, sellaselta rakeinteilla olevan talon sisällä olevalta penkiltä. Se pitää antaa sille äijälle, niin se käy avaimesta.

Nii joo niinhän se menee. kyllähän mä sen tiesin että comboputkea pystyy jatkamaan mutta en mä tajunnu siirtyä manuaalilla toiseen hyppyyn, mä aattelin että jätkät vetää ihan ihme hyppyjä, mitä mä en osaa. Jees kiitti kovasti vastauksesta.

Mitkä on parhaat pisteet mitä ootte saanut comboilla aikaan. Itse vedin juuri äsken Airportissa 660 tuhatta ja risat päälle! Olisin voinut vielä jatkaa, mutta en uskaltanut, ettei mene temppu pilalle. Vedin sen ilmaan mitään koodeja.

Heh, sanotaanko että oon 500 tuhatta pistettä jälessä.
Tosin on ole vielä kokeillut kunnolla, että paljon pystyy kerrala tekemään. Oon vaan enemmän tehnyt niitä tehtäviä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mitkä on parhaat pisteet mitä ootte saanut comboilla aikaan. Itse vedin juuri äsken Airportissa 660 tuhatta ja risat päälle! Olisin voinut vielä jatkaa, mutta en uskaltanut, ettei mene temppu pilalle. Vedin sen ilmaan mitään koodeja.

Eikös tästä komboennätyksestä ollut erillinen ketju joskus?
Mutta voihan sitä kai tähänkin kirjoittaa.

Foundrystä on yli 2 miljoonaa yhdellä kombolla
Airportista yli 8 miljoonaa yhdellä kombolla

Molemmat ilman mitään koodeja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial

Hehe, aika messevät pisteet. :)

Aijai! Luulin olevani hyvä siinä, mutten taidakaan olla niin hyvä. Pitänee yrittää uudelleen ja tulla sitten tänne leijumaan.

kannattaa käydä tuolta:http://www.forumplanet.com/planettonyhawk/ katsomassa paljonko pisteitä pitäisi saada, että on oikeasti hyvä.

Minäkin olen nyt vasta alkanut hahmottaa noiden kombojen tekemistä paremmin kun olen tuota planettonyhawkin foorumia seurannut.

kannattaa käydä tuolta:http://www.forumplanet.com/planettonyhawk/ katsomassa paljonko pisteitä pitäisi saada, että on oikeasti hyvä.

Minäkin olen nyt vasta alkanut hahmottaa noiden kombojen tekemistä paremmin kun olen tuota planettonyhawkin foorumia seurannut.
Jep, aika hullua comboa täytyy pistää, että saa yli 50 miljoonaa pistettä yhdestä combosta. :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Jep, aika hullua comboa täytyy pistää, että saa yli 50 miljoonaa pistettä yhdestä combosta. :eek:
Noi huiput alottaa kombonsa yleensä 1080 handspring layout +1234 liikkeellä. Sen kun osaisi tehdä niin hyvä tulisi.:D Mulla on ollut vaikeuksia saada kaksi erikoisliikettä yhteen temppuun, ja sitten pitäis saada vielä pyöritettyä 1080 astetta:eek: . No ehkä joskus sitten. Nykysin menee kyllä 900 astetta + erikoisliike aika helposti.

Kellä äijällä "aloittelian" kannattais aloittaa pelaamaan THPS3:a. Omistan THPS2, mutta voisin sanoa huonolla menestyksellä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter
Kellä äijällä "aloittelian" kannattais aloittaa pelaamaan THPS3:a. Omistan THPS2, mutta voisin sanoa huonolla menestyksellä...

Se on ihan sama millä pelaa, kun kaikki äijät on yhtä "hyviä". Erikoisliikkeetkin saa vaihdettua mieleisikseen.

Se on ihan sama millä pelaa, kun kaikki äijät on yhtä "hyviä". Erikoisliikkeetkin saa vaihdettua mieleisikseen.

ok taidan vääntää jonkun tosi makeen oman äijän :)

Enään Tokiosta puuttuu joiltakin ukkeleilta se statsi joka on siin zeppeliinissä...
3 tyypil+oma hahmo+2 bonus hahmolt puuttu tuo statsi,sit ku oisin sen saanu ni ois koko peli läpi ja vois rupee heittää jotain omaa...

Ylös Bottom