Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground [hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lloope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitsinvitsi, taas mä oon unohtanu:
NEWSFLASH: Tony Hawk rokkaa, punkkaa ja hoppaa 24.10.2003

Tony Hawk's Underground jatkaa edeltäjiensä viitoittamalla tiellä tarjoillessaan skeittailun ja muun puuhastelun taustamusiikiksi kattavan valikoiman rokkia, punkkia ja hip-hoppia.
Biisejä pelistä löytyy yli 75 monilta tunnetuilta ja vähemmän tunnetuilta artisteilta, kuten In Flames, KISS, Queens Of The Stone Age, The Hellacopters, Jane's Addiction, DJ Qbert, Jurassic 5, Nas, The Herbaliser, Bad Religion, NOFX, Sublime ja The Clash.

21.11. julkaistavan T.H.U.G.:in biisilistaan voit tutustua pelin kotisivuilla, www.thugonline.com .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ennemminkin tasapainoa pelattavuuden ja realistisuuden välille. Täysi realismi karkottaa suurimman osan pelaajista. Onhan THPS4:ssä näitä ihme temppuja ja ylipitkiä komboja, mutta loppujen lopuksi peli ei yritäkkään käsitellä skeittausta realistisesti vaan hauskasti. Pelin pelaamisen tulee olla hauskaa ja sitä se on.

Voihan siitä tehdä realistisen, kuten itse teen aina, äijältä statsit poies niin siinähän se. Hauskaa tuon pelin ääressä on aina, toivottavasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Mistäs sinä tiedät mikä musa ei sovi skeittaukseen? Itse skeittaajana kuuntelen kornia ja paaaljon rankempaakin musiikkia. Varsinkin kornista saa hyvät fiilikset lähteä droppailemaan. AC/DC on juuri skeittaukseen tehty, sillä suurin osa skeittaajista ovat punk-henkisiä ja kuuntelevat juuri AC/DC:n kaltaista musiikkia, sekä Iron Maidenia, Misfitsiä ja monia muita rock/punk bändejä. Jos et ole skeittaaja et varmastikaan tiedä mitä musiikkia kuuntelemme. Toivon mukaan pelissä voi kuunnella omia musiikkeja, sillä en minä ainakaan jaksa kuunnella sellasta poppia mitä niissä yleensä on ollut. Tietenkin on hyvää musiikkiakin ollut. Miltäköhän tool kuulostaisi?

Sitten itse peliin. Olisi hyvä jos tästä haukasta tulisi jo realistisempi! Ärsyttää pelata hahmolla joka pompii autojen yli tosta vaan, itse otankin aina statsit pois päältä kun rupean pelaan ja teen kaikenlaisia aitoja trikkejä. Sillä on se hienompaa hypätä 10 rappusta bs flipillä kun jollain back flipillä, jo ihan realistisuuden takia.

Arto Saari olis loistava lisä sillä onhan mies voittanut maailmanmestaruuden streetti skeittauksessa, mikä on aika kova suoritus.

todellakaan suurin osa skeittaajista EI ole "punk-henkisiä", vaikka niitäkin on paljon. ja et näytä sinäkään tietävän mtä musiikkia "me" kuuntelemme.

ja arto saari ei ole voittanut maailmanmestaruutta. on tullut toiseksi.

meni kyllä hieman ohi topicista, mutta pakko oli avautua.

arto saari on valittu maailman parhaaksi skeittariksi mut se ei oo voittanu mitää sit nyt on varmistettu et arto on siinä pelissä.Nii ja skeittaus on lähteny punk hengestä ja kovimmat skeittarit onki just tommosii punkkareita

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
arto saari on valittu maailman parhaaksi skeittariksi mut se ei oo voittanu mitää sit nyt on varmistettu et arto on siinä pelissä.Nii ja skeittaus on lähteny punk hengestä ja kovimmat skeittarit onki just tommosii punkkareita

Pakko vielä vähän avautua kun on tietämättömyyttä liikkeellä, vaikka meneekin ohi topicista, mutta Artoa ei ole valittu maailman parhaaksi skeittaajaksi. ketään ei ole valittu koskaan maailman "parhaaksi skeittaajaksi, koska se olisi enemmän kuin vaikea päätös. arto on valittu thrasherin ja transworldin vuoden skeittaajaksi, joka ei ole milläänlailla sama asia, kuin maailman paras skeittaaja.
skeittaus ei ole lähtenyt "punk-hengestä". kovimmat skeittaajat ovat ammattiskeittaajia, joista jokainen kuuntelee mieleistänsä musiikkia.
Ota selvää asioista!

Ja takasin itse peliin. Uusina rullaajina pelissä on siis arto saari ja paul rodriguez. Toi on kyllä ihan pakko ostos sit kun tulee.

No niin, hiekkalaatikolle siitä jatkamaan nahistelua.

Kovat arvosanat on peli repinyt esim. metacriticissa, toisaalta tiesihän sen, että laatua on tarjolla. Autoilu on kuulemma toteutettu huonosti, mutta muuten pelattavuus on kohdallaan. Olis nasta saada oma naama peliin, mutta ei oikein viitti nettiadapteria ihan sen takia hankkia, nettipelaaminen kun ei hirveesti muuten innosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jake
todellakaan suurin osa skeittaajista EI ole "punk-henkisiä", vaikka niitäkin on paljon. ja et näytä sinäkään tietävän mtä musiikkia "me" kuuntelemme.

ja arto saari ei ole voittanut maailmanmestaruutta. on tullut toiseksi.

Kyllä "meistä" suurin osa kuuntelee punk-henkistä musiikkia, en muista missä tehdyn kyselyn perusteella.

Tota Arto juttua en muistanut, mutta eikös hän ole voittanut jonkun suuren skaban jenkeissä, joka on suurinpiirtein "maailmanmestaruus".

Sarjan todella suurena fanina, voin todeta, että THUG on sarjan paras peli. Paljon parempi kuin väsähtänyt THPS 4, jota pelatessani kelasin, että enpä taida enää jaksaa pelata THPS-pelejä. THUG meni juuri läpi ja on pakko yhtyä IGN:n ja muiden ylistäviin arvosteluihin. Fantastinen peli, loistavat kentät ja taattua Neversoftin huumoria.

Ev

Kyllä varmasti on sarjan paras osa. Itsellänikin kävi ihan saman lailla THPS4 kanssa, en pelannut kertaakaan läpi, oli niin tylsät kentät, ruma grafiikka (en vaan tykännyt), muutenkin paljon huonompi kuin sarjan kolmas osa joka on aivan loistava. Nyt pitää vaan odottaa että saisin rahaa ja voisin ostaa tuon xboxilleni. Toivottavasti boxin pieni ohjain soveltuu tuohon peliin, ja ainahan sitä voi harjotella.

Nyt on ostolistalla:
THUG
True Crime: Streets Of L.A.
Mafia
Max Payne 2

Niin vähän vaikee valita että mitkä 2 noista ostaa. Ostan ehkä THUGin mut haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että kannattaako ostaa täyshintaisena (60e :mad: ) . Kokemusta edellisistä Tony Hawkeista ei ole.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75

Ostan ehkä THUGin mut haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, että kannattaako ostaa täyshintaisena (60e :mad: ) . Kokemusta edellisistä Tony Hawkeista ei ole.
Luultavasti kannattaa, jos THUG kerran on sarjan paras osa. Kolmonen on kyllä parempi kuin nelonen, kannattaa ehdottomasti ostaa, varsinkin kun saa platinumina.

Ylös Bottom