Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground

kesis

New Member
Tämä on kyllä ehdottomasti paras Tony peli. Kentät on tosi hyviä ja "realistisempia" kuin aiemmin. Itse pelaamiseen ei ole tullut muutosta joten ohjattavuus on säilynyt edelleen loistavana. Tarinamoodi on tehty hyvin, ja tehtävissä ei ole unohdettu huumoriakaan. Mielenkiintoinen lisämauste on vielä pelissä esiintyvä Arto Saari. Peliin on lisätty muutenkin lisää ammattilaisia ja oman valokuvan pystyy laittamaan peliin lähettämällä kuvan netin kautta. Ostamisen arvoinen peli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mones päivä tuo peli tulee kauppoihin vai onko jo tullu ja voitko kertoo tosta kenttä editorista pystyytkö tekee isoja kenttiä jne...
 
Itse en peliä luultavasti osta muiden pelien takia, mutta silmään minuakin pelissä pisti, ARTO SAARI :cool:
Se on siistiä, että 5milj. ihmisen maasta tulee ihmisiä, jotka pääsevät esmes. noinkin isoon peliin mukaan... ja olen väsynyt...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
mones päivä tuo peli tulee kauppoihin vai onko jo tullu ja voitko kertoo tosta kenttä editorista pystyytkö tekee isoja kenttiä jne...

Editorin kentät on ainakin isompia kuin kolmessa eka osassa. En muista millanen nelosessa oli. Kentän koko on noin 250 x 250 metriä. eli aika suuren saa.
 
niin voiko siinä pistää noita hyppyreitä ja reilejä ja noita niin paljon niihin kenttiin kun aikasemmissa osissa ei pystyny
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
niin voiko siinä pistää noita hyppyreitä ja reilejä ja noita niin paljon niihin kenttiin kun aikasemmissa osissa ei pystyny
Mikä noita? Ai miten paljon? Ei kai ole liikaa vaadittu kirjoittaa hiukan selkeämmin.
:) (ja hymiö perään tunnelmaa keventämään, ettei tätä luulla vittuiluksi)
 
Olisikohan tänään jo kaupoissa.. Pitää ainakin CityMarket ja Prisma käydä tarkastamassa, jos vaikka kävisi tuuri. Miten muualla, onko hyllyillä jo näkynyt?

Odotustunnelmat vähän ristiriitaiset. THPS4 ei iskenyt enää niin kovaa kuin aiemmat, mutta oli se silti hemmetin hyvä peli. Toivottavasti Neversoftin pojat ovat onnistuneet tekemään THUGista paremman ja tuoreemman tuntuisen.

No, sehän nähdään viimeistään huomenna.

--

Oijoi. Prismassa oli, hintaa 59,90. Pelailin tuossa jonkun 2½ tuntia ja hyvältä tuntuu. Sitä samaa kuin ennenkin, mutta kentät ovat VALTAVIA ja tarinamoodi tuo kaivattua vaihtelua, vaikka tehtävät olisivatkin melko samanlaisia kuin ennen. Kävely on ihan kivaa, vaikken vielä sitä osaa oikein hyödyntääkään. Vaatinee harjoittelua.

Sick-vaikeustasollakin peli vaikuttaa kohtuullisen helpolta, joten kannattaa aloittaa suoraan siitä. Varsinkin jos aiemmat Haukat on koluttu läpi.

Eniveis, hyvä peli. Pelaanpa hieman lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Helvetin hyvä, mutta lyhyt peli. Ei jaksanu kiinnostaa kovin kauaa. Pelasin kahessa päivässä läpi. Olin jälleen kerran pettynyt kenttäeditoriin, jos pistää sen isoimman kentän niin sinne ei saa paljon mitään. Kävelyjuttu oli tehty hienosti, kun taas autoilu päin persettä. Siinä lyhyt tiivistelmä. Kiitos ja anteeksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blastosaurus
Helvetin hyvä, mutta lyhyt peli. Ei jaksanu kiinnostaa kovin kauaa. Pelasin kahessa päivässä läpi. Olin jälleen kerran pettynyt kenttäeditoriin, jos pistää sen isoimman kentän niin sinne ei saa paljon mitään. Kävelyjuttu oli tehty hienosti, kun taas autoilu päin persettä. Siinä lyhyt tiivistelmä. Kiitos ja anteeksi...

Kahdessa päivässä pojanklopista parhaaksi... vai mikä se tarina olikaan? Eikö siinä pitänyt tulla "parhaaksi"?
 
No joo, mut jos pelaa vaikeimmalla asteella kahessa päivässä läpi niin...

Muttaonhan tota kiva pelata ihan muuten vaan. Ja Beginner-tasolla on kiva kikata ku mitään temppua ei pysty kaatuun eli ite tehdyn tempun 8640 One Foot Japanin pystyy heittään flätiltä.
Goal-editoriin en oo paljon perehtynyt, mutta aika hikiseltä se vaikutti kun ei niistä omatekosista kentistä saa taaskaan kovin siistejä.
 
Pari päivää ehdin salassa testailla, kunnes mutsi ehti pistää pelin joulupakettiin. Pääsin chapter 7 alkuun eli San Diegoon. Sponssikseni valitsin Zeron. Normalilla aloitin pelaamaan, kun en ole mikään guru Hawkeissa, mutta kyllä tämä tästä. Kohtuullisen helpolta peli kyllä tuntuu. Harmi vaan, että pääsee jatkamaan vasta jouluna. Lisää siis silloin!
 
on kyllä ehdottomasti paras tony hawkki. eilen ostin ja oon pelannu jonkun verran. tarinamoodi on erittäin hyvä, hauska ja sitä jaksaa pelata. hyvä kun on uusia rullaajia ja kentät ovat älyttömän hyviä. pitää kirjotella lisää kun oon pelannu enemmän.
 
THUG BIISILISTA

Voisiko joku kertoa pelin biisilistan. Itse en ainkaan löytänyt vaikka etsin noin puolitoista tuntia, voi olla että kellossani (kädessä) on vikaa. Onko muuten pelissä HIM -yhtyeen musiikkia, ei muuta, vielä!
 
Lopultakin sain pelin näppeihini ja täytyy todeta, että paras Tony Hawk-peli on kyseessä. Sai aikaan samanlaisen addiktion kuin THPS3 aikanaan. Pelissä on taas "se jokin", mikä nelosesta tuntui hiukan puuttuvan. Ennen kaikkea tasot ovat parempia kuin edellisosassa ja tarinamoodi etenee sujuvasti.
 
Re: PUKKI TUO

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Toivotaan että joulupukki tuo kys pelin minulle..
Ja minulle :) Ei ole nyt tullut pelattua PS2:lla aikoihin mutta THPS-pelit ovat aina sellaisia tapauksia, joita ei voi jättää väliin.
Reilut 3 päivää vielä.. ;)
 
Ylös Bottom