Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Onko liian vaikea jos ei ole aiempaa kokemusta Tony Hawkeista?
Veikkaisin ettei ole.
Kaikki Tony Hawkit ovat olleet aloituskynnykseltä helppoja, eikä tämäkään varmaan ole poikkeus.
Pelin hallitseminen ja sairaiden kombojen teko tosin vaatii harjoittelua.

Tämä tuli pukin kontista. Nyt on tullut pelitettyä ja on se taas parempi. Käveleminen on uusi ihmetys. Se kuulostaa maalikosta pieneltä uudistukselta mutta todellisuus on toista. Nettipeliä pitäisi seuraavaksi kokeilla. Ylipäätänsä paras TONY :D

Erittäin helppo. Meni läpi Sick -asteella parissa päivässä. Yksikään tehtävä ei tuottanut vaikeuksia. Seuraavaksi yritän 10 miljoonaa yhdellä kombolla.

Myös Moskovan krapulalääketehtävä ja ensimmäisen kentän uudestaanvierailu? Noita lukuunottamatta kyllä liian helppo. Arvostelu tulossa (vähän myöhässä - laiska paska kun olen) lähipäivinä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Myös Moskovan krapulalääketehtävä ja ensimmäisen kentän uudestaanvierailu? Noita lukuunottamatta kyllä liian helppo. Arvostelu tulossa (vähän myöhässä - laiska paska kun olen) lähipäivinä.

Moskovan krapula tehtävä meinasi repiä hermoni, mutta kun oivalsi jujun se meni kuin itsestään. Yhdellä Combolla se on vaikea. Mitä vaikeaa oli ensimmäisen kentän uudelleen vierailussa?
THPS 4 oli oikeasti vaikea peli aika ajoin, vaikka sekin meni melkein ongelmitta läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Erittäin helppo. Meni läpi Sick -asteella parissa päivässä. Yksikään tehtävä ei tuottanut vaikeuksia. Seuraavaksi yritän 10 miljoonaa yhdellä kombolla.

Ite oon vetäny sellasia 12 miljoonan comboja. Siis tietenkin vaikeimmalla. Manhattanilla saa mun mielestä kaikkein parhaiten.
Krapulatehtävän aikana meinas tosiaan lähtee ohjain seinään mutta onneks maltoin mieleni, muuten peli oli tosiaan aivan liian helppo eikä juonikaan mikään hirveen hyvä ollu.

Pitäis tulla sellanen haukka jossa on tietynlainen kausi ja sitte kierrettäis kisoja läpi ja tehtäis leffoja, sitte arvostus kasvais pikkuhiljaa ja sitä myöten taidot karttuis. Aika kaukaa haettu mutta olis kyllä aika siisti

Ylös Bottom