Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tony hawk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Regoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
R

Regoil

Guest
tuli tos pelailtuu tony hawkkii gba:lla ja totesin karun totuuden että se on jonkin verran plekkarin veriota parempi tää on mun mielipiteeni...! toisten mielipiteitä?

Munkin mielestä toi on aivan helvetin hyvä peli! Ja itse asiassa on tosiaankin parempi kuin Pleikka ykkösen Tony Hawk 2.

Siis onhan tuo loistava käännös hawkista gba:lle. Kokeilin Viihdepysäkissä, ja kyllä siinä tovi vierähti peliä pelatessa. Jos sais GBA:n käytettynä halvalla niin tuo olis se peli jonka ekana hankkisin. :rolleyes:

Todellakin paras peli GBA:lle!

Play Station versio on kuitenkin hiukan vauhdikkaampi ja kontrollit oppii nopeammin. Toisaalta GBA-version kuvakulma on selkeämpi. Pleikkarin Tony Hawk 2:ssa on kuitenkin kolme ominaisuutta, jotka tekevät siitä GBA Haukkaa paremman: kaksinpeli, kenttäeditori ja kenttien lukumäärä.

En ole pelannut PlayStation versiota THPS2:ta, mutta olen pelannut N64-versiota, joka on käsittääkseni periaatteessa sama peli kuin PlayStationin vastaava, enkä nyt menisi GBA-versiota välttämättä paremmaksi sanomaan. Eipä silti. Onhan se komea peli, ja kuten Esa sanoi, virstanpylväs kannettavien pelien historiassa.

Ylös Bottom