Tony Hawkin Kuninkuus loppunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Triforce

New Member
Näin juuri eilen uusimman IGN arvostelun Freestyle pelistä **Aggressive Inline**

Agressive inline sai todella hyvät arvostelut (9.1) ja samalla paremmat kuin Tony Hawk ja oli peli muutenkin TODELLA hyvän näköinen parin videon katsottuani!!

IGN:ssä olikin heti arvostelun Yhteydessä tälläinen iskulause:
"Move over Tony Hawk. We have a new freestyle king."

Odotankin tätä peliä isolla innolla, sillä olen jo hieman kylläinen noista Tony Hawk peleistä. Vaikka Tony Hawk pelisarja onkin kiistämättä rahan arvoinen.
Olisikohan jollain tietoa EUROOPAN JULKAISU ajoista?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Näin juuri eilen uusimman IGN arvostelun Freestyle pelistä **Aggressive Inline**

Agressive inline sai todella hyvät arvostelut (9.1) ja samalla paremmat kuin Tony Hawk ja oli peli muutenkin TODELLA hyvän näköinen parin videon katsottuani!!

IGN:ssä olikin heti arvostelun Yhteydessä tälläinen iskulause:
"Move over Tony Hawk. We have a new freestyle king."

Odotankin tätä peliä isolla innolla, sillä olen jo hieman kylläinen noista Tony Hawk peleistä. Vaikka Tony Hawk pelisarja onkin kiistämättä rahan arvoinen.
Olisikohan jollain tietoa EUROOPAN JULKAISU ajoista?

PS2 versio on jo ainakin Megaswapissa myynnissä.

GC versio oli jollain julkaisulistalla 4.9.

-PV-

Re: Re: Tony Hawkin Kuninkuus loppunut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti

PS2 versio on jo ainakin Megaswapissa myynnissä.

GC versio oli jollain julkaisulistalla 4.9.

-PV-

Mitä listaa tarkoitat? cube-europe.comin julkaisulistalla pelin kohdalla lukee vaan "August" enkä tarkempaa löytänyt pienellä etsimisellä. Toi sais tulla mahdollisimman nopeasti kyllä mun puolesta =)

Ei tuo kyllä kovin hienolta näytä, voin sanoa ettei Tony hawkin kuninkuus lopu ainaskaan 13vuoteen :) tony hawk rulez!

Joo, sitä ihmettelin itsekin. Playerissa peli näytti todella huonolta. Animaatio, hahmot, se vähäinen kuvamateriaali siitä kentästä, mikään niistä ei näyttänyt hyvältä. Pitäisi kyllä päästä pelaamaan tätä peliä, mutta en kyllä jaksa uskoa, että olisi parempi kuin Haukka.

Ylös Bottom