Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's American Sk8land

Jay Simpson

New Member
Enpä tästä hirveästi löytänyt, joten: Onko tämä jo julkaistu ja jos on, niin kuin oletan, niin miksei sitä mistään löydy? Kiinnostaisi aika paljon ja sai IGN:lltäkin hyvät arvostelut.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

On ilmestynyt, taisi olla 18.11?
No, ainakin Puolenkuunpeleissä peliä kaupattiin, muualta ei ole löytänyt
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Eipä eilen näkynyt missään kaupoissa, mistäköhän johtuisi?
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Janttila sanoi:
Onko ihan varmaa tietoa? Ootko itse nähnyt?

Oon itekki metsästellyt peliä, mutta kun ei perkule löydy mistään! :(

Itäkeskuksen Anttilassa näin kyseisen pelin launtaina.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Josp sanoi:
Olisi varmaan kannattanut kysyä niistä kaupoista.
Eipä ole itse tarvetta tällähetkellä pelille, mutta kun olin muuten vaan jouluostoksilla :)
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Iteltä löytyy tuo peli Oulun Kodin Anttilasta ostettu.. Hyvä peli onkin! Nettipelit, classic & story modet ja kaikki löytyy... Paljon pelattavaa!
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Oikein hyvä peli. Paras Tony Hawk, jota olen kokeillut. Nettipeliin tuntuu olevan vaikea löytää seuraa joskus, joten laittakaapa friend codeja.

tatu - 373725167793
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Tony hawks:american sk8land

Tony hawk DS on ds ensinmäinen skeittipeli. Tämän pelin juoni koostuu,että lähdet kerämään varoja kunnostaaksesi warehoussin, ihan uudeksi, eli pääset tekemään oman puiston läpipelattuasi. Tony auttaa sinua.Pelin tehtävät ovat hyvin ideoituja,mutta osa tehtävistä ovat ihan turhia pelin pitkitystä, koska ne toistavat melkein saman tehtävän eri alueella vain...

Pelissä on monia modeja, joista ainakin aiempia tonuja pellanneet pitävät.
Mainitaan vielä wi-fi mahdollisuus pelistä löytyy ja monin pelikin toimii,harmi vain wi-fissä puuttuu pelaajia,joten joutuu odottamaan peli porukkaa paikalle. Ääninäyttely ja grafiikat ovat selvää plussaa ja välianimmatiotkin toimivat kanssa ihan hyvin.Grafiikoista vielä, että ne ovat ds:llä hyvää katsottavaa ja animaatiot ovat sarjakuvamaisia mikä on hyvää vaihtelua...

Kaikki hyvin? Ei on tässä pieniä bugeja välillä esim:Ohjauksen kanssa tulee välillä ala-speliaaleista väärin paineltua ja hahmo saatta teleportata seinän läpi... Toinen miinus on välillä bugaava lataus järjestelma story tilassa,kun saa uuden palan wareen niin se saattaa jäädä tallentamaan hyyyvin pitkäksi aikaa.

Paikkoja pelistä löytyy ihan hyvin mainitakseni muutama:East la,Vans,alcatraz, oma warehoussi, jossa tuotetaan viedo,jolla tienataan lisää rahaa eli sinnekkin tulee tehtäviä harmi vain,että niitä ei itse voi tehdä... Verkossa saa lisää tehtäviä itse peliin haettua ja tämä peli on kanssa koukuttava kokemus...(Mainitakseni esimerkin, pelasin hardilla pelin läpi,vaikka se kesti)


Lyhyesti tämä on kokeilun arvoinen peli etenkin niille, jotka omistavat wi-fi mahdollisuuden.

Eli loppu:
+Ääninäyttely.(mm:nauroin pari kertaakin thetävän selostuksen aikana)
+Äänet ja graffat
+Verkkopeli mahdollisuus ja sieltä saa muutakin tavaraa peliin.
+Tässä on "koukku" Eli pikainen peli kerta saattaa muuttua parin tunnin pelaamiseksi.
+/-Warehouse on ihan pelin lopussa itse tehty,harmi vain jokaista 10 kohtaa kohden on vain kolme eri vaihtoehtoa.
+/-Juoni.
+/-Pelattavaa riittää.
-/+Osa tehtävistä.
-/+Joitakin bugeja löytyy.


+ selkeästi hyvä asia.
+/- melko hyvä asia.
-/+ melko huono asia.
- selkeästi huono asia.


Lopputulos:

87/100
(ilman netttipelaamista) 8)

94/100 saa nettipelaaminen lisättynä.

Tuossa yksi arvostelu siitä....
https://www.savepoint.fi/foorumi/viewtopic.php?t=46
tuolla lisää.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Ellei tuon arvostelun kirjoittaja ole 14-vuotias tai nuorempi, tai sitten tämän äidinkieli ole jokin muu kuin suomi, niin voisi laittaa vähän palautetta että takaisin yläasteelle opettelemaan kirjoittamista...
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

Ehkä kyseessä onkin runoilija, joka yrittää imitoida, liioitella ja siten myös kritisoida nykynuorison "nettikieltä".

Muuten, mitä tarkoittaa "jokaista 10 kohtaa varten on vain 3 eri vaihtoehtoa"? En oikein ymmärrä.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Sk8land

napsikas sanoi:
Ehkä kyseessä onkin runoilija, joka yrittää imitoida, liioitella ja siten myös kritisoida nykynuorison "nettikieltä".

Muuten, mitä tarkoittaa "jokaista 10 kohtaa varten on vain 3 eri vaihtoehtoa"? En oikein ymmärrä.
Niin sitä, että siinä missä saa tehdä oman puistonsa avautuu eri pelin vaiheissa kohtia joissa saa laittaa yhden palan sinne wareen ja siinä kun saat valita palaa on vain kolme vaihtoehtoa. Palojen laittamispaikkoja taas on kymmenen.

Ja sille toiselle kirjoitin tuon arvostelun pikana, joten sen tekstin laatu saattaa olla mitä tahansa...
 
Ylös Bottom