Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Täältä löytyy nuo Lloopen videot jos ei cylla toiminut sekä kymmenen kappaletta soundtrakilta jotka oli ihan mukiinmeneviä kun puhutaan skeittipelistä niin ihan hyvin itse voisin oikeasti kuunnella noita biisejä kun menee rullaamaan :rolleyes:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

werty sanoi:
Täältä löytyy nuo Lloopen videot jos ei cylla toiminut sekä kymmenen kappaletta soundtrakilta jotka oli ihan mukiinmeneviä kun puhutaan skeittipelistä niin ihan hyvin itse voisin oikeasti kuunnella noita biisejä kun menee rullaamaan :rolleyes:

Tietääkseni postasin tuonkin linkin kyllä jo.

Tuo soundtracki on sellaista tavaraa, että siinä on pari ihan oikeastikin hyvää biisiä, mutta loput ovat lähinnä sellaista, mitä ei normaalisti kuuntelisi missään tilanteessa, mutta mikä kuitenkin sopii peliin hyvin. Räppiä, punkkia, yms. paskaa inhoan yli kaiken, mutta tony hawkeissa ne sopivat tunnelmaan ja menevät ihan siinä taustalla.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Lloope sanoi:
Tietääkseni postasin tuonkin linkin kyllä jo.

Tuo soundtracki on sellaista tavaraa, että siinä on pari ihan oikeastikin hyvää biisiä, mutta loput ovat lähinnä sellaista, mitä ei normaalisti kuuntelisi missään tilanteessa, mutta mikä kuitenkin sopii peliin hyvin. Räppiä, punkkia, yms. paskaa inhoan yli kaiken, mutta tony hawkeissa ne sopivat tunnelmaan ja menevät ihan siinä taustalla.

Kröhöm vaikka itsekkään en punkista pahemmin perusta niin ei se kyllä ihan paskaa musiikkia ole ;) olihan siellä kyllä parit aika tönköt biisit mitkä nyt ei oikeen haukkojen tunnelmiin sopinut. Paitsi että kyllä ehkäpä jollekkin wannabepunk heebolle tietty menis :rolleyes:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Uu playeroneen ei ollut tullu THUG 2:ta vielä varastoon että ne olisi lähettänyt jo pelit tilaajille :eek: mutta toisin konsolinetissä, siellä oli tullu ne jo varastoon eli enää ei ollu ennakkotilauksissa sitä eli ehkäpä mahtilykyssä tulee jo huomenna :p mutta eipä nuolaista ennenkuin tipahtaa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Todennäköisesti kuitenkin menee perjantaihin. Konsolinet kun ei ole ainakaan minulle saanut toimitettua vasta kuin yhden pelin etuajassa.

Muuten, onko vieläkään mitään tietoa tukeeko peli headsetiä onlinessa pelatessa? Ei voi muutakuin kirota, jos ei tue, mutta jos tukee, niin on kyllä odotettu uudistus. Headset tuki saisi löytyä jokaisesta online-pelistä ;<
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Lloope sanoi:
Todennäköisesti kuitenkin menee perjantaihin. Konsolinet kun ei ole ainakaan minulle saanut toimitettua vasta kuin yhden pelin etuajassa.

Muuten, onko vieläkään mitään tietoa tukeeko peli headsetiä onlinessa pelatessa? Ei voi muutakuin kirota, jos ei tue, mutta jos tukee, niin on kyllä odotettu uudistus. Headset tuki saisi löytyä jokaisesta online-pelistä ;<

No itellä ei ole tullut mikään peli etuajassa :o mutta kaverilla kyllä, siksi sieltä kehottikin tilailemaan. Mutta ite olen tota headsettia vastaan koska se nyt vain ei sovellu tuohon.Meikää ei haittaa vaikka ei olekkaan näppistä kunhan saa vain pelaa :D
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

werty sanoi:
No itellä ei ole tullut mikään peli etuajassa :o mutta kaverilla kyllä, siksi sieltä kehottikin tilailemaan. Mutta ite olen tota headsettia vastaan koska se nyt vain ei sovellu tuohon.Meikää ei haittaa vaikka ei olekkaan näppistä kunhan saa vain pelaa :D

Headset tukea ei löydy. Näppis toimii kuin myös online puoli erittäin hyvin.
Eilen tuli vedettyä pienet online(nöyryytys :p ) sessiot.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Gore sanoi:
Headset tukea ei löydy. Näppis toimii kuin myös online puoli erittäin hyvin.
Eilen tuli vedettyä pienet online(nöyryytys :p ) sessiot.

Mistäs sait pelin jo eilen? Itse istun parhaillaan koulussa ja odottelen, jos neljältä pääsisi peliä pelaamaan. Toivotaan vain, että konsolinet on saanut pelin toimitettua etuajassa :/
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Lloope sanoi:
Mistäs sait pelin jo eilen? Itse istun parhaillaan koulussa ja odottelen, jos neljältä pääsisi peliä pelaamaan. Toivotaan vain, että konsolinet on saanut pelin toimitettua etuajassa :/


;) :D
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Uuh aivan mahtava peli, tänään tuli postiluukusta ;)
Gore taitaapi sitten asua Espoossa vai? ehkäpä kenties :eek:
Mutta takaisin pelin ääreen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

VAROITUS!

Ulkomaiden foorumeilta on kantautunut tietoa, että THUG 2:ssa on bugi, joka tuhoaa tallennuksen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että peli saattaa jumahtaa tallennuksen aikana ja korruptoi ko. tallennuksen. Käyttäkää siis ainakin kahta tallennusta varmistaaksenne ettei ala vituttamaan.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Versio sanoi:
VAROITUS!

Ulkomaiden foorumeilta on kantautunut tietoa, että THUG 2:ssa on bugi, joka tuhoaa tallennuksen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että peli saattaa jumahtaa tallennuksen aikana ja korruptoi ko. tallennuksen. Käyttäkää siis ainakin kahta tallennusta varmistaaksenne ettei ala vituttamaan.

Tai sitten kyseisellä/sillä? kavereilla on ollut jonkun toisen valmistajan muistikortti joihin en itse henk. koht. luota.
Mutta kaipa pitää sitten laittaa kahdet seivit.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Piti tulla välistä raportoimaan. On kyllä helkkarin loistava peli. Aluksi pelkäsin, että kaikenmaailman turhilla härpäkkeillä (kuten rullatuolilla ja ruohonleikkurilla) ajamista olisi liikaa, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole vielä tullut paljon yhtään kohtia vastaan, missä se olisi pakollista. Aloitin classicin ja storyn suoraan sickillä, mutta voi olla, että joutuu aloittamaan toisen tallennuksen easyllä, millä vain otan kaikki taidot täysille, niin netissäkin kehtaa pelata. Onhan nyt jo taidot aika isolla (kaikkia taitoja sai kasvattaa heti alusta lähtien maksimiin).
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Olen Tänään varmaan menossa ostaa ton kyseisen pelin. Voisiko joku kertoa onko kenttäeditoriin tehty paljon muutoksia?
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Kertokaas muuten että pystyykö tässä alentamaan perlaajien arvoja?
Kun muistaakseni se esmes. THPS4:ssa onnistui, mutta THUG:ssa ei.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

werty sanoi:
Tai sitten kyseisellä/sillä? kavereilla on ollut jonkun toisen valmistajan muistikortti joihin en itse henk. koht. luota.
Mutta kaipa pitää sitten laittaa kahdet seivit.

Ei riipu muistikortista. Pääsin juuri New Orleansiin ja kun yritin tallentaa niin peli jumahti (euro-versio THUGista ja virallinen muistikortti).
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

anarchy sanoi:
Olen Tänään varmaan menossa ostaa ton kyseisen pelin. Voisiko joku kertoa onko kenttäeditoriin tehty paljon muutoksia?

Yleisesti ottaen kenttien tekemisen spesialistit ovat Hawk-foorumeilla olleet sitä mieltä, että pieniä viilauksia on tullut, joka tekee editorista hiukan paremman. Ei kuitenkaan mitään suurempia parannuksia. Suurimpia valituksen aiheita ovat olleet latausajat test parkin ja kenttäeditorin välillä ja mm. yksi parhaista kenttien tekijöistä sanoi näiden latausten tekevän editorista huonomman kuin aiemmissa peleissä.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

anarchy sanoi:
Olen Tänään varmaan menossa ostaa ton kyseisen pelin. Voisiko joku kertoa onko kenttäeditoriin tehty paljon muutoksia?

Mielestäni tuo kenttäeditori on yhtä huono kuin aiemminkin. Palikoita saa lykättyä niin vähän, että vähäkään isommasta kentästä tulee väkisinkin autio. Varsinkin jos korkeuseroja yrittää saada aikaan. Palikoita on tullut jonkin verran lisää, mutta ei mitään mullistavaa. Yhteenvetona aika paljon samanlainen kuin thug ykkösessäkin. Ei siis mikään kovin mahtava.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2 [Hype]

Eilen kävin pelin ostamassa ja nyt parin päivän pelailun jälkeen peli tuntuu erittäin hyvältä odotin et ois ollu paljon huonompi kun ensimmäinen thug mutta ei ole.

Pelaan normal tasolla ja peli tuntuu erittäin helpolta se harmittaa et peli on menny todella kauaksi todellisesta skeittauksesta jo alku videosta huomaa sen.
 
Ylös Bottom