Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Hieno video. Mutta miten tuon kentän saa (vai saako sitä edes) ps2 THUG2 peliin? kun ymmärsin että tuo oli THUG2 peli.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

THUGfan sanoi:
Hieno video. Mutta miten tuon kentän saa (vai saako sitä edes) ps2 THUG2 peliin? kun ymmärsin että tuo oli THUG2 peli.

Pelaa classic modea.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Pääsinkin storyn tänään ilman koodeja läpi. Missäs muussa tonyhawkissa tuo school1 on?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
thug2-glitchaus, san andreas ja ps2 videokuva

Noniin... nyt kun olen uusi täällä niin haluan lyhyesti sanoa että rakastan 2 pelisarjaa:
tony hawk ja gta. nää on ihan huippuja!!!
joten... mitäs mieltä olette tästä "glitchaamisesta"? tony hawkissa. noobit ketkä ei tiedä sanaa, älkööt vaivautuko vastaamaan... mun mielestä ihan O.K. saa tavallaan enemmän irti pelistä.
vaikka uskon kysyväni tätä vähän väärällä palstalla niin nyt kuitenkin kysyn... TE KENELLÄ ON GTA: SAN ANDREAS. VASTATKAA MULLE. OOTTEKO NÄHNY YHTÄÄN SALAISUUKSIA? niin kuin gant bridgen no easter eggs here? tai isojalkaa, ufoja ja moottorisahamurhaajaa??? :confused:
ja auttakaas viisaammat mua! mitä pitää ostaa/ladata ja tehdä voidakseen kuvata ps2 pelikuvaa niinku videokuvana TIETOKONEELLE??? oon kuullu näistä tv-korteista ja rbg kaapeleista mutta en oikein tiedä niistä mitään... :confused: :p
neuvokaa kaikki ketkä tiedätte asiasta/asioista!!!??? apua kaivataan, kun meinasin kuvata gta ja thug videoita :D tekis mieli muokkaa niitä ja laittaa nettiin omille sivuille... sen puolen nyt jotenkin osaan joten siinä en tarvii neuvoja :D anteeksi nyt viestin pituus ja kysymykset mut pitäähän uudenki päästä tottuu palstaan!!! x) häpeen tätä tekstii vielä.....
I love thug and san andreas...
 
Ylös Bottom