Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Too Human

Vastaus: Too Human

Pistetään nyt tännekkin vaikka hide jo tarjousketjussa mainosti:

Play-Asiasta halvalla region free aasiaversio:

Affi

Normi

Ainakin itsellä lähti tilaukseen. Eiköhän tuon ainakin kertaalleen läpi pelaa. Teema ainakin kiinnostaa itseäni jonnin verran.
 
Vastaus: Too Human

Heittäkääs nyt peliä enemmän testailleet, että millä classilla kannattaisi aloittaa? Eli mitä siis on hauskin pelata? Mahd. nop. kits.
 
Vastaus: Too Human

Heittäkääs nyt peliä enemmän testailleet, että millä classilla kannattaisi aloittaa? Eli mitä siis on hauskin pelata? Mahd. nop. kits.

Hmm... ei ole ilmeisestikään porukka uskaltautunut vielä kyseistä peliä ostamaan? Teikäläinen näytti tätä kuitenkin jo tuolla frendilistalla pelailevan, joten kommenttia vaan tulemaan heti kun olet tarpeeksi saanut peliä väännettyä:).

Peliä olen odottanut varovaisen toiveikkaalla asenteella, mutta murskareviikat ovat ainakin vielä estäneet pelin hankinnan. Toisaalta taas muutamasta paikasta saanut ihan asiallisenkin arvioinnin. Aihepiiriltään ja lajityypiltään peli siis kiinnostaisi kovastikin. Demon meininki upposi niin ikään meikäläiseen, joten siinä mielessä houkuttelisi kyllä hiukan hankkia kyseinen tuotos:). Nyt vaan siis arvon foorumilaisten mielipiteitä kyseisestä pelistä. Metan arvosteluihin kun suhtaudun nykyään aika skeptisellä asenteella.
 
Vastaus: Too Human

Eka kenttä takana. Berserkerillä rupesin sitten pelaamaan ja hauskaahan tämä on. Jotenkin miljöö on paljonkin mieleen ja taistelu on alkukankeuden jälkeen sujuvan vauhdikasta. Graafinen ilme ei varmaankaan miellytä kaikkia, mutta maisemat ovat ainakin omaan silmään komeita.

Varusteet ja skillit tuovat vähän lisäelementtiä peliin. Diabloon minäkin tätä äkkiseltään lähtisin vertailemaan.

Ainakin Play-Asian hinnoilla tätä voi kyllä suositella jos mätkintä kiinnostaa.
 
Vastaus: Too Human

n. 6 tuntia co-op pelailua kaverin kanssa takana. Pelailin Championilla ite, lvl 19 tällä hetkellä.

Kyllähän tällästä hack'n'slashiä mielellään konsolilla pelailee. Taistelu on ollut ainakin tähän mennessä hauskaa isoja massoja jengiä vastaan. Tykkään tosi paljon pelin loot-meiningistä. Kokoajan tippuu uutta tavaraa, armoria, runea, miekkaa, nuijaa, pistoolia yms. tilpehööriä. Pelissä pystyy myös värjätä hahmon varusteita, joka on aika koukuttavaa näpertelyä.

Pelien classeissa ei tuntunut hirveästi olevan eroa. Taistelu toimii melko samalla tavalla, riippumatta hahmosta, ainakin näin nopean champion - guardian vertailun perusteella. Skill tree ei myöskään oo mikään huikea, ainakaan lvl 19 asti. Eri buildeja on oikeastaan vaan 3.

Peli on nätin näköinen ja toimii teknisesti melko hyvin. Jos tätä ei olisi venattu näin kauaa, olis saanut varmasti parempia arvosanoja kun nyt.

Single playeristä on samaa kauraa kun co-op, mutta co-opissa ei ole välidemoja ollenkaan. Juonesta en osaa sanoa vielä yhtään mitään.

Jotenkin itelleni tuli kanssa vahvasti Diablot mieleen tästä. Monesti huomattiin, että kun piti pitää tupakkatauko "ihan kohta", hetki venyikin tunniks, kun paremman lootin metsästys oli liian koukuttavaa. Suosittelen ostamaan, jos saatte kaverin mukaan pelailemaan.
 
Vastaus: Too Human

No pentele, kohtahan tätä pitää alkaa ihan vakavissaan laittamaan hankintalistalle:). Sen verran hyviltä kuulostaa ainakin teidän ensifiilingit pelistä. Tollasta Diablon tyylistä hack & slash menoa olen tässä jo pidemmän aikaa konsoleille kaipaillutkin. Toi loot- meininki kuulostaa myös erittäin hyvältä asialta ja sopii kyllä tämän tyyliseen peliin kuin nakutettu. IGN:n reviikasta muistan myös lukeneeni tosta anteliaasta armorien ja aseiden jakamisesta.

Kumma homma kyllä, että peli on niinkin monessa mediassa tullut teilatuksi, vaikka vaikuttaa suurimmilta osin oikein kelpo tekeleeltä. No mutta ei tässä auta jäädä tietämättömyyteen, vaan on tämä tässä jossain vaiheessa itsekin hankittava ja testattava.
 
Vastaus: Too Human

Itse en ole mikään hack-n-slash-fani, joten mielipiteeni kannataa lukea siltä kannalta.

Too human on mielestäni jähmeä ja kameraltaan katastrofaalinen. Ryminää ja "hakkausta" riittää ja siltä osin fiilis onkin kyllä kohdillaan. Kokonaisuus on kuitenkin sekavahko, mikä voi tosin muuttua pitemmälle pelattaessa. Olen läpäissyt vasta ensimmäisen tason.

Se on kuitenkin varmaa, että mikään mullistava tekele ei ole kyseessä. Teknisestikään en kehuisi, vaikka muut täällä grafiikan puolesta ovatkin puhuneet. Pätkivä ruudunpäivitys ei vain innosta.
 
Vastaus: Too Human

Ihan ok tekele kaikista haukuista huolimatta. On silti vähän surkuhupaisaa, että TÄMÄN tekemiseen on mennyt niin pitkä aika.
 
Vastaus: Too Human

Ihan ok tekele kaikista haukuista huolimatta. On silti vähän surkuhupaisaa, että TÄMÄN tekemiseen on mennyt niin pitkä aika.

Samat fiilikset. Peliin olisi voinut ympätä vaikka enemmän jotain side questejä, niin tuntuisi hieman monipuolisemmalta. Varsinkin tuo 2 leveli vaikutti jotenkin itseään toistavalta tahkoamiselta. Olisi voinut maisemat vaihtua enemmän noin levelin sisälläkin.

Tarina kyllä kiinnostaa ainakin itseä ja taistelut ovat ihan sujuvia.
 
Vastaus: Too Human

Mahdollista pientä spoileria 2 levelin pomotaistelusta:

Oli muuten sitten niin ärsyttävä ja idioottimainen juttu. Kuolemattomana ei hirveesti haittaa vaikka henki lähtee, mutta siinä vaiheessa pitäisi kyllä jotenkin erilailla suunnitella nuo taistelut. Ryntää kimppuun. Räjäytä pari purkkia - kuole - UUDESTAAN! Muuten ollut hauskaa, mutta tuossa meni hermo.
 
Vastaus: Too Human

Mahdollista pientä spoileria 2 levelin pomotaistelusta:

Oli muuten sitten niin ärsyttävä ja idioottimainen juttu. Kuolemattomana ei hirveesti haittaa vaikka henki lähtee, mutta siinä vaiheessa pitäisi kyllä jotenkin erilailla suunnitella nuo taistelut. Ryntää kimppuun. Räjäytä pari purkkia - kuole - UUDESTAAN! Muuten ollut hauskaa, mutta tuossa meni hermo.

Siinä ei auta vaan kuolla. Ihan kiva, että edes jossain kohdassa on hieman haastetta, kun muuten on kuolematon.
;)
 
Vastaus: Too Human

Pelasin demon, ja kokoversion omistajille kysymys:

- voiko ohjausta muuttaa?
- tuleeko tappeluihin jotain muuta, kuin mitä demossa esiteltiin?

Periaatteessa tuollainen perusmättäminen ja levelöinti kiinnostaa, mutta olin kontrollien kanssa aika kuutamolla enkä tykännyt yhtään.
 
Vastaus: Too Human

Ihan ok tekele kaikista haukuista huolimatta. On silti vähän surkuhupaisaa, että TÄMÄN tekemiseen on mennyt niin pitkä aika.

Toidaalta Dyackin poikahan on nyt kovin haastatteluissa halunnut korostaa, ettei TÄTÄ ole työstetty 10 vuotta. Idea syntyi samoihin aikoihin Legacy of Kainin kanssa, mutta muut projektit ovat aina sysänneet Too Huumanin syrjään.
 
Vastaus: Too Human

Ois lähteny tänään divarista 40e mukaan jos metacriticin pisteet ois ollu suunilleen 75 mutta kun ei ole niin ei lähteny :> Kattoo sitten kun saa parilla kympillä..
 
Vastaus: Too Human

Ois lähteny tänään divarista 40e mukaan jos metacriticin pisteet ois ollu suunilleen 75 mutta kun ei ole niin ei lähteny :> Kattoo sitten kun saa parilla kympillä..

Itse olen ainakin tyytyväinen, että en noista metan pisteistä ole niin hirveästi välittänyt. Vieläkään en vaan voi ymmärtää, että miten on voinut saada noin huonot pisteet niin useilla sivuilla. Enkä porukalla on vaan ollut liian isot odotukset pitkän kehityskaaren ansiosta ja ei olla pystytty ihan puolueetta arvioimaan. Pelin sain hankittua itsekin sopuhintaan, kiitokset Leggen ylimääräisestä Aasia- versiosta.

Nyt on tullut suurin piirtein kuutisen tuntia peliä mätettyä ja levelillä 19 ollaan menossa. Erittäin paljon olen ainakin itse pelistä pitänyt, jos mukaan ei lasketa toisen kentän bossia:). Meininki on sitä kunnon hack & slashiä ja ainakin itse olen ohjauksen kanssa tullut myös hyvin toimeen. Kameran vapaan pyörittelyn puute ei ole sekään alkanut suuremmin häiritsemään. Maisemiltaan ja tunnelmaltaan peli on myös ainakin omaan mieleen erittäin onnistunut. Tarina tuntuu niin ikään erittäin mielenkiintoiselta. Plussaa voin antaa myös anteliaasta aseiden ja armorien jakamisjärjestelmästä.

Jahka tuossa jossain vaiheessa saan peliä väännettyä pidemmälle, niin voin laittaa lisää mielipiteitä kehiin. Eihän tämä mikään mestariteos ole, mutta selvästi hyvän puolella ainakin omasta mielestäni.
 
Vastaus: Too Human

1. Miten ihmeessä saa sen "kuolinanimaation" skipattua. Henki kun lähtee viiden minuutin välein eikä sitä animaatiota jaksa enää katsoa. :)

2. Kuinka pitkä peli tämä oikein on? Tokaa leveliä olen nyt hakannut ainakin neljä tuntia, eikä se tunnu vain loppuvan koskaan. Samaa toistoa tunnista toiseen.

3. Pelin tallennus on yhtä tuskaa. Tallenna ja kun jatkat, niin peli heittää sinut ties kuinka pitkälle taaksepäin. SE ON VÄÄRIN SE, kun ei koskaan tiedä missä kohtaa kannattaisi tallentaa. Ihan randomilla joutuu aina kilometrejä taaksepäin. Argh.
 
Vastaus: Too Human

1. Miten ihmeessä saa sen "kuolinanimaation" skipattua. Henki kun lähtee viiden minuutin välein eikä sitä animaatiota jaksa enää katsoa. :)

2. Kuinka pitkä peli tämä oikein on? Tokaa leveliä olen nyt hakannut ainakin neljä tuntia, eikä se tunnu vain loppuvan koskaan. Samaa toistoa tunnista toiseen.

3. Pelin tallennus on yhtä tuskaa. Tallenna ja kun jatkat, niin peli heittää sinut ties kuinka pitkälle taaksepäin. SE ON VÄÄRIN SE, kun ei koskaan tiedä missä kohtaa kannattaisi tallentaa. Ihan randomilla joutuu aina kilometrejä taaksepäin. Argh.


1. Ei sitä pystykkään skipata. Lisää hyvin motivaatiota hengissä pysymiseen. Kuolemasta ei oikeastaan rangaista muuten, kun kamat huononevat ihan vähän, ja joudut katselemaan kun "enkeli noutaa sinut".

2. Toka leveli onkin kyllä harvinaisen pitkä, joku reilut 4 tuntia mullakin siinä meni co-oppina. Tuntui joo että kestää ikuisuuden.

3. Kentät on jaettu 4-5 osaan. Se on aika tuuripeliä, osaatko lopettaa juuri checkpointin kohdalla.
 
Vastaus: Too Human

1. Ei sitä pystykkään skipata. Lisää hyvin motivaatiota hengissä pysymiseen. Kuolemasta ei oikeastaan rangaista muuten, kun kamat huononevat ihan vähän, ja joudut katselemaan kun "enkeli noutaa sinut".

2. Toka leveli onkin kyllä harvinaisen pitkä, joku reilut 4 tuntia mullakin siinä meni co-oppina. Tuntui joo että kestää ikuisuuden.

3. Kentät on jaettu 4-5 osaan. Se on aika tuuripeliä, osaatko lopettaa juuri checkpointin kohdalla.

Tosta boldatusta olen kyllä aivan samaa mieltä:). Hengestä tosiaan taistellaan kynsin ja hampain, jotta ei liian usein joutuisi kyseistä animaatiota töllöttämään. Niin ja tota tokan levelin pituutta ihmettelin itsekin sillon kun sitä väänsin eteenpäin. Varmaan se neljä tuntia tälläkin suunnalla sen vetämiseen vierähti. Pikkasen alkoi tosiaan loppupuolella puuduttamaan, kun olin päättänyt sen kertaistumalla kahlata läpitte. Pomon kodalla alkoi olla jo hiukan tuskan hiki otsassa;). No mutta palkitseva fiilis koitti kuitenkin sitten kun kyseisen maan olin läpi päässyt. Kolmas leveli on nyt taas tuntunut huomattavasti inhimillisemmältä.
 
Ylös Bottom