Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top 5 Huonot pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dj Vuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: pthyi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nappo
Kaikki jalakapallopelit ja jääkiekkopelit mitä on konsoleille ilmestyny.

pthyi.
puke.gif
Et ilmeisesti ole testannut Pro Evolution Socceria, joka on yksi parhaista peleistä mitä ikinä on tehty. Myöskin luulenpa että NHL 2K3 tulee olemaan paljon parempi kuin EA:n jokavuotinen rahastus, jos Sega nyt saa sen tuotua joskus Eurooppaankin.

Konsolipelejä ostaessani huonoja valintoja ei ole tullut tehtyä, mutta PC-puolella Virtual Karts ja Speed Haste olivat ostoksina kyllä sellaista kuraa jotka olisi ollut parempi jättää kaupan hyllyyn. :)

-----------------------------------------------------------------------------
Medal of Honor: Frontline
Ostin pelin, koska pidin PSX:n MOH peleistä, mutta inhosin tätä. Tajuttoman huono pelattavuus, mielenkiinnottomat kentät, eikä jaksanut kiinnostaa muutaman kentän jälkeen enää yhtään. Täysin surkea, vaikka onkin saanut hyvät pisteet arvosteluista.
------------------------------------------------------------------------------
Jaahans että tälläinenkin löytyi.khihihhihiih.
MOH oli todella hyvä kun nostaa vaikeustasoa eikä mene easyllä pää ja joku muu pystyssä pitkin kenttiä.!!!
PS1 MOH oli huonollla grafiikallakin kiinnostava vaikkakin helpohko.PS1 MOH Underground jäi kesken kun tuli liikaa muita häiritseviä tekijöitä (DC,PC+ADSL).PC MOH Allied Assault meni 2 pvässä läpi ja uusiksi ++ level 2 vkoa.PS2 MOH Front Line meni myös läpi ei kylläkään kaikilla kultaisilla tähdillä ja tuota olen jo työstämässä jotta saan kaikki mitalit.Huoh.tulihan proosaa. ja asiaan.
Huonoimmat pelit!!!
1.Nightmare Creatures PS1
2.Rally De Africa PS1
3.Jet Grind Radio DC
4.Cannon Spike DC
5.jää vielä auki kun ei ole pas... ostellut kauhiasti.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
1. Mummy returns PS2
2. Mummy returns PS2
3. Mummy Returns PS2
4. Mummy Returns PS2
5. X - Squad PS2

No niin saatimpas yks lisää tohon listaan, eli uus lista:

1. Mummy Returns PS2
2. Mummy Returns PS2
3. Mummy Returns PS2
4. RC revenge Pro PS2
5. X- Squad PS2

Eli Mummy returns ei vei enää kuin kolme ensimmäistä sijaa listastani :)

Garmageddon 2000 tdr

Siis ei vittu kun porukka oli pilannut kaiken mikä teki edellisistä osista hyvän, koitettiin moninpeliä kaverin kanssa itselläni oli moottoroitu kylpyamme ja kaverilla oli helvetin iso kuorma-auto päätettiin sitten koittaa törmätä täysillä toisiamme päin jotta nähtäs millaiseksi kylpyamme menee. No sitten törmättiin sen jälkee kaverilta tuli viesti että sen autosta oli moottori mennyt paskaksi ja mun kylpyammeeseen oli tullut vain pieni klommo:p .

No PSX-ajoilta muistuu mieleen Bubsy 3D, joka näytti aivan 90-luvun alun ensimmäisiltä 3d-peleiltä. Kenttien seinät olivat yksivärisiä kolmioita, ja jotenkin pelin huonous paistoi läpi joka osa-alueella. Mutta vasta jälkeenpäin tämän on voinut todeta, koska 10v. ei peleiltä niin hirveästi vaatinut, kunhan vaan pelasi jos tuntui edes vähän hyvältä.

1. Soul Fighter. DC
2. FIFA 97 PC:llä
3. Batman Vengeance. PC
4. Yoda's Stories. GB
Nyt ei tule mitään mieleen.

1. South park PC
2.Tommi Mäkinen Rally ps
3. Heist PC
4. Destruction Derby PSone
en nyt keksi muita
mutta suuri pettymys mulle oli vice city siis se on hyvä peli mut mä luulin et se olis ollu parempi

Näitä olen joskus sortunut testaamaan:

1.Grand Prix 3 [PC]
2.Metal Gear Solid 2 [PS2]
3.NBA Jam [N64]
4.San Francisco Rush [N64]
5.Mortal Kombat 4 [PS]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Carmageddon 64.

Joo! Musta tuntui, että se oli tarkoituksellakin niin huono kuin oli. Se oli huonoudessaan niin legendaarinen, että oikein harmittaa kun luovuin omastani. Ehdotonta roskakulttiaatelia.

Kun Carmageddon64:n on vetänyt moneen kertaan läpi, niin ei mikään tunnu riittävän huonolta tuon jälkeen. Muistatteko sen lumimaailman, jossa oli niitä älyttömän jyrkkiä mäkiä? Jessus!

Kun olin vielä kaljapullon kokoinen vesseli, oli ainut konsoli jonka olemassa olosta tiesin Gameboycolor. Nyt vuosien jälkeen tuo pikku ihme on löytynyt kaapista, pölykasan alta. Päätin heti testata vanhoja pelejä, sen kun tein ei ollut epäilystäkään miltä listani tulisi näyttämään.

1. Zorro(GBC)
2. Dinosaurs(GBC)
3.
4.
5. Turok evolution.(eihän tuo nyt kovin huono peli ole, mutta jotain oli keksittävä ja itse turokkiin kyllä aika pahasti petyin...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Kun olin vielä kaljapullon kokoinen vesseli, oli ainut konsoli jonka olemassa olosta tiesin Gameboycolor.

Eli olet nyt 5-vuotias?

Jaa'a, mitähän sitä keksisi. Varmaan sellaiset pelit joita en osaa pelata (ts. ei riitä kiinnostus edes 10min opetella) ja siihen lukeutuu aika vahvasti kaikenmaailman strategiat ja simulaattorit. Ja kyllä FF7:aa aina siihen saakka pelasi mairea hymy naamalla, kunnes kusahti ihan täysin. Toisen CD:n alku. Ja jälkiviisautta tietenkin, että olisi kannattanut hinkata leveleitä maailmankartalla n kertaa enemmän kuin teki sekä ostaa turhalta tuntuvia rojuja kaupasta. Voi sanoa että sinne meni ihan helvetin monta pelituntia hukkaan, saatana. Tuon jälkeen en ole uskaltanut muihin ropeiluihin koskea.

Eilen btw pelasin pitkästä aikaa todellista verbaalipaskaa, Simpsons Skateboardingia. äärimmäisenä Simpsons-fanaatikkona teki mieli lyödä pää Player Onen omistamasta televisiosta läpi. Siis jumalauta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onko joku onnekas sattunut kokeilemaan näitä pelimaailman helmiä? itselläni ainakin heräsi halu hankkia tuo E.T. jostakin! :)

Revolution X:ää on joskus tullut aikoinaan pelattua kolikkopelinä aika ahkerastikin. Arcadena se oli jopa ihan hauskaa.

Ylös Bottom