Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovalchuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Dodiih, on tullut tätäkin peliä nyt pelattua jo useamman päivän. Nettipelin World Tourissakin ihan kivaa menestystä aluksi (olisko noin 10 voittoa putkeen + muutama turnausvoitto). Sitten on nyt tullutkin pari kertaa turpiin. Rankingeissa tällä hetkellä joku yli 200.

Peli on tässä vaiheessa konetta vastaan normaalitasolla liian helppo, joten pitänee nostaa vaikeustasoa, tällä hetkellä tulee ässiä jatkuvasti, eikä vastustajan syöttövuorot mitenkään häävejä ole.

Alkuun peli vaikutti erittäin hyvältä ja ei vielä ole mitään dramaattista mielipiteen muutosta tapahtunut. Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppimään nuo erikoislyönnit (R2 ja L2 lyönnit). Joko se johtuu siitä etten vaan osaa, mutta tuntuu ettei omat erikoislyönnit ole yhtä tehokkaita kuin muilla nettipelaajilla ja omat lyönnit epäonnistuvat suuremmalla prosentilla.

Jos sitä yrittäis opetella volley pelaamisen jalon taidon, niin saattaisi tulla yksi lisä ulottuvuus omaankin peliin. Stopperitkin tahtovat karata liian pitkäksi. Lisää opeteltavaa siis vielä riittää.

PS. En ole itse huomannut tuota aiemmin mainittua bugia.
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Huomenna pitäisi saapua kyseinen peli ja kysyisin miten online puoli on hoidettu? Pystyykö kaverin kutsua peliin vai pääseekö hyvällä onnella samaan peliin. Entä onko 2 vs 2 pelimuotoa?
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Pitikin mennä lukemaan hehkutuksia demon kokeilemisen jälkeen... pakko kai tätä on metsästää kaupoista. Hyvältä tuntui ja lyömisessä on tosiaan enemmän syvyyttä kuin VT:ssä. Riskilyöntien ajoitus tuntui älyttömän tarkalta. Saako ne sen verran hanskaan ettei niitä tule liikaa arasteltua kovemmassa pelissä?
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Huomenna pitäisi saapua kyseinen peli ja kysyisin miten online puoli on hoidettu? Pystyykö kaverin kutsua peliin vai pääseekö hyvällä onnella samaan peliin. Entä onko 2 vs 2 pelimuotoa?

Tässähän juuri se tyhmää ettei kaverille voi laittaa kutsua ollenkaan moninpeliin, sama ongelma mulla Beijingissä, en ainakaan itse löytänyt miten kutsutaan.

Kankkis
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Tässähän juuri se tyhmää ettei kaverille voi laittaa kutsua ollenkaan moninpeliin, sama ongelma mulla Beijingissä, en ainakaan itse löytänyt miten kutsutaan.

Kankkis

Selitäppäs vähän tarkemmin. Miten voi pelata jonkun tietyn vastustajan kanssa? Tekeekö toinen session salasanalla, vai pitääkö haastaa joltain listalta?
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Selitäppäs vähän tarkemmin. Miten voi pelata jonkun tietyn vastustajan kanssa? Tekeekö toinen session salasanalla, vai pitääkö haastaa joltain listalta?

Vaikken Kankkis olekaan, niin minäpä voin selittää.

On mahdollista luoda custom match pelin, eli siis oman huoneen, johon kaveri voi sitten liittyä. Tosin mitään "kutsumista" ei nettipelissä ole, joten pitää kaverin kanssa etukäteen sopia huoneen nimi yms.

Itse en ole luonut pelisessiota, joten en tiedä voiko tuohon laittaa salasanaa...vielä en ole salasana kyselyyn törmännyt.

Nettipeli rakentuu ylipäänsä kahteen kokonaisuuteen:
Player match: Pelataan pelin valmiilla pelaajilla (sisältää mm. aiemmin mainitun custom match moodin).
World Tour: Pelataan itse tehdyllä pelaajalla turnauksia tai yksittäisiä otteluita (sis. rankingit ynnä muuta.)
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Noita junior-turnauksia on nyt tullut muutama tahkottua easyllä ja kyllähän peruspeli alkaa jotenkin sujumaan. Riskilyönnit on edelleen aivan hirvittävän hankalia, eikä niistä oikein osaa päätellä tuliko lyötyä liian aikaisin vai myöhään.

Taitaa vaan ekalle pelaajalle iskeä City of Heroes -syndrooma eli pitää tehdä saman tien uusiksi kun ulkonäkö ei miellytä. ;)
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Itsellä on myös tämä ja on kyllä todella hyvä peli. Koukuttava oikein.

Semmonen askarruttaa, kun päivitin 60 GB konsolini 2.36 ==>> 2.41 ja samalla kertaa nostin pelin vaikeustason "normal" ==>> "hard", niin ihan kuin peli olisi alkanut nykiä hieman, tai sitten kuvittelen vain, enkä ole huomannut sitä aiemmin??

Eli siis peli nykii välillä, kun nyt pelaan siis hardilla. Nykiminen ei ole mitään isoa, mutta kyllä sen pallon liikkeestä huomaa... Onko muilla tullut vastaan vastaavaa??
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Peli tuntuu nykäisevän pikkuriikkisen aina kun se lataa yleisön ääniä (ekan kerran?). Kovemmissa turnauksissa sen huomaa useammin lähinnä siksi, että yleisö alkaa möykkäämään kesken pallorallinkin. Ei se onneksi menoa pilaa, ainakaan vielä, mutta harmittaa toki moiset. Varsinkin kun on pelannut jotain Burnout Paradisea jossa on valtava KAUPUNKI jota striimataan lennosta ja kaikki pyörii sulavasti. Lisää ammattitaitoa tarvitaan koodauspuolelle. :)
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Onko kellään havaintoa, pystyykö pelissä jotenkin määrittämään että kaksinpeliä pelattaessa samalla koneella, syöttäjä olisi aina alhaalla? Epäreilua kun pelataan, että toinen joutuu syöttämään kokoajan ylhäältä.
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Kun pelaa yksittäisen turnauksen niin onko mahdollista valita ketä turnauksiin osallistuu? Kokeilin juuri ja siinä Borgi ja Becker oli joka turnauksessa mukana vaikka otti vain 3 kierroksen turnauksen! Eli saanko valita peliparit itse vai en? MAhtava peli muuten!
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Onko kellään havaintoa, pystyykö pelissä jotenkin määrittämään että kaksinpeliä pelattaessa samalla koneella, syöttäjä olisi aina alhaalla? Epäreilua kun pelataan, että toinen joutuu syöttämään kokoajan ylhäältä.

Ylipäätään oon aika v-mäistä pelata ylhäällä, jos on tottunut pelaamaan alhaalla.Mites juokseeko se jannu L1 ja R1-napeista vai kipittää vaan eteen ja taakse. Tuntuu ettei millään kerkee juosta pallon perässä enää pro-vaiheessa.
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

hanipai, kannattaa irrottaa ote ristiohjaimesta aina hetkeksi kun vastustaja lyö, jotta painaa varmasti vain ja ainoastaan oikeaan suuntaan. Jos aavistaa vähänkin väärään, ei palloihin oikein ehdi.

L1 tosiaan juoksee hitusen kovempaa tarvittaessa.
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

onko kukaan jaksanu värkätä jarkko niemistä tähän peliin?:)
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Kuinka pitkiä matseja voi pelata netissä? Voiko pelata kolmesta erästä poikki -systeemillä? Tietenkin niin, että erä menee kuudesta pelistä poikki.

Onko muuten joku täältä valmis luopumaan pelistä? Olen yrittäny käytettynä löytää, vielä ei ole kukaan tarjonnu.
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Onkos tässä muuten muuttuvat sääolot otteluiden aikana? Pelasin itse eilen illalla ihan tekoälyä vastaan Toronton kentällä näytösottelua, kun kyseinen turnaus on nyt menossa oikeastikin. Olin huomaavinani, että kentän valaistus muuttui ottelun aikana kirkas => varjoisa => kirkas => varjoisa väliä. Ottelua edeltäneessä info-ruudussa luki sään kohdalla muistaakseni "mostly sunny" eli enimmäkseen aurinkoista.

Voi olla, että olin väsynyt ja siksi keli näytti muuttuvan, mutta kysytään nyt, onko muut pelin omistavat huomanneet samaa ilmiötä jollain kentällä pelatessaan? Tänä aamuna pelasin uudestaan, mutten mielestäni huomannut samaa ilmiötä...
 
Vastaus: Top Spin 3[PS3]

Ostinpas tuossa juuri tän pelin. Aloittelen täällä harjoitus moodissa enkä voi millään käsittää miten saa kovan aloituksen :D ohjeissa sanotaan paina X ja pidä pohjassa ja vapauta... ei se silti kovasti lähe :eek: parhaillaan saanu hikisen yhden tähden lyönnin :(

Edit: Kyllähän siihen tunteroinen meni että onnistuin painaa oikeeseen aikaan nappeja ... On muuten loistava peli, haastetta piisaa pitkäksi aikaa ja ihan kivan näköinenkin ja realistinen.
Nettipelaajiakin vielä löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom