Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[TP] liigamatsit.

samffa

New Member
Tänne kaikki TPn liigamatsien sopimiset.

Eli TC, mikä päivä sopisi teille parhaiten. Meille varmaan kaikki muut paitsi PE ja LA illat
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Noh, Pe ja La olisi sopinut parhaiten.. Huomenna alkuillasta meibi?
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

mä en ainakaa pääse... tiedoks vaan
E: ja muuten samffa yritä sopii ens viikon matsi jollekki muulle päivälle ku torstaiksi ku torstaisin mä en pääse ja ois joskus kiva päästä pelaa .
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

yritän aina saada alkuviikkoon, koska PE ja LA ei käy ja jos SU jättää matsin ja jos toinen ei saakkaan porukkaa niin se viivyttää sitten koko liigaa. Eli aina mieluiten MA - TO
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

LICK sopisiko teille matsi ensiviikolla siinä MA - KE? Onhan tämä vähän aikaista miettiä asiaa mutta olisi kiva jos saisitte
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Niin meinaako LICK vielä pelata matseja. Voisi vähän informoida meikäläistä ni tietää sitten että tarviiko sitä ens viikon matsia sopia ollenkaan
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

Heh, en tajunnut että täällä on tämmöinenkin ketju.

Kyllä aiomme pelata sen matsin, mieluummin viikonloppuna että saadaan edes muutama pelaaja.
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

miksikä sitä matsia ei pelattu:confused:
Olitte vähän liian nopeita poistumaan, esimerkiksi CG:ssä on se 20 minuutin raja minkä jälkeen voi anoa "no-show:ta", mutta uskoisin ettei kukaan suomalainen tekisi mitään sellaista, joten olisiko mitään että pelataan se tänään 19-21? wallu0:lle on nyt uusi ystävän lisäyspyyntö lähetetty, koska se jonka hän oli lähettänyt minulle ei jostakin syystä toiminut; Käyttäjä on jo poistanut kutsun tjsp.
 
Vastaus: [TP] liigamatsit.

No voi saamari. Mä tuskin pääsen pelaamaan tänään. :mad: Eikö sitä matsii vois sopia pe-su???? Keskiviikkokin saattaa käydä.
 
Ylös Bottom