Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

Kiitos onnitteluista, ja mukava huomata, että onnetar on edes joskus omallakin puolella. Kiitos myös ylläpidolle hyvästä kisasta ja hyvistä palkinnoista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juzecko
Ilmeisesti muutkaan eivät ole vielä saaneet paketteja, vai ovatko?

Todennäköisesti ei ketään ole vielä saanut.

Tein virheen, kun olisi pitänyt pyytää palkinnot itselleni ja sitten vasta kilpailu pystyyn. Nyt Englannin pää ei vastaa maileihini. Voi tietty olla että kyseinen henkilö on lomalla ja en tiedä keneen muuhun voisin ottaa yhteyttä.

Olen pahoillani tästä, mutta odotellaan vielä jos vastaisivat.
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

XShava sanoi:
En ole vieläkään saanut yhteyttä vastapuoleen. Yrittelen kuitenkin vielä.

Ajattelin ihan nyt rekisteröityä tänne teidän sivuillenne, kun itseäni pisti silmään tuo kyseinen lainaamani viesti. On muuten varsin hienot nämä teidän uudet voorumit btw! :)

Mutta juu olen siis suomalaiselta Game Reality pelisivustolta ja itsehän järjestimme niin ikään tuossa hiljattain samanlaisen Transformers kilpailun sivuillamme.

Kilpailumme on jo päättynyt, eivätkä ne kaverit sieltä Lontoosta ole vieläkään
lähettäneet niitä palkintoja(vaikka oisi jo pitänyt)ja olen saanut asiasta jo pari mailiakin ihmisiltä, joissa palkintojen viipymistä ihmetellään.

Olen kolme kertaa yrittänyt ottaa jo yhteyshenkilööni yhteyttä ja kysellä asiasta, mutta turhaan.. Ei ole vastannut ainakaan vielä.

On vain mielenkiintoista, että teillä tuntuu olevan samanlainen ongelma asian suhteen, eli ilmeisesti kukaan kilpailunne voittajista ei ole palkintojaan saanut... Halusin vain jakaa tämän tiedon teidän kanssanne ;-)

Jatketaan odottelemista...
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

GR_M sanoi:
Ajattelin ihan nyt rekisteröityä tänne teidän sivuillenne, kun itseäni pisti silmään tuo kyseinen lainaamani viesti. On muuten varsin hienot nämä teidän uudet voorumit btw! :)

Mutta juu olen siis suomalaiselta Game Reality pelisivustolta ja itsehän järjestimme niin ikään tuossa hiljattain samanlaisen Transformers kilpailun sivuillamme.

Kilpailumme on jo päättynyt, eivätkä ne kaverit sieltä Lontoosta ole vieläkään
lähettäneet niitä palkintoja(vaikka oisi jo pitänyt)ja olen saanut asiasta jo pari mailiakin ihmisiltä, joissa palkintojen viipymistä ihmetellään.

Olen kolme kertaa yrittänyt ottaa jo yhteyshenkilööni yhteyttä ja kysellä asiasta, mutta turhaan.. Ei ole vastannut ainakaan vielä.

On vain mielenkiintoista, että teillä tuntuu olevan samanlainen ongelma asian suhteen, eli ilmeisesti kukaan kilpailunne voittajista ei ole palkintojaan saanut... Halusin vain jakaa tämän tiedon teidän kanssanne ;-)

Jatketaan odottelemista...
Hei,

ja tervetuloa jäseneksi. On aina mukavaa nähdä muidenkin sivujen edustajia tällä foorumilla! Samaten on hyvä tietää ettemme ole yksin Transformes probleeman kanssa... :rolleyes:
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

GR_M sanoi:
Mutta juu olen siis suomalaiselta Game Reality pelisivustolta ja itsehän järjestimme niin ikään tuossa hiljattain samanlaisen Transformers kilpailun sivuillamme.

Kilpailumme on jo päättynyt, eivätkä ne kaverit sieltä Lontoosta ole vieläkään
lähettäneet niitä palkintoja(vaikka oisi jo pitänyt)ja olen saanut asiasta jo pari mailiakin ihmisiltä, joissa palkintojen viipymistä ihmetellään.

Olen kolme kertaa yrittänyt ottaa jo yhteyshenkilööni yhteyttä ja kysellä asiasta, mutta turhaan.. Ei ole vastannut ainakaan vielä.

On vain mielenkiintoista, että teillä tuntuu olevan samanlainen ongelma asian suhteen, eli ilmeisesti kukaan kilpailunne voittajista ei ole palkintojaan saanut... Halusin vain jakaa tämän tiedon teidän kanssanne ;-)

Jatketaan odottelemista...

Erittäin paljon kiitoksia kirjoituksestasi ja voin kertoa että te ja me emme ole ainuita joille kävi näin. En nyt ruve muita tahoja tänne kertomaan elleivät he itse asiasta myös mainitse. Mutta muutamalla medialle kävi sama homma kuin meillekin. Eli kisa oli, mutta palkintoja ei kuulu.
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

XShava sanoi:
En ole vieläkään saanut yhteyttä vastapuoleen. Yrittelen kuitenkin vielä.

Tässä olen hieman selvitellyt asiaa eteenpäin ja jos teillä on ollut sama yhteysenkilö kuin meillä niin ei kannata odotella ainakaan erään herran vastausta.. On lähtenyt sapattivapaalle ja tulee syyskuussa takaisin. :mad:
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

Juu, meillä oli sama ongelma. Kilpailun palkintoja alkoi tulla vasta lukuisten meikäläisen vihaisten mailien jälkeen järkyttävän pahasti myöhässä ja ripotellen, ja nekin suurimmalta osin vääriä, eli ei niitä joita oltiin skabassa luvattu. Vain pääpalkinto oli juuri sitä mitä pitikin, onneksi. Julisteet olivat aivan eri pelistä ja nekin enemmän tai vähemmän rutussa vieläpä molemmista päistä. Vain muutaman niistä pystyi lähettämään voittajille. Monien muiden luvattujen palkintojen tilalle saatiin TransFormers DEMOJA!!! ja jotain tuhannen Tasmanian paholais Nintendo-pelejä :confused: Lopulta runsaan 3 kuukauden väsytyssodan ja tiiviiden raivonpurkausteni siivittämänä saatiin viimeisetkin palkinnot meille ja siitä eteenpäin lähetettyä voittajille. Pahoittelivat kyllä koko ajan toimintaansa kohteliaasti ja jopa anelevasti, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Harkitsen kyllä viisitoista kertaa, ennenkuin edes harkitsen ottavani seuraavan skaban kyseiseltä putiikilta. Onneksi kuitenkin kaikille voittajille saatiin lähetettyä edes niitä 'korvaavia' palkintoja.
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

Mitä loistoputiikkia tästä saa kiittää?
 
Vastaus: Transformers -kisa (21.5.2004 - 17.6.2004)

Hex sanoi:
Mitä loistoputiikkia tästä saa kiittää?
Kyseessä oli eräs PR-firma, joten tavallisten kuluttajien ei tarvitse olla huolissaan.
Järjestelyt korvaavien palkintojen saamiseksi ovat edelleen käynnissä ja toivottavasti kohta keksitään jotain.
 
Ylös Bottom