Transformers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thingy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
unicron muutti megatronin galvatroniksi ja sitten ilmeisesti lopuksi siihen mika on nykyaan armadassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onkos tämä Melbourne house sama pulju joka teki mm. Grand Prix Challengen? alkaa tuo talo siinä tapauksessa keräämään melkoista arvostusta meikäläisen silmissä!
Tosin, enpä ole vielä tätä Transsua edes pelannut, mutta arvostelun myötä on ainakin ostospäätös tehty! :)

Harmi tosiaan että noita alkuperäisiä hahmoja ei ole mukana... varsinkin Bumblebee! :(

Transformers iski meikäläiselle kuin tuhat volttia, vähän niin kuin tuossa viime vuoden lopussa Prince Of Persia. Ihmetyttää vain, ettei peli ole saanut arvostusta muissa pelimedioissa. Gamerankingsin keskiarvo jäi vain 76 %:in.

Joop. Onhan se mahtava lisenssipeliksi.
Parempaa saa jo vähän hakea, mutta moninpeliä jäin vähän kaipaamaan.

Itse pääsin tänään testaamaan tuota peliä ja ihan menevältä peliltä vaikutti. Pitää ostaa peli sitten kun hinta putoaa sinne ~30

No juu, onhan tuo peli tuolla hyllyssä, mut en ole vielä testannut itse. Olen kyllä katsellut kun veljeni pelaa sitä. Näyttäähän se aika hyvältä ulospäin, yllättävän hyvä lisenssipeliksi. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simon
Itse pääsin tänään testaamaan tuota peliä ja ihan menevältä peliltä vaikutti. Pitää ostaa peli sitten kun hinta putoaa sinne ~30

Simply games tarjoaa peliä 40 euron hintaan... taitaa olla halvin paikka tällä hetkellä. ---vai tietäisikö joku halvempaa?

Vastaus: Transformers

Avataanpa jälleen vanhan keskustelun pölyiset kannet. Luovuin aikanaan tyhmyyttäni Transformersista ja aikomuksenani on hankkia peli jälleen takaisin. Yllätyksekseni huomasin, että Play.comin listoilla ei ole enää perinteistä Transua, vaan tilalle on paukahtanut Transformers Director's Cut. Tietääkö kukaan, onko tuossa erikoisversiossa muuta eroa alkuperäiseen kuin että se sisältää Making of -dokumentin?

Vastaus: Transformers

feldon sanoi:
No hei, onhan Red Dead Revolverikin ihan hyvä peli :rolleyes:
Juu, niin hyvä, etten ole siihen missään vaiheessa edes koskenut :eek:. Toivottavasti Transu on maistunut sinulle hyvin. Transformers on sen verran kova tekele, että se täytyy hankkia kuun vaihteessa palkkapäivänä. Taitaa muuten Play.comin Transformers olla viimeisiä eriä, joita tulee ylipäänsä myyntiin

Ylös Bottom