Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trauma Center.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ISODee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ISODee

Member
Sitä vaan kysyisin että onko vieläkään tullut julkistamispäivää vieläkään? kattelin netti kauppoja niin osassa luki että tänään julkastais ja joissakin luki että 22.12 ja vielä löyty tietoa että vasta ensikuussa julkastaisiin? olisi kyllä mahtavaa jos se jouluksi kerkeisi niin voisi joululahjaksi pyytää.

Vastaus: Trauma Center.

Enpä nyt muista tähän hätään onko EU päivää lyöty lukkoon, mut heti pitää kyl ottaa haltuun...

Noniin, laittakaahan kommentteja, eilen tais tulla hyllyille. Ite meen tänään illemmal hakemaan ja sunnuntaina sit pelit pystyyn :)

Jaahas, tuli eilen napattua mukaan kaupasta. Muutaman tehtävän olen ehtinyt vetää ja vaikutti hyvin pitkälti samalta kuin DS:llä. Itse asiassa täysin samalta, mutta nyt vain isolla ruudulla.

Slash80 sanoi:
Jaahas, tuli eilen napattua mukaan kaupasta. Muutaman tehtävän olen ehtinyt vetää ja vaikutti hyvin pitkälti samalta kuin DS:llä. Itse asiassa täysin samalta, mutta nyt vain isolla ruudulla.

Eikös kyseessä ole sama peli, tai näin ainakin muistelisin GameTrailersin arvostelussa sanottaneen.

hide sanoi:
Eikös kyseessä ole sama peli, tai näin ainakin muistelisin GameTrailersin arvostelussa sanottaneen.

Onhan tuo. Sama peli joillain lisäominaisuuksilla ja lisäpelattavalla. Wii versio on kuulemma muutenkin parempi. Ja voisin kuvitella, että mote tekee pelaamisesta vielä hieman mieluisampaa.

Tämä lähti muuten tänään tilaukseen. DS-versio oli aikanaan niin mielenkiintoinen, joskin välillä rasittava. Peli vain jäi pahasti kesken, koska sain tehtyä sillä niin hyvät vaihtokaupat, että päätin siirtää sen pelaamista myöhempään eli hankkia sen myöhemmin uudestaan. Ja hyvä näin sillä nyt tuota pääsenkin pelaamaan Wiillä, joka tosiaan on kuulemma se parempi versio. Voi kuitenkin olla, ettei tämän hankkiminen kannata, jos jo omistaa DS-version. Varsinkin, jos pelin kannettavuus sattuu olemaan itselle tärkeää.

Aika pahasti myöhästyi tämä peli Euroopassa, mutta saatiin viimein peluuseen, ja hyvää on ollut. Healing Touchia en tosin ole ihan nyt saanut hallintaan, vaikka olen jo jossain tehtävässä 3-8. Onkos HT:n käyttö rajoitettu yhteen kertaan / leikkaus, kun ei ainakaan tuntunut toista kertaa aktivoituvan?

Tässä on muuten loistavat kontrollit.
Työvälineiden valintaan nunchan tatilla kun tottuu, niin pelaaminen tuntuu todella luonnolliselta.
DS:lle hankin tämän ensimmäisten pelien joukossa mutta kyllä se Wiillä maistuu paremmalta.

noose01 sanoi:
Tässä on muuten loistavat kontrollit.
Työvälineiden valintaan nunchan tatilla kun tottuu, niin pelaaminen tuntuu todella luonnolliselta.
DS:lle hankin tämän ensimmäisten pelien joukossa mutta kyllä se Wiillä maistuu paremmalta.

Olen kyllä samaa mieltä. DS:llä tuo kontrolli jo tuntui hyvältä, mutta Wii tekee siitä paljon paremman. Lähinnä tuon työvälineiden valinnan ansiosta, mutta on se muutenkin mukavampaa Wiillä. Jo pelkkä pihtien käyttö tuntuu todella hienolta ja aidolta. En enää palaisi takaisin vanhaan. Onneksi jäi tuo DS-versio aikoinaan pahasti kesken.

Nyt olen vääntänyt itseni tehtävään 5-6. Gamefaqsin ohjeen perusteella olen suorittanut 77% pelistä. (pakollisia operaatioita on 35 ja olen suorittanut 27)

Tämä on tämmöinen että pitää pelata pienissä erissä. Operaation jälkeen on useasti ihan läkähtynyt. Sitten ainakin yhdessä Pandoras Box tehtävässä kävi sillai, että käsi rupesi tärisemään hirveästi kun oli niin tiukka operaatio, että meni pieleen kun tähtäin pomppi ympäri ruutua käden tärinän tahdissa. Mitään realistista lääkärisimulaatiota on turha odottaa koska...
pelissä joissain tehtävissä ammutaan laserilla kudoksen sekaan mennyttä bioaseörkkiä. Peli on muutenkin ekaa lukua lukuunottamatta taistelua bioaseörkkejä vastaan, jotka liikkuvat kudoksen sisällä.
Tänään kun pelasin aamulla niin alkoi jo aika pahasti tökkiä peli että en tiedä jaksanko pelata läpi tätä. Olihan tässä omat hauskat hetkensä kyllä. Tässä pelissä selvästi noudatetaan tuota japanilaisen pelisuunnittelijoiden filosofiaa, että kuusi tuntia on sopiva pituus pelille, jos se on tarpeeksi intensiivinen.

On totta että tallaista peliä kannattaa pelata vain vähän kerrallaan, mutta mielestäni tämä peli on aivan loistava, jopa wiin parhaimmistoa. Tässä jopa ottaa joitain asioita ihan tunnetasollakin tosissaan, aika jännä efekti. Mielestäni peli saisi tulevaisuudessa kehittyä siihen suuntaan että operaatiot vaatisivat enemmän taitoa ja että instrumentteja olisi vaikka puolet lisää (ja ne aktivoituisivat painamalla c-tä pohjassa). Nyt tuntuu vähän hassulta saada coolia kun pistää haavan umpeen 3:lla zigzag ompeleella...

Mutta siis kerrassaan mahtava peli. Ja kyllä se hoitsu on niiiiiiin pantava että :p

Alkuinnostuksen jälkeen tämä jotenkin tympii. Pelaisin niin paljon mieluummin vakavaa kirurgisimua kuin räiskisin laserilla jotain örkkejä. Silti, on tämä parhaina hetkinään upean hektinen ja kun vaikean leikkauksen saa viime hetkellä valmiiksi niin onnistumisen tunne on palkitseva. Kakkososaan on tulossa co-op-moodi, ja toivottavasti (tuskin) olisi vähemmän tuota "avaruusprötö-osastoa".

Calathia sanoi:
On totta että tallaista peliä kannattaa pelata vain vähän kerrallaan, mutta mielestäni tämä peli on aivan loistava, jopa wiin parhaimmistoa. Tässä jopa ottaa joitain asioita ihan tunnetasollakin tosissaan, aika jännä efekti.

Totta puhut. Lyhyissä pätkissä on tullut itsekin pelailtua ja vielä ei ole alkanut tympimään pätkääkään. Alkuhehkutukset on kyllä sen verran hyviä, että operaatiohin todella suhtautuu tyyliin "Jumalauta nyt pistän tämän potilaan niin kuntoon, että ei ole ennen ollut"

Ylös Bottom