Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Kiitos tuon viljapellon rakennuksesta saadun resurssibonuksen, pääsen 7 hengen sotajoukolla mellestämään huomenna jo klo 12:15.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Noniin, eihän tässä pystynyt olla kokeilematta yhtä ryöstöretkeä naapurin pikkukylään kahdella soturilla. Lopputulos oli voitokas ja sain palkkioksi 30 jokaista resurssia.

Kohta valmistuu kolmas nuijamies ja seuraava ryöstöretki saa alkaa!
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Miten muuten lie, voiko Wiillä pelata Traviania, vai onko selain liiaan rajoittunut moiseen puuhaan (en pääse juuri nyt testaamaan)?

E: Jees, toimii mitä mainioimmin. Hyvä juttu, nyt ei tarvi avata tietokonetta aamulla, kun voi hoitaa asiat (siis pelaamisen) tällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

makedin sanoi:
Miten muuten lie, voiko Wiillä pelata Traviania, vai onko selain liiaan rajoittunut moiseen puuhaan (en pääse juuri nyt testaamaan)?

E: Jees, toimii mitä mainioimmin. Hyvä juttu, nyt ei tarvi avata tietokonetta aamulla, kun voi hoitaa asiat (siis pelaamisen) tällä.


Kaikkeen se uusi teknologia pystyy ;)

Mulla on samat ajatukset kuin sulla,ei tarvitsisi aukaista konetta aamulla.


Huomenna marketti pystyssä. Lähetystö on jo. Rautaa olisi ylimääräistä tarjolla...
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Noniin, ryöstöretket alkavat tosiaan tuottaa tulosta. Huomenissa voin rakentaa marketin ja lähetystön, kaikkia resursseja paitsi puuta tulee luultavimmin riittämään vaihtoon saakka.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Meikäläisellä kauheeta kituuttamista. Pakko kai keskittyä pelkästään resursseihin vähäksi aikaa. Marketti ja lähetystö sitten vissiin joutuvat odottamaan parempia aikoja.

Puu: 35
Savi: 40
Rauta: 25
Vilja: 9

Ja asukkaita 39
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

eli seuraavalle kolmelle aukeaa paikka kunhan saan kasaan:

puuta 258 yksikköä
savea 72 yksikköä
rautaa 159 yksikköä
viljaa 162 yksikköä

mitä resursseihin tulee, jää tuo rakentaminen nyt hetkeksi itseltäni, vain välttämättömät resurssien saannin takaamiseksi, mutta allianssi on nyt tärkein.

kahden liittouman kanssa on hyökkäämättömyys sopimus epävirallisesti "kirjoitettu".

ai niin, liittoumaan kuulumaton kaverini pelailee GrimReaper-nimellä, ja lupasi jelppiä kunhan saa oman tuotannon pyörimään.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mulla alkaa 7 minuutin päästä hyökkäys kotikylässäni. Tuhlasin jo tuossa vähän resursseja, ettei paskiainen pääse kaikkia viemään. Samoin aattelin tason 2 marketin valmistuttua valita jonkun kaukaisen diilin aikaa pelatakseni. Saa nähdä miten käy..

Hyökkääjä: http://s1.travian.fi/spieler.php?uid=1368 Jurpo

Mä voin Vinnie tossa 8-9 minuutin päästä lähettää sulle vähän resursseja, jos se nyt hyökkäyksen alla onnistuu.

edit: Täh. Ekasta hyökkäyksestä toivuttiin 4 puun menetyksellä? A great victory for anti-warfare.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
puuta 258 yksikköä
savea 72 yksikköä
rautaa 159 yksikköä
viljaa 162 yksikköä

Onhan sulla tilaa, jos laitan vähän tulemaan ?

Puuta: 53
Savea: 89
Rautaa 48
Viljaa: 44
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Niin jos heilauttaisin lähetystön pystyyn, niin olisiko liitossa tilaa? (Pelissä tosiaan nimellä Notinki)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

XShava sanoi:
Onhan sulla tilaa, jos laitan vähän tulemaan ?

Puuta: 53
Savea: 89
Rautaa 48
Viljaa: 44

varastoon mahtuu, tai siis kätköönhän nuo mun resurssit menee :D

nothing sanoi:
Niin jos heilauttaisin lähetystön pystyyn, niin olisiko liitossa tilaa? (Pelissä tosiaan nimellä Notinki)

ei vielä mutta XShava ja FolioMies auttaa, eiköhän kohta päästä päivittämään tasolle 4, jolloin aukeaa paikka kolmelle
uudelle jäsenelle. :)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Lähetin sulle Vinnie kans resursseja seuraavasti:
Puu: 119
Savi: 4
Vilja: 27

Pelaaja: VinnieFIN
Kesto: 4:29:24 <-- :)
Kauppiaita: 1
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

No aamulla heräillessä pääsen lähetystön rakentamaan. Voisi antaa edes hieman suojaa isojen pahojen poikien hyökkäyksiltä. Eli ilmottaudun jonoon liittoumaan.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

eli nyt sitten puuttukin seuraavia artikkeleita:

puu 33
rauta 61
vilja 60

edit: tilanne 1.2.2007 klo 00:47

ja lukuhan pienenee kokoajan kun nuo asukkaani ahkeroivat töissä.

ilmoittelen väliaikatietoja tähän.

edit: seuraavat kaksi halukasta liittouman jäseneksi, vaatimukset: lähetystö taso1, marketti taso 1.

ja nothing olet listalla seuraavana, diplomaatin arvolla varustettuna. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
varastoon mahtuu, tai siis kätköönhän nuo mun resurssit menee :D

Lähti seuraa satsi:
XShava Kuljetus kylään Rähjä
Saapuminen 1:20:38 . kello 02:09
Resurssit 101 | 50 | 151 | 63
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
eli nyt sitten puuttukin seuraavia artikkeleita:

puu 33
rauta 61
vilja 60

edit: tilanne 1.2.2007 klo 00:47

ja lukuhan pienenee kokoajan kun nuo asukkaani ahkeroivat töissä.

ilmoittelen väliaikatietoja tähän.

edit: seuraavat kaksi halukasta liittouman jäseneksi, vaatimukset: lähetystö taso1, marketti taso 1.

ja nothing olet listalla seuraavana, diplomaatin arvolla varustettuna. :D


Nyt rupesi marketti valmistumaan mulla, kestää 1.30 asti. Tarviatteko resursseja?

Mulla on nyt tuo kolmen päivän suoja poissa, kohta varmaan alkaa paskiaisia näkyä ovella. Voisin laittaa tulemaan resursseja niille jotka tarvitsevat lähetystöjä varten, eipähän menisi vääriin käsiin.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Perkale! Mun kylään hyökkäsi joku Soja niminen hyypiö. Otti noin 10 kaikkea. Koordinaatit tuolle pirulaiselle ovat 5 / -45. Pieraiskaa edes sinne päin! :mad:
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

minulle voi lähettää jos haluaa allianssin laajennusta nopeammin.

puuta puuttuu 25 yksikköä.
rautaa puuttuu 52 yksikköä
viljaa puuttuu 58 yksikköä

ainoa todella kriittinen resurssien keruu kohteeni on vilja, joka hupenee koko ajan 6 / tunti.

pziuz sanoi:
Perkale! Mun kylään hyökkäsi joku Soja niminen hyypiö. Otti noin 10 kaikkea. Koordinaatit tuolle pirulaiselle ovat 5 / -45. Pieraiskaa edes sinne päin! :mad:

lisäsin vihollisten listaan allianssin foorumilla, jota saa luettua kun on allianssissa virallisesti.
42 asukasta, eli kasataan armeija ja isketään, ei ryöstönä vaan normaalina, niin kuoloo siviilit pois :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Saan huomenna marketin ja lähetystön pystyyn ja olisin valmis liittymään allianssiin. Pistän viljaa tulemaan sinnepäin hetimiten, kunhan nuo joskus valmistuvat.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
minulle voi lähettää jos haluaa allianssin laajennusta nopeammin.

puuta puuttuu 25 yksikköä.
rautaa puuttuu 52 yksikköä
viljaa puuttuu 58 yksikköä

ainoa todella kriittinen resurssien keruu kohteeni on vilja, joka hupenee koko ajan 6 / tunti.



lisäsin vihollisten listaan allianssin foorumilla, jota saa luettua kun on allianssissa virallisesti.
42 asukasta, eli kastaan armeija ja isketään, ei ryöstönä vaan normaalina, niin kuoloo siviilit pois :D


Voisin kohta laittaa tulemaan nuo puut. Marketti valmistuu ihan just.
 
Ylös Bottom