Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vaikuttaa osaavalta porukalta, sanoisin kyllä liitolle.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Ihan positiivista, että meitinkin pienelle poppoolle tulee liittoutumispyyntöä, joten sopii hyvin. Lisäksi päästään osaksi suurempien rattaitten liikkeitä, mikä mielenkiintouttaa peliä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Tuli aloitettua peli yön hiljaisuudessa ja olen aloittelija tässä niin olisi hyvä päästä kfin-liittoumaan mukaan. Lähetystö on jo rakennettu ensimmäiselle tasolle. Olen pelissä nimimerkillä Juhohfin ja kylä löytyy koordinaateista 61/-18.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

"voidaanko liittoutua liittolaiseiks= liittoutumiskutsu lähetetty.."

Travian fi3

Mitäs tehään?

Ihan miten vaan, mutta farmiliitto tuokin on.Ei mitään järkeä tehdä sopimuksia farmien kanssa, joilla muutenkin jo nyt +3 liittolaista...Tämä on juuri tälläinen liitto, joka on jyrätty kuukauden sisällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Ihan miten vaan, mutta farmiliitto tuokin on.Ei mitään järkeä tehdä sopimuksia farmien kanssa, joilla muutenkin jo nyt +3 liittolaista...Tämä on juuri tälläinen liitto, joka on jyrätty kuukauden sisällä.
Mistä sen näkee? Jos näin on, niin sitten ei tietenkään kannata.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mistä sen näkee? Jos näin on, niin sitten ei tietenkään kannata.

Esimerkiksi siitä, että nyt jo 4farmi liittoa liittolaisena. Liittoutumiset tehdään myöhemmin, nuo ovat niitä liittoja jotka lähettelevät liittoutuma kutsua puolelle liitoista.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Milläs servulla porukka pelailee jos vielä mukaan ehtisi?

Voisi vanhoja muistoja verestellä, niinkuin varmaan aikasemmin oon jo kirjotellut niin parhaimmillaan taisi olla 18 kylää ja lähemmäs 14k asukkaita kun kaverin kanssa vuosi-pari sitten pelattiin. Pelaaminen loppui sitten siihen että tuli naapuri-liitosta viis tyyppiä päälle, kerättiin muutaman naapurin pakit mun pääkylään ja pari nyrkkiä saatiin alas mutta ei se loputtomiin kestänyt ja sinne meni yli puolet kylistä viljalukkoon kun ei kovin monelta pelaajalta sitten saanutkaan pakkeja...
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mahtuuko liittoutumaan tällä hetkellä? Paljonkos tarvittaisiin resuja että saataisiin Lähetystöä ylöspäin? Uuden pelaajan suojani loppuu parin minuutin päästä, ja pari uhkaavaa kylää on vieressä. Saas nähdä miten käy.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mahtuisiko vielä liittoon mukaan? Oli pakko taas parin vuoden tauon jälkeen kokeilla, miten pelaaminen sujuu. Teutoneilla mennään, ja aika hyvin alkuun pääsi vaikka pari viikkoa myöhässä aloitti.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mahtuisiko vielä liittoon mukaan? Oli pakko taas parin vuoden tauon jälkeen kokeilla, miten pelaaminen sujuu. Teutoneilla mennään, ja aika hyvin alkuun pääsi vaikka pari viikkoa myöhässä aloitti.
En vastaa jäsenasioista (tai mistään muustakaan :)), mutta päätellen siitä, että liittoon otetaan jäsentarpeessa myös KonsoliFINin ulkopuolisia naamoja, eiköhän sisäpiiriläinen aina mukaan mahdu.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Nyt jo alkaa olla aika ja kiinnostus kuitilla tätä kohtaan..
Voisin tuon minun akkon antaa jollekkin mikäli kelpoo, pistää vaikka privaa niin vaihdan salasanan haluamaksesi.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Olin lomamatkalla yli viikon ja mun käyttäjätili oli poistunut... Noh alotin uuden Servu kolmosella nimimerkillä Zombipoju (32|-58) on mun kylän sijainti. Mitä mun kannattas ihan eka alkaa kehittään? Lähettäkää mulle kutsua liittoon heti kun mahdollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Olin lomamatkalla yli viikon ja mun käyttäjätili oli poistunut... Noh alotin uuden Servu kolmosella nimimerkillä Zombipoju (32|-58) on mun kylän sijainti. Mitä mun kannattas ihan eka alkaa kehittään? Lähettäkää mulle kutsua liittoon heti kun mahdollista.

Oikea sijainti korjattu lainaukseen (32|-52 -> 32|-58) Tervetuloa takaisin, toivottavasti pääset nopesti takaisin vanhaan tilanteeseesi. Alkuun varmaankin kannattaa kasvattaa resursseja ja rakentaa riittävän iso kätkö jotta ryöstäjät ei saa mitään. Tehtäviä voi myös tehdä vaikka niissä joutuu tekemään rakennuksia niin resurssit saa takaisin palkkioina (=ilmaiset rakennukset). Minun neuvoja ei välttämättä kannata noudattaa sillä olen vielä aloittelija tässä pelissä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Mitenkäs näitä tehtäviä voi tehä? ei ole tullu yhtään vastaan.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Hih,tulipas tämä taas alotettua. Pitänee kattoa, miten aika riittää, ku meinaa aika olla kortilla joka päivä, mutta toisaalta kyllähän sitä kerkee travianissa käydä, ku muutenkin dataa joka ilta ;)

Joskus pari vuotta sitten tuli aktiivisesti pelattua, mut sit loppu mielenkiinto, ku tuli liikaa kyliä ja oli liikaa tekemistä. Jos nyt jaksais, pitää vaan toivoa, että selviän, ku nyt vasta alottelin..

Nimimerkki / kylän koordinaatit
Frosty / 67|-2
 
Ylös Bottom