Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Treffielokuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Luin tuosta Unelmien sielunmessu -arvostelusta, ettei se sovellu deittielokuvaksi. Siitä tuli sitten mieleen, että tein 90-luvulla sellaisenkin urotyön, että vein deittini katsomaan Brain Deadia. :D

Onkos muilla hauskoja, noloja tai muuten vaan älyttömiä kokemuksia leffatreffeiltä?

Vastaus: Treffielokuvia?

Tämä amerikkalaisissa elokuvissa miljoonia ja taas miljoonia kertoja esitetty tapa viedä nainen treffeille leffateatteriin (vrt. Taksikuskin leffatreffit :D ) ei kai toimi kovin usein täällä päin Pohjolaa... tai mistäs minä tiedän kun on niin "kulunut ajatus" etten ole viitsinyt ikinä kokeilla.

Tietenkin jos flikka haluaa, mutta ei muuten. Vaikka syömään tai kävelylle mieluummin ;)

Ei tuo minusta mikään jenkkitapa ole, kyllä tuota harrastetaan muuallakin aktiivisesti. Itse ainakin kävin monilla leffadeiteillä teiniaikoinani. Jos ei muuta ni on ainakin jotain puhuttavaa rikkomassa jään. :)

Hmm..Joskus käväsin katsomassa silloisen tyttöystäväni kanssa Scary Movien, huono leffa eikä kovin mukava tyttökään :( Mutta paras kokemus leffadeitistä on kun menin katsomaan Signs-leffan toisen tytön, paaaljon mukavemman, kyllä siinä vierellä istui ihan mukavasti kun toinen on kokoajan kiinni minussa :) Ei sille mitään voi jos sattui jotenkin hieman säikähdyttävä elokuva, minä ehdotin leffaa ja ihmeenkaupalla hän ei ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä elokuvasta mitään ;)

Ei tuo Unelmien Sielunmessu todellakaan sovi deittielokuvaksi ellei halua nähdä jotain vähän kovempaakin "menoa", jokainen leffan nähnyt tietää mitä tarkoitan. Yksi parhaista leffoista koskaan.

Kävin kerran treffeillä katsomassa Ihmisjahdin ja kaiken lisäksi se oli deittini valitsema elokuva.

Onhan sitä muutamia leffoja käyty katselemassa, lieneekö sitten olleet treffielokuvia eli ei. Periaatteessa yhteinen suostumus kaikkiin on ollut, vaikka monesti se varsinainen valinta on jääny allekirjoittaneelle,typy kun ei ole tiennyt tarjolla olevista elokuvista huuri mitään. Olen hieman pyrkinyt kertomaan lyhyesti vaihtoehdoista ja ehdottanut omaa suosikkia, joka yleensä on mennyt läpi. Toki tiedän että esim. Dawn of the Dead on turha mennä ehdottelemaan, mikäli haluaa jatkossakin valita katsottavia elokuvia. Läpi on menneet esim. Kill Billit, Last Samurai ja Bowling for Columbine, kaikki kuulema hyviä.

Braindead oli aika kiva komedia, mutta kyllä mä veisin deittini Jersey Girliä (Tyttö tuollainen, 2004) katsomaan. Se oikeesti yllätti tosi positiivisesti, ja herätti muuten monia erilaisia tunteita. Just sopivan pituinen, täydellinen loppu ja mukava wiiwis.

Teini-iässä ne leffadeitit olivat parhaimpia, mutta kyllä sitä harrastetaan nykyäänkin: ensin leffaan, sitten jonnekin lasilliselle ja loppuhan on itsestä kiinni.

Leffadeiteissä on tärkeää muistaa, että kummankin toiveet otetaan huomioon. Leffan pitää olla molempien makuun, muuten tulee tylsä ilta. Esimerkiksi Matrixin jatko-osia ihmetellessä tyttö nukkui kainalossa ja Troijaa katsoessamme oli minun vuoroni pilkkiä puolet ajasta. Sormusten Herrasta sen sijaan pidimme molemmat.

Ylös Bottom