Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials 2 Second Edition

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Onhan kaikki huomanneet mainion suomalaisen moottoripyöräpelin hinnanalennuksen? Hintaa enää vaivaiset 9.99$, maksutapoja riittävästi. Maksun jälkeen koodi mailiin ja menoksi. Juuri tuli v1.07 päivityskin, joka toi taas lisää pelattavaa.

Onkos täällä muita Trialisteja? Minähän en oikeasti osaa tuota pelata enkä pääse maailman rankingeissa millään radalla sadan joukkoon, mutta harjoitus tekee minustakin mestarin.

Ja taas pelaamaan ...

PS. Minulla ei ole mitään tekemistä Redlynxin tai kenenkään jakelijan kanssa, kunhan vaan julista suomalaista peli-ilosanomaa. Mitä enemmän pelaajia/ostajia sitä varmemmin firma jaksaa tehdä uusia kenttiä - MINULLE ;) Jos peli ei ole tuttu, lukaiskaa uusi Pelit-lehti (90p) ja vierailkaa www.redlynxtrials.com -sivustolla.

Vastaus: Trials 2 Second Edition

Mitä enemmän pelaajia/ostajia sitä varmemmin firma jaksaa tehdä uusia kenttiä - MINULLE ;)

Heh. :)

Ainakin Miniclipissä olen noitten trial bike pelien demoja pelannut. Hauskoja ovat mutta tuon Trials 2:n demon kaksi vikaa kenttää olivat kyllä suht vaikeita. Esim. PSP:lle noi olisi kyllä aika helmiä.

Vastaus: Trials 2 Second Edition

On tullut jonkun verran ajeltua ja koukuttavaa kamaa on, totisesti. Ja laadukasta. Haastavemmissa kentissä huomaa olevansa täysin kädetön, eli kehittymisen varaa on reilusti. Parasta time trial -vääntöä vähään aikaan.

Ylös Bottom