Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Fusion

Vastaus: Trials Fusion

Ei löydy mitään lisäreitä jotka olis pelattavissa mulla, jos koittaa pelata muitten tekemiä niin Fusion valittaa että mulla ei oo Season Passia ja tarjoo ostamaan sen. En kyllä Season Passia osta mutta joitai lisäreitä vois... mut joo, asia selvä
 
Vastaus: Trials Fusion

Mitä tällä season pass:lla nyt saa lisää tavalliseen verrattuna? Ja onko voimassa vain tietyn aikaa?
 
Mitä tällä season pass:lla nyt saa lisää tavalliseen verrattuna? Ja onko voimassa vain tietyn aikaa?
Sillä saa lisää ratoja ja pelimuotoja. Season Passin voi ostaa koska vaan, vaikka senkin jälkeen kun kaikki DLC:t on jo julkaistu. Se on siis vain halvempi tapa hankkia kaikki lisäsisältö. Toki niitä ratapaketteja yms. voi erikseenkin ostaa, mutta maksaa vähän enemmän, jos aivan kaiken ostaa.
 
Vastaus: Trials Fusion

Nyt olis Deluxe Edition PS4 versio Suomi-storessa hintaan 15,99€ eli sisältää itse pelin ja kaikki tulleet/tulevat lisärit. Ei oo kyllä paha hinta, jos kyseinen pelisarja vähänkään kiinnostaa.
 
Vastaus: Trials Fusion

Missä kuukaudessa toi moninpeli tulee? Se tulee ainakin tänä vuonna

Tänään julkaistiin! Muutaman erän testasin ja ihan hauskaa oli. Ostin tän vasta storen tarjouksesta ja en ennen oo pelisarjaa pelannutkaan, niin pirusti riittää kyllä haastetta. Extreme- ratoja en ole vielä edes testannut. Taidot ei niihin riittäisi millään ja hermot sitäkin vähemmän... :D
 
Vastaus: Trials Fusion

Tere! Uusi lisäri on muuten tulossa Fire in the Deep, joka tulee ylihuomenna. Kiintoisalta näyttää. Joskus kyllä ihan oikeasti vois pari DLC pakettia ostaa. Ovat muuten ekat ostamani DLC(t) jos vaan ostan. Sitten loput, Fault One Zero ja
After the Incident
vaikuttavat kans mielenkiintoisilta. Kaikkia ratoja en ole vielä läpäissyt. Matka tyssäsi hard tasoihin, joten jäin pelaamaan muitten tekemiä ratoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trials Fusion

Tänään sain tehtyä viimeisen pääpelin challengen. Yllättävän helposti meni toi inferno 4 näkymättämällä pyörällä kun pääsi ekaan checkpointtiin. Perjantaina tein ton Top Roachin. Se oli ylivoimaisesti vaikein.
 
Vastaus: Trials Fusion

Onko season passissa pelattavaa sellaiselle, joka ei päässyt kuin yhden kentän läpi niistä vaikeimmista? Nythän tuon saisi tarjouksessa. Hard ja medium kentät kiinnostaisi eniten.
 
Vastaus: Trials Fusion

Onko season passissa pelattavaa sellaiselle, joka ei päässyt kuin yhden kentän läpi niistä vaikeimmista? Nythän tuon saisi tarjouksessa. Hard ja medium kentät kiinnostaisi eniten.
Kyllä siellä niitä normi ja hardi kenttiä on ihan mukavasti, itekki oon jättäny niitä vaikeimpia pelaamatta :D
 
Vastaus: Trials Fusion

+ ne kaikki muiden pelaajien tekemät radat. Itse hommasin season passin vain noiden takia koska track central on täynnä ratoja joissa on käytetty dlc pakettien osia joten niitä ei voi pelata jos kyseistä dlc:tä ei omista.
Ja kaikissa dlc paketeissa on tähän mennessä ollut vain yksi extreme rata / paketti eli kyllä siellä niitä "helppoja" ratoja on.
 
Vastaus: Trials Fusion

Onko tämä peli ostamisen arvoinen, kun näyttäisi olevan storessa tarjouksessa. Xboxilla on tullut pelattua jotain Trials peliä ja peli oli hyvä. Mutta itse ainakin kyllästyin peliin todella nopeasti. Muistaakseni pelasin Xboxilla myös tätä Trials Fusionin demoa, mutta vähän samat fiilikset jäi pelistä. Että hetken pelaa ja siihen se sitten jää.
 
Vastaus: Trials Fusion

Onko tämä peli ostamisen arvoinen...

Tuo on vähän sama kun, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä:D Eli jokaisella on oma makunsa. Mutta siis minä sanoisin, että on ostamisen arvoinen. Upeat grafiikat, ratoja kivasti pelattavana. Lisäksi voi itse rakentaa ratoja. Itsellä muistaakseni pelikello näyttää 10-15 tuntia mitä on tätä tullu pelattua.
 
Ylös Bottom