Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 [51 kpl]

Enää ei puutu kuin Demolition Man, Et Tu, Brute? ja Multiplayer Elite. Demolitionin kanssa puuhailen parasta aikaa, kaveri lupasi auttaa Et Tu, Brutessa ja Multiplayer Elite tulee sitten ajallaan (rank taisi olla 14, ei enää paljoa matkaa). Helpon platinan tästä kyllä saa, varsinkin jos räiskinnät ja/tai Battlefieldit on mieleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 [51 kpl]

Näkeekö mistään montako destruction 2.0 tappoa on saanut? Itellä ei oo osunut ainakaan silmään :confused:
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

pistäkääs tipsejä tohon demoman pokaaliin kun ei oikein onnistu millään ilveellä saamaan edes sitä ensimmäistä tappoa näin. :confused:
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

pistäkääs tipsejä tohon demoman pokaaliin kun ei oikein onnistu millään ilveellä saamaan edes sitä ensimmäistä tappoa näin. :confused:

No tuossahan on ylhäällä mun "tekemä" guide. Itse pari iltaa tuollai tein niin kilahti. Kaverin vielä apuun niin saatte nopeammin rakennukset matalaksi.

Tuossa ehkä vielä kannattaa yrittää taktikoida hiukan, että odottatte vaikka pommin plänttäämistä ja sitten kun talo on jo melkein hajalla niin mortaria uudestaan niskaan. Jos kaikki meni putkeen niin siellä on vihu tiimi purkamassa ja jäävät vain sortuvan talon alle.
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

yritetty on muttei ne mökit tunnu murtuvan pommien alta tarpeeks nopsaan :(
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

yritetty on muttei ne mökit tunnu murtuvan pommien alta tarpeeks nopsaan :(

No toinen hyvä vaihtoehto on C4. Sillä tosin pitää päästä lähelle sitä taloa, mutta kun saat jokaiseen seinään heitettyä C4:n ja menet puskaan istumaan ja odotat että siellä on vihuja, ja sitten räjäytät ne kaikki, niin talo yleensä sortuu. Muista laittaa ne C4:t seinien ulkopuolelle, ettei räjähdys tapa vihuja. Noin olen niitä ainakin itse saanut. Mutta on tuo mortar tyylikin toimiva. ;)
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

joo...toi vois toimia, pitää kokeilla

Tosiaan tuo on toinen tyyli ja yksi on sitten boostaus porukalla mutta itse en sitä nähnyt toimivaksi.

Trophy ei ole helppo mutta ei myöskään vaikea, se vaatii vain aikaa ja hiukan sitä tuuria.
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

..ttu että tuo Et tu Brute? Trophy on mahdoton. Aina jos on kavereita pelaamassa niin ne on omalla puolella/squadissa ja jos sattuu olemaan vihollisena niin se onkin 0000,1% mahdollisuus että saat sen puukotettua :eek:
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

..ttu että tuo Et tu Brute? Trophy on mahdoton. Aina jos on kavereita pelaamassa niin ne on omalla puolella/squadissa ja jos sattuu olemaan vihollisena niin se onkin 0000,1% mahdollisuus että saat sen puukotettua :eek:

No jos se niin tärkeä on saada, mutta ei tunnu onnistuvan, niin sovit kaverin kanssa että meette eri puolille ja sovitte jonkun paikan ja meette sinne puukottamaan toisianne. ;) Helppoa kuin lapsen hakkaaminen. :D Eikö siinä tarvi puukottaa 5 eri kaveria. Itse sain kahdella kaverilla sen trophyn, toiselta sain 3 tagia ja toiselta 2. ;)
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

No kun on tuo Platina 3 trophyn päässä niin se himottas... :) Harmaita hiuksia aiheuttaa myös tuo demolition man, mutta kyllä se sieltä pikku hiljaa tulee.
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

Harmaita hiuksia aiheuttaa myös tuo demolition man, mutta kyllä se sieltä pikku hiljaa tulee.

Juu tuo on mulla ainoa mikä nettitrophyistä enää puuttuu, melko aikaavievä tosiaan, mutta kaippa se sieltä joskus napsahtaa, 12 tappoa tällä hetkellä. :eek:
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

Itsellä meni demoman trophyyn sellanen 3h parina iltana yhteensä kun virittelin vähän kyseenalaisella taktiikalla sen itselleni. Ei se aikaa vievä ole jos vaan pelaa tiettyjä karttoja :D
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

musta ehkä helpoin tapa on saada se että kaverin kanssa vaan chatissä sopii mikä rakennus ja pamauttaa sen alas ja se menee sinne.....
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

musta ehkä helpoin tapa on saada se että kaverin kanssa vaan chatissä sopii mikä rakennus ja pamauttaa sen alas ja se menee sinne.....

Itsehän luotan tähän taktiikkaan että Rushissa pommitalot mitkä romahtaa niin käyn heittämässä yläkerran täyteen telamiinoja, tämän jälkeen plänttään pommin ja odotan hetken ja heitän naatin miinoihin. Tätähän varten niitä miinoja on eikö vain? Tällähetkellä noita tappoja on 17/20.
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

Itsehän luotan tähän taktiikkaan että Rushissa pommitalot mitkä romahtaa niin käyn heittämässä yläkerran täyteen telamiinoja, tämän jälkeen plänttään pommin ja odotan hetken ja heitän naatin miinoihin. Tätähän varten niitä miinoja on eikö vain? Tällähetkellä noita tappoja on 17/20.

Mistäst tiedät tuon tappo määrän?
 
Vastaus: Trophies: Battlefield: Bad Company 2 (51 kpl)

Onkohan täällä muita joilta puuttuu tuo Et Tu, Brute? trophy, itse nimittäin tarvitsisin siinä hiukan apua.
Jos kiinnostaa niin saa lisätä kaverilistalle.
 
Ylös Bottom