Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

ääh. Tuo on ihan helppo tehdä missä vaan autopuistossa. Jos on korkea pudotus jarrutat vaan siinä ihan lopussa ja käännät samalla silleen et taka renkaat lähtee eteenpäin, sitten vaan pyörität. Jos on ei niin korkea hyppyri koita saada taka renkaat menemään siitä hyppyristä ja eturenkaan ei niin sitten se pyörähtää. Itse sain tuon ihan pelin alussa.

Ihan vahingossa äsken tuli toi... 227 astetta, iso pudotus, ei ollu ollenkaan tarkotus, mut ei haittaa :p
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Kellään vinkkiä miten sen flatspinin sais tehtyä? Olen jo niin paljon pelannut peliä kuitenkin että on Burnout-lisenssi, ja muutenki vissiin yli 50% trophystä tehtynä. Ongelma on siis se etten saa sitä flatspin 180 astetta suoritettua, vaikka millä tavalla yritän. 171 astetta on kovin mihin olen päässyt. Ideoita?

En tiedä miksi, mutta vähän alkoi naurattamaan :D Siellä rannassakin saa helposti yli 500 astetta. Ja Airfieldissä 1000 :cool:
 
8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other players inside

Löytyykö kiinnostusta kellään hankkiä tätä trophyä? Pelihän on kesäkuun ajan ladattavissa ilmaiseksi storesta.
 
Vastaus: 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other playe

Löytyykö kiinnostusta kellään hankkiä tätä trophyä? Pelihän on kesäkuun ajan ladattavissa ilmaiseksi storesta.
Tämä on ainoa mikä multa puuttuu platinasta. Mukana.
 
Vastaus: 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other playe

Löytyykö kiinnostusta kellään hankkiä tätä trophyä? Pelihän on kesäkuun ajan ladattavissa ilmaiseksi storesta.

Ole hostina ja hoida muita challengeja/odota, kunnes pelissä on mukana 8 pelaajaa. Sitten aloita "Batter Up"-niminen 8 pelaajan challenge.

Minä ainakin sain trophyn erikseen boostaamatta noin.
 
Vastaus: 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other playe

Ole hostina ja hoida muita challengeja/odota, kunnes pelissä on mukana 8 pelaajaa. Sitten aloita "Batter Up"-niminen 8 pelaajan challenge.

Minä ainakin sain trophyn erikseen boostaamatta noin.
Kyllähän sitä on yritetty, mutta ei ne toopet tajua :confused:.

Tällä hetkellä mukana:
Larzi
Kojo
Execta
-WaLuigi-
gepardi
psychozazu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other playe

Löytyykö kiinnostusta kellään hankkiä tätä trophyä? Pelihän on kesäkuun ajan ladattavissa ilmaiseksi storesta.

Mä oisin messissä kanssa.
 
Vastaus: 8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium: Awarded for meeting up with 7 other playe

Löytyykö kiinnostusta kellään hankkiä tätä trophyä? Pelihän on kesäkuun ajan ladattavissa ilmaiseksi storesta.

Voisha tän joku ilta käydä hakee pois...
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Taitaa minultakin uupua peruspelin pysteistä enää tuo, joten jos sitä joku arki-ilta tavoitellaan niin mukana myös.
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Noniin meitä on nyt 9 koossa, joten saadaan tämä hoidettua pois päiväjärjestyksestä.
Mites pystytäänkö tänä iltana vai siirretäänkö huomiseen vaiko kenties viikonlopulle?
Nyt viikonloppuna on tällä paikkakunnalla semmoset pippalot kuin provinssirock, joten en ole varma omista menoistani.

Mukana:
Larzi
Kojo
-WaLuigi-
gepardi
psychozazu
mikkoj
AntzuboyFIN
SalarymanDaishi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Noniin meitä on nyt 9 koossa, joten saadaan tämä hoidettua pois päiväjärjestyksestä.
Mites pystytäänkö tänä iltana vai siirretäänkö huomiseen vaiko kenties viikonlopulle?
Nyt viikonloppuna on tällä paikkakunnalla semmoset pippalot kuin provinssirock, joten en ole varma omista menoistani.
Minulle ainakin käy tällä viikolla päivä kuin päivä jostain iltaviidestä etiäpäin. Voin siis kohtuuhyvin mukautua enemmistölle parhaiten sopivaan ajankohtaan.
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Tänään tuskin käy, joskaan en ole ihan varma. Huomiseksi ehkä kuitenkin siirtäisin jo siitä syystä, ettei tule kenellekään liian lyhyellä varoitusajalla...?
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Tänään tuskin käy, joskaan en ole ihan varma. Huomiseksi ehkä kuitenkin siirtäisin jo siitä syystä, ettei tule kenellekään liian lyhyellä varoitusajalla...?
Tälle kyllä ääni täältäkin; jos Larzi (hostina?) naulaat jonkin ilta-ajan torstaille tai perjantaille niin voitaisiin varmaan itse kukin yrittää olla paikalla.

Näissä kokoontumisajoissa kun ihan jokaiselle sopivan hetken löytyminen on todennäköisesti suurempi haaste kuin saada kahdeksan pelaajaa pelissä samaan paikkaan yhtä aikaa :D

Jos siihen sessioon saisi edes 6-7 KFINiläistä stadionille parkkiin niin luulisi niiden vaikka sitten täysrandomin yhden tai kahden muun ymmärtävän, mistä on kyse...
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Asia selvä, natsitan ajaksi torstaina klo 22:00.
 
Vastaus: Trophies: Burnout Paradise (64 kpl)

Natsilla oli järjestys, tapahtumat kulki aikataulussa. 16.6. torstaina kello 22 stadionilla oli natsilla tapaaminen. Aina tasalta siinä. Parkissa oli natsi :D Eli siis juu, tänne ainakin käy mainiosti, toivotaan että viidelle muullekin!
 
Ylös Bottom