Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei. Se olis varmaan Yamakusin mielestä liian helppoa ja nopeaa.Pystyykö noita B-spec kisoja kelata GT4 tapaan, eli laittais vaikka x4 nopeuden.
Tuntuu kestävän ikuisuus vaikka ajaisi Sunday Cuppia koko ajan...
Ei. Se olis varmaan Yamakusin mielestä liian helppoa ja nopeaa.
Löytyyhän sieltä muutama hyvin kauan vievä / mahdoton trophy.Ja jos esim. yhen radan pituus on noin 10 kilometriä keskimäärin (villi arvaus vain), niin saa ajella sen radan 1200 kertaa ympäri, että saa tuon Beyond the Autobahn -trophyn... Human Stopwatch ja etenkin tuo Nurburgrind-trophy vaikuttaa myös melko mahdottomilta, tai ainakin jälkimmäinen.
510 kisaa ja voittoja 475 ja b-kuskin palkki on näkökyvyn rajoissa täydet mutta mitään ei tapahdu? tuleeko kuskin päälle se punainen viiva vai miten se ilmoittaa kun ura loppuu? vai loppuuko se mitenkään...seuraavana pitää kai yrittää ylittää se 500 voittoa josko sitten,vai onko joku tietoinen miten tuon trophyn saa helpommin?
Noi sekunnin murto-osan halkaisutehtävät ällöttää jo tässä vaiheessa.
EN pahemmin oo GT5-uutisia seuraillut, mutta hieno nähdä ainakin trophylistan perusteella, että racing modification tekee paluun sitten GT2. Näköjäänsä radan suunniteluun pääsee myös.
Kutkuttaa hyvinkin vahvasti tässä vaiheessa. Harmi, että pelivehkeen ääreen itse pääsen vasta vajaan vuoden päästä!
Tänään kilahti oma platinum.
>> Ruutukuva profiilista <<
Viimeinen perustrophy oli Air of Experience, mikä on yksi typerimmistä grindaustrophyistä ikinä. Mutta
siinähän se menee kun ite on fotosopin äärellä ja sokkona painelee ohjaimen nappeja että kisa alkaa.
Vielä ois A-specillä hommaa ajaa ne kolme viimeistä endurancea niin olisi tuo game progresskin 100%.
Heeetkinen. Voiko "Gold Standard" -trophyn saada ilman a-specin läpäisyä?