Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Linger In Shadows (16 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Linger In Shadows (16 kpl)

On kyllä hivenen hämärä ja ärsyttävä tekele toisinaan, Koitat tuota kattella niin sitten kelataankin alkuun ja katotaan sama uudelleen kunnes päästään loppuun ja taas kelataan alkuun. Kerran pääsin ton kyllä "läpikin", mutta ei mitään hajua mitenkä.

Viime kerral löysin tuon yhden tervehdyksenkin (Greetings to Madwizards), mutta ei siitä mitään Trophya tullut vain neliö napille joku "logo" ruutuun pistettäväksi, pitäisikö tällä jotain tehdä?

Viime kerral löysin tuon yhden tervehdyksenkin (Greetings to Madwizards), mutta ei siitä mitään Trophya tullut vain neliö napille joku "logo" ruutuun pistettäväksi, pitäisikö tällä jotain tehdä?
Joskus trophyt "laukeavat" pienellä viipeellä. Mutta juuri tuollaisia sieltä pitää etsiä ja niistä saa sitten loputkin trofeet.

Tässähän trophyt aukeavat ja aktivoituvat vasta kun koko tekeleen on mennyt loppuun asti, jolloin tulee se 'Unlocking ...' ja sen jälkeen napsahtaa nurkassa trophy-viesti. Ensimmäisellä linger-kerralla olikin vähän hassu olo kun kuvitteli avanneensa ja löytäneensä kaikkea, muttei mitään kuittausta tullut. Lopuksi sitten tulikin iso läjä kun lopputekstit olivat pyörineet.

Mulle ei vaan tule trophyja Sigil Of Creation ja Sigil Of Light. Eikö nuo pitäs vaan tulla katselemalla vai... On se kumma etten edes tälläsessä saa 100% :D

Mulle ei vaan tule trophyja Sigil Of Creation ja Sigil Of Light. Eikö nuo pitäs vaan tulla katselemalla vai...

Eei, kyllä noiden saamiseksi joutui jopa tekemäänkin jotain, en vain muista enää että mitä. Vissiin ovat noita videon loppupään trophyja. Pitääpä tarkistaa...

EDIT: Juu, kaksi viimeistähän nuo näyttäisi olevan, mutta en vain tahdo enää kunnolla muistaa, että mitä niissä piti tehdä. Toisessa ainakin piti kytkeä siihen keltaiseen "laitteeseen" valoja päälle ympyrää painamalla, kun se ilmestyi kuvaan... + jotain muuta ohjainhäröilyä. Toisesta en muista enää yhtään mitään, mitä pitäisi tehdä.

Mulle ei vaan tule trophyja Sigil Of Creation ja Sigil Of Light. Eikö nuo pitäs vaan tulla katselemalla vai... On se kumma etten edes tälläsessä saa 100% :D

Eikäs tuo Creation tule siitä kun
kissan silmään sukeltaa neliöllä(?) kun se vilahtaa
? Ei pelkästään katselemalla, vaan lingermoodissa leikkimällä.

Kiitos kummallekkin, en ollut ympyrän painamisia huomannut. Jäin jumittamaan tokavikaan kohtaukseen ja taisin kelata ympyrä kohdan ohi nopeesti joka kerta.

No nyt on 100% kasassa.

Mä en ymmärrä mitä järkee täs on mul on vast yks trophy ku aina ku ne ihme tyyppien naamat on tullu ni sit se kelautuu alkuun... Miten mä pääsen eteenpäin???

Mä en ymmärrä mitä järkee täs on mul on vast yks trophy ku aina ku ne ihme tyyppien naamat on tullu ni sit se kelautuu alkuun... Miten mä pääsen eteenpäin???

Kelautumisen jälkeen ruudun yläreunassa saattaa olla vinkkiä siitä, mitä siinä kohtaa pitää tehdä.

Tässäpä järkyttävin esimerkki trophyista, jotka eivät kerro pelaajan tasosta pätkääkään :D

Tässäpä järkyttävin esimerkki trophyista, jotka eivät kerro pelaajan tasosta pätkääkään :D
Eipä kyseessä ole pelikään varsinaisesti. Ja LiS:sta saa vain pikkupelin verran Trophyja muutenkin, joten vuosien varrella tuollaiset muutamat helpot pytyt hukkuvat kohinaan joka tapauksessa.

Eipä kyseessä ole pelikään varsinaisesti. Ja LiS:sta saa vain pikkupelin verran Trophyja muutenkin, joten vuosien varrella tuollaiset muutamat helpot pytyt hukkuvat kohinaan joka tapauksessa.
Hopeita ne trophyt on silti näyttää hyvältä trophy kortissa:rolleyes:

Ylös Bottom