Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: LittleBigPlanet (48 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FamaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: LittleBigPlanet (48kpl)

Riittää tuolleen. Mutta käy nyt kaikki paikat läpi popit valikosta. Rakennus tai tarra puolella jossakin jotakin tekemättä. Ja valkoinen kysymysmerkki popit valikossa pitäs antaa sellaisia, joita ei ole tehty.

No eihän ny missään tarroissa voi harjoituksia olla? :D no jaa, kai se on mentävä selaamaan ne tarratki, vaik niitä on niin pirusti siellä.. :rolleyes:

No eihän ny missään tarroissa voi harjoituksia olla? :D no jaa, kai se on mentävä selaamaan ne tarratki, vaik niitä on niin pirusti siellä.. :rolleyes:

Tarran opettelua ei tainnut olla kun se kerta ja aika alussa. Mutta materiaali ja työkaluvalikot kannattaa käydä läpi, ettei missään ole enään video tai harjoittelua järjellä.

siis ei siellä todellakaan ole mitään, missä olisi se kysymysmerkki. mitä helvettiä tää nyt sekoaa? onko siinnä joku bugi, kun en saa sitä!?!? outoo..

E: voisko johtuu siitä, että oon ehkä vahingossa skipannu jonkun harjoituksen, ja sitten siinnä on jäänyt joku tekemättä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

[/QUOTE] E: voisko johtuu siitä, että oon ehkä vahingossa skipannu jonkun harjoituksen, ja sitten siinnä on jäänyt joku tekemättä?[/QUOTE]

On mahollista, sillä itelläni kävi näin. Olin skipannu jokun tavaran ja sit vaan piti käydä jokainen tavara läpi(paina tavaran kohalla neliöö ja sit siinä lukee kait ? harjoitusosio(tai jotain sellasta). Jos sen alla ei oo mitään muuta tekstiä(esim. tarrakytkin tms.) ni et oo tehny sitä harjotusta. Ja sit vaan teet sen harjotuksen.

Toivottavasti ymmärsit :)

E: voisko johtuu siitä, että oon ehkä vahingossa skipannu jonkun harjoituksen, ja sitten siinnä on jäänyt joku tekemättä?[/QUOTE]

On mahollista, sillä itelläni kävi näin. Olin skipannu jokun tavaran ja sit vaan piti käydä jokainen tavara läpi(paina tavaran kohalla neliöö ja sit siinä lukee kait ? harjoitusosio(tai jotain sellasta). Jos sen alla ei oo mitään muuta tekstiä(esim. tarrakytkin tms.) ni et oo tehny sitä harjotusta. Ja sit vaan teet sen harjotuksen.

Toivottavasti ymmärsit :)[/QUOTE]

Juu ymmärsin. huomenna teen kaikista eri jutuista ne harjoitukset. yhestä mateiaalista yhestä esteestä jne..

E: nyt sain sen trophyn. :) ilmeisesti olin skipannu jotenkinjousen. sen ku tein, niin trophy tuli. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt löytyy LBP:n trophylistasta uusia trophyja, jotka liittyvät tulevaan MGS-lisäpakettiin. Samoin kuin Burnout Paradisenkin uudet trophyt, eivät näy vielä omassa listassa mutta jos vertaat trophyja kaverin kanssa, näkyy listassa uudetkin. 9 pronssia ja 2 hopeaa on tarjolla.

PS3fanboy tietää jotain pientä tuosta lisäosasta, mutta julkaisupäivästä ei ole tietoa.

Jaa: Pelaa 150 yhteisökenttää, tagita 50 kenttää ja anna sydän kymmenelle.

Pelattujen tai tagittamien kenttien määrää ei taida mistään nähdä etukäteen?

Jaa: Pelaa 150 yhteisökenttää, tagita 50 kenttää ja anna sydän kymmenelle.

Pelattujen tai tagittamien kenttien määrää ei taida mistään nähdä etukäteen?
Ei, valitettavasti :(

Olen pelannut läpi todella monta yhteisökenttää, antanut niille jokaiselle kommentin ja sydämen varmaan 30 kentälle, mutten ole vielä saanut tuota Trophya.

Ärsyttää vielä enemmän, kun pikkuveljeni sai sen jo :o

Ei, valitettavasti :(

Olen pelannut läpi todella monta yhteisökenttää, antanut niille jokaiselle kommentin ja sydämen varmaan 30 kentälle, mutten ole vielä saanut tuota Trophya.

Ärsyttää vielä enemmän, kun pikkuveljeni sai sen jo :o

Itellä mukava muisto, kun yritin saada tota trophyä. olin jo aiemmin pelannut noita yhteisökenttiä, kunnes sitten ihan rupesin pelaamalla pelaamaan noita kenttiä, et saisin sen trophyn. kahtena päivänä pelasin yhteensä 4h noita kenttiä, ja sitten vielä yöllä pelasin pari. seuraavana päivänä pelasin yhden kentän, niin sitten tuli se trophy. :D

Yllättävän paljon tuossa saa pelata, ennen kuin nuo 150 pelattua yhteisökenttää tulee täyteen. Itsellänikin vierähti joku muutama päivä tuossa hommassa, vaikka oletin että ne saisi ihan yhden illan aikana hommattua kasaan.

Siinä mgs lisäpaketissa tulevat trophyt näkee, kun katson kaverisi trophyjä :) Siellä ihan listan alapäässä. Ja tästä kiitokset antulle. (en tiiä kfin nick) :D

Siinä mgs lisäpaketissa tulevat trophyt näkee, kun katson kaverisi trophyjä :) Siellä ihan listan alapäässä. Ja tästä kiitokset antulle. (en tiiä kfin nick) :D

Minulla nuo näkyy ihan omalla listalla, kutan varmaan kaikilla muillakin. Eli ilman vertailua kaverin listaan.

Sama juttu itelläki. näkyy iha normisti siel pelit välilehdes oleva trophyt kansios.

Uudet trophyt näkyvät omassa listassa, jos on asentanut LBP:n uusimman päivityksen (1.07). Muuten näkyvät ainoastaan vertaillessa muiden kanssa.

Eli nyt nää MGS trophyt: 11kpl
Pronssi
Pikataiteilija
Rexin kurittaja
3. ja 4. näytös hoidettu
loppunäytös hoideltu
maalimylly
timanttimainari
maalipihtari
MGS-guru
maalin levittäjä

Hopea
virtuaali virtuoosi
Rexin pikakurittaja

Ootteko saanu noita MGS trophyja avattua?? Ite oon kuritellu Rexii ja luonu kenttii mis toi pyssy on mutta trophyja ei vaan tule :rolleyes: Ainoostaan se ammu 4000 ammusta on auennu...

Ootteko saanu noita MGS trophyja avattua?? Ite oon kuritellu Rexii ja luonu kenttii mis toi pyssy on mutta trophyja ei vaan tule :rolleyes: Ainoostaan se ammu 4000 ammusta on auennu...

Oletko päivittänyt LBP:n? Näkyykö trophyt Trophy Collectionissa?

Ite oon kuritellu Rexii

Eli olet pelannut tason kuolematta läpi? Nuo pari trophya on vähän tyhmästi suomennettuja, kun niistä ei käy ilmi aivan kaikki, mitä sen suorittamiseen vaaditaan. Tuo "Rexin kuritus" ja "3. ja 4. näytös suoritettu" pitää läpäistä kuolematta.

ja luonu kenttii mis toi pyssy on mutta trophyja ei vaan tule :rolleyes:

Tarkoittanet, että olet julkaissut kentän, jossa on tuo pyssy? Se taso pitää laittaa myös muille jaettavaksi.

Ylös Bottom