Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Quantum Of Solace (51 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Quantum Of Solace (51 kpl)

"For England, James? - Earn over 100,000 in credits"

Meinaako tämä että tilillä pitää olla tuon verran massia vai pitää vain tienata pelin aikana yhteensä?

Tuossa pitää kerätä 100.000 yhteensä, joten voit tuhlata niitä kauppaan vapaasti.

Näkeekös jostain paljonko sitä on tullut tienattua? Vai onko kaikkien aseiden yhteisarvo 100 000?

Näkeekös jostain paljonko sitä on tullut tienattua? Vai onko kaikkien aseiden yhteisarvo 100 000?
Luin ps3trophies.org sivustolta että kaikkien aseiden/gadgettien etc. arvo olis n. 90 000. Jostain se summa pitäisi kyllä näkyä, en ole vielä kerennyt korkkaamaan peliä, heh. Jos ei mitään personal statseja löydy niin ehkäpä leaderboard löytyy?

Jos ei mitään personal statseja löydy niin ehkäpä leaderboard löytyy?

Kaivelehan peli paketista niin otetaan parit matsit :)
Leeaderboard oli melkoisen suppea enkä itse ainakaan löytänyt, moninpeli on jostain perverssistä syystä aika paljon minun mieleen :)
Pelaajia tosin saisi olla joissain moodeissa lisää.
Mutta sillähän siitä pääsee kun ostaa kaikki aseet ja odottelee vain tropyn kilahdusta.

Moninpeli on jostain perverssistä syystä aika paljon minun mieleen :)

Samat fiilikset! Aivan mahtava moninpeli surkeasta graffasta ja oudoista bugeista huolimatta.

Kokonaiscrediittimäärän näkee pienellä kikkailulla. Mene XMB-valikkoon ja poista pelin tallennus. Kun menet takaisin moninpeliin, kaikki ostamasi aseet ja gadgetit ym. on lukossa ja oot saanut crediitit takaisin.

Voiko joku tulla boostaa golden gun trophyja.psn id we_dieing.pPs ei oo mikkii pleikkaan mut tietokoneessa on mikki.skype nimi kese645.

Ylös Bottom